ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوش مصنوعی گوگل Imagen 3
نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل هوش مصنوعی تولید تصویر Imagen 3 را به جمینای اضافه کرد

حالا با پشتیبانی از Imagen 3، جمینای می‌تواند خیلی سریع عکس‌های موردنیاز شما را تولید کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰

گوگل مدل هوش مصنوعی تولید تصویر قدرتمند Imagen 3 خود را به جمینای (Gemini) اضافه کرد؛ بنابراین کاربران اکنون مانند ChatGPT که از DALL-E پشتیبانی می‌کند، می‌توانند از طریق دستیار هوش مصنوعی غول فناوری تصویر تولید کنند.

گوگل از طریق حساب جمینای در ایکس اعلام کرده است:

«تولید تصویر با Imagen 3 اکنون در دسترس تمام کاربران جمینای در سراسر جهان قرار گرفته است. Imagen 3 باکیفیت‌ترین مدل تولید تصویر فعلی ماست و سطح بالایی از فوتورئالیسم، پیروی از قوانین و خطای کمتر را ارائه می‌کند.»

محدودیت جمینای برای ساخت تصویر

طبق گزارش‌های منتشرشده، درحال‌حاضر محدودیتی برای قابلیت ساخت تصویر از طریق جمینای وجود دارد؛ امکان تولید تصویر افراد مشهور و شناخته‌شده وجود ندارد. در واقع این قابلیت به‌صورت دسترسی زودهنگام برای مشترکین Gemini Advanced ارائه شده که ماهانه 19.99 دلار هزینه دارد.

یکی از ویژگی‌هایی که گوگل در Imagen 3 روی آن تمرکز کرده، فوتورئالیسم است. تمرکز روی این ویژگی باعث شده عکس‌های تولیدشده با این مدل جلوه‌های نوری دقیقی داشته باشند و کاربران بتوانند تصاویر واقعی‌تری خلق کنند.

دسترس به Imagen 3 که اوایل امسال در مراسم گوگل I/O 2024 معرفی شد، پیش‌ازاین از طریق سرویس AI Test Kitchen گوگل ممکن بود اما با اضافه‌ شدن آن به جمینای می‌توان گفت غول فناوری می‌خواهد افراد بیشتری هوش مصنوعی تولید تصویرش را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی