ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تصادف سنگین جیمز می با میتسوبیشی لنسر اولوشن در زمان فیلمبرداری فصل جدید گرند تور

طبق گزارش نشریه The Sun ظاهرا جیمز می هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها دچار سانحه شده و بشدت تصادف کرده است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

فیلمبرداری فصل پنجم از مستند جذاب گرند تور از اوایل امسال آغاز شده و سه مجری محبوب در حال لذت بردن از رانندگی با انواع خودروهای روز هستند. اما طبق گزارش نشریه The Sun ظاهرا جیمز می هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها هنگام رانندگی درون تونل با یک میتسوبیشی لنسر اولوشن دچار سانحه شده و بشدت تصادف کرده است. آنطور که نشریه The Sun گزارش کرده، در لحظه تصادف جیمز در پایگاه Olavsvern واقع در نزدیکی شهر Tromsø نروژ مشغول انجام حرکات دریفت داخل یک تونل بوده است.

جیمز می

گفته می‌شود اختلال در عملکرد چراغ‌های تونل باعث شده جیمز می تصادف کند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی در سکانس مربوطه جیمز می پشت فرمان یک دستگاه میتسوبیشی لنسر Evolution VIII بوده و سرعتی برابر با 75 مایل یا 121 کیلومتر داشته است. این خودرو پس از سر خوردن از کنار با دیوار برخورد کرده و به شدت آسیب دیده است.

در این تصادف جیمز می صدمه دیده و ظاهرا یکی از دنده‌های او شکسته است. علاوه‌بر این، یک منبع ناشناس ادعا کرده سر جیمز به دلیل برخورد شدید دچار شکستگی شده و او خون آلود از خودرو پیاده شده است. شدت برخورد به حدی بوده که پزشکان در بیمارستان برای اطمینان اسکن مغزی از آقای می گرفته‌اند.

در ماه مارس کلارکسون با انتشار تصویری از لنسر زرد رنگ و ایمپرزای آبی در یک زمین فوتبال به اوکراین ادای احترام کرده بود

البته ذکر این نکته ضروری است که ماجرای تصادف جیمز می ظاهرا جدید نیست و به حوالی ماه مارس بر می‌گردد. بررسی پست‌های سوی حساب رسمی گرند تور و نظرات نوشته شده نشان می‌دهد یکی از کاربران 5 ماه پیش ملاقاتی با کلارکسون و هموند در پمپ بنزینی در نروژ داشته است. این کاربر ادعا کرده علت عدم همراهی می با دوستان خود، تصادفش با میتسوبیشی بوده است.

جیمز می

پس از حادثه جیمز می در مدتی کوتاه سلامتی خود را بازیابی کرده و به دوستان خود پیوسته است. با توجه به این ماجرا به نظر می‌رسد در فصل بعدی گرند تور شاهد گشت و گذار سه مجری در اطراف قطب شمال خواهیم بود. بجز میتسوبیشی لنسر Evolution VIII، آئودی RS4 و سوبارو ایمپرزا WRX دیگر خودروهای حاضر در این فصل هستند. در رابطه با زمان انتشار فصل جدید فعلا اطلاعاتی موجود نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی