ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دریچه: روایتی دیگر از جنگ جهانی دوم؛ معرفی بازی War Thunder

همه ی ما به دنبال یک سرگرمی خوب می گردیم، اما همیشه سرگرمی های خوب ارزان نیستند و باید برای به دست آوردن شان، هزینه کرد. با این وجود هنوز هم می توانیم با پرداخت کمترین مبالغ، ساعات ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

همه ی ما به دنبال یک سرگرمی خوب می گردیم، اما همیشه سرگرمی های خوب ارزان نیستند و باید برای به دست آوردن شان، هزینه کرد. با این وجود هنوز هم می توانیم با پرداخت کمترین مبالغ، ساعات بسیار خوشی را برای خود به وجود آوریم.

بازی های ویدیویی رایگان، جزو آن دسته از تفریحاتی به حساب می آیند که می توانید بدون نیاز به پرداخت حتی یک ریال، آن ها را دانلود کرده و برای ساعاتی متمادی از این عناوین لذت ببرید.

شاید این طور پیش خود فکر کنید که بازی های رایگان از کیفیت پایینی برخوردارند. اما در این روزهای دنیای بازی های ویدیویی همه چیز در حال تغییر و تحول است و بازی های رایگان نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

موفقیت عناوین بزرگی همچون دوتا ۲ و Team Fortress 2، به خودی خود خلاف این طرز فکر را ثابت می کنند. جذابیت بی حد و مرز این دو بازی، سبب شد تا نظر بسیاری از گیمرها به سوی این عناوین جلب شده و به طرز اعتیاد آوری به بازی کردن بپردازند. اما این دو عنوان، تنها بازی های رایگان موفقی نیستند که تا کنون، پا به این دنیا پر نشاط و جذاب گذاشته اند.

بازی های رایگان امروزی، دریچه ای به سوی دنیای شگفت انگیز سرگرمی هستند که می توان به وسیله ی آن پای خود را از دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فرا تر گذاشته و قدم در سرزمینی بگذاریم که جز تفریح و لذت، هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.

در این هفته با دیجیاتو و دریچه همراه باشید تا با War Thunder ساخته ی تیم Gaijin Entertainment بیشتر آشنا شویم.

Tiger_hd

روایت های جنگ های جهانی، همیشه در میان مردم از جذابیت خاصی برخوردار بوده اند. همین عامل باعث شده تا توسعه دهندگان بازی های ویدیویی، با ساخت عناوینی همچون Call of Duty، روایت های خود را از این نبردهای بزرگ، به تصویر بکشند.

War Thunder نیز یکی دیگر از این بازی ها است که ساختار نبردهای اتفاق افتاده در جنگ جهانی دوم در تار و پود گیم پلی آن، تنیده شده. توسعه دهندگان War Thunder، نبردهای ماشینی جنگ جهانی دوم را به عنوان عنصر اصلی گیم پلی بازی خود در نظر گرفته  و تمامی سعی خود را برای بهتر به تصویر کشیدن آن ها انجام داده اند.

War Thunder شوتری آنلاین است که توسعه دهندگان آن با اضافه کردن المان های MMO به گیم پلی، توانسته اند بازی جذاب و مهیجی را برای گیمرها طراحی کنند.

War-Thunder-(5)

همان طور که گفته شد، Gaijin Entertainment بر بخش ماشینی این جنگ ها برای طراحی گیم پلی بازی خود تمرکز داشته. در بازی وسایل نقلیه ی جنگی بسیاری گنجانده شده و می توانید با هر کدام از آن ها که دوست دارید، به مقابله با دشمن بپردازید.

هنگامی که وارد بازی می شوید، صفحه ای پیش روی تان ظاهر می شود که به شما اجازی انتخاب میان هواپیما های جنگی و تانک ها را می دهد. پس از انتخاب هر یک از آن ها، حالا نوبت به انتخاب ملیت می رسد.

به صورت کلی پنج ملیت مختلف شامل آمریکا، اتحاد شوروی، ژاپن، آلمان و بریتانیا در بازی حضور دارند و بر اساس نوع وسیله ای که انتخاب کرده اید، می توانید در زیر پرچم هر یک از آن ها به مبارزه بپردازید.

maxresdefault (1)

کسانی که هواپیماهای جنگی را انتخاب کرده اند، می توانند هر یک از ملیت های موجود در بازی را که دوست دارند انتخاب کنند. اما کاربرانی که به نبردهای زمینی علاقه مند هستند، تنها می توانند از میان سه ملیت شوروی، آمریکا و آلمان، یکی را برای شروع بازی برگزینند.

هر یک از ملیت های موجود در بازی دارای قابلیت های خاصی هستند که بر اساس علاقه و سبک بازی خود می توانید از آن ها استفاده کنید. اما یکی از نکات قابل توجه در بازی، وچود وسایل نقلیه ی گوناگونی است که می توانید کنترل هر یک از آن ها را به دست گیرید.

هر یک از این وسایل نقلیه جنگی، دارای ویژگی های قابل ارتقا و منحصر به فردی است که می توانید با به دست آوردن امتیاز در بازی هایی که انجام می دهید، بر قدرت آن ها بیافزاید.

maxresdefault

علاوه بر این، بازی دارای سه مد اصلی است که در آن ها گیمرها می توانند با هم به رقابت بپردازند و مهارت های خود را به چالش بکشند. شرح این سه مد به صورت زیر است:

  • Arcade Battles: مد اصلی بازی است و جذابیت آن سبب شده تا بسیاری از کاربران تجربه ی آن را به دیگر مدها ترجیه دهند.
  • Realistic Battles: مدی است که از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به Arcade Battles طراحی شده با این تفاوت که از درجه سختی بالا تری نسبت به آن برخوردار است و تنها یک بار فرصت زنده ماندن برای کاربران آن در نظر گرفته شده.
  • Simulator Battles: همانطور که از نام این مد پیدا است، با یک مد کاملا واقع گرایانه طرف هستیم. این مد سخت ترین شرایط را برای گیمرها به وجود آورده و علاوه بر این، کاربران این مد نمی توانند از حالت سوم شخص موجود در بازی استفاده کنند.

ss_c63fa13e6de1866fad59d95e5d58eafa881c0425

گیم پلی War Thunder بسیار جذاب و درگیر کننده است. اما یکی دیگر از نکاتی که این بازی را بسیار جذاب تر می کند، گرافیک پر جزئیات و خاص آن است. گرافیک بازی دارای تنظیمات بسیاری است که هر کدام از آن ها افکت ها و ویژگی ها متعددی را به جلوه ی بصری بازی می افزاید.

انفجارهای بزرگ، محیط های ویران شده ی جنگی که دارای فیزیکی تخریب پذیر هستند، همگی از ویژگی های بارز این عنوان خوش ساخت به حساب می آیند. طراحی بصری بسیار خوب بازی، توانسته فضای جنگی آن زمان را به خوبی به تصویر بکشد و حال و هوای نبردهای جنگ جهانی دوم را به گیمرها منتقل کند.

در پایان باید گفت که War Thunder یکی از بهترین بازی های نظامی رایگان است و توانسته در مدت زمان حضورش روی شبکه ی استیم، کاربران بسیاری را به سوی خود جذب کند.

War Thunder

War Thunder

سازنده: Gaijin Entertainment قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، لینوکس، OSX و پلی استیشن 4 حجم: 11633 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • DEVIL
    DEVIL | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    سلام من وقتی وارد بازی میشم و to battle میزنم وقتی میخواد join شه ارور connection :82220002 connection to the server is lost you will be returned to menu میده هر کاری میکنم درست نمیشه اگه میتونید کمک کنید

  • Hauptsturmführer.Amir
    Hauptsturmführer.Amir | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    با سلام به همه دوستان
    ما چند روزیه که یه اسکادران زدیم.هر کسی مایل بود میتونه بیاد.ما خوشحال میشیم که با هم بازی کنیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی