ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Civilization Revolution 2 برای iOS منتشر شد

Civilization یکی از قدیمی ترین عناوین استراتژی (در شاخه Turn-Based) به شمار می رود و تنها با یک اسم شناخته می شود: Sid Meier. نام سید مِیِر را می توانید در هر لیست معتبری که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۰

Civilization یکی از قدیمی ترین عناوین استراتژی (در شاخه Turn-Based) به شمار می رود و تنها با یک اسم شناخته می شود: Sid Meier. نام سید مِیِر را می توانید در هر لیست معتبری که 10 بازی ساز برتر تاریخ در آن لیست شده اند مشاهده کرد و Civilization Revolution 2 آخرین دست پخت همکارانش در استودیو چینی 2K است.

شماره اول Revolution، سال 2009 روی iOS منتشر و با استقبال گسترده ای هم رو به رو شد. Revolution جزو اولین بازی های کلاسیک پی سی بود که راه خودش را به سوی پلتفرم های جدید باز می کرد. کنسول دستی نینتندو دی اس، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 در کنار iOS پلتفرم های این بازی بودند اما دنیای بازی های موبایل یک واکنش متفاوت (در مقایسه با کنسول گیمرها) نسبت به این بازی نشان دادند.

IMG_0368

همانند نسخه های قبلی، در این بازی از اعصار گذشته شروع می کنید و کم کم با پیشرفت در علوم و فناوری های نظامی، قلمرو خود را گسترش می دهید. آبراهام لینکلن، گاندی، ناپلئون و بسیاری دیگر از کاراکترهای بزرگ سیاسی در سراسر جهان یک بار دیگر در این نسخه حضور دارند. البته چهره های جدیدی مثل جان اف کندی و وینستون چرچیل هم برای اولین بار می توانند در صف دشمنان و یا دوستان شما قرار بگیرند.

تا به حال Civilization بازی نکرده اید؟ هیچ مسئله ای نیست. Revolution 2 به اندازه کافی ساده سازی شده که همه مخاطبین، چه تازه وارد و چه حرفه ای بتوانند از آن لذت ببرند. زمانی متوجه سادگی در رابط کاربری می شوید که با آن کار کنید و البته بدانید این نسخه از بازی کاملا برای صفحات لمسی بهینه سازی شده.

بزرگ ترین مشکل Revolution 2 را می توان فقدان بخش چند نفره در این نسخه دانست. فعلا که هیچ خبری مبنی بر اضافه شدن این بخش به بازی در آپدیت های آینده نخواهد بود. بنابراین با عرضه نسخه اندروید هم به نظر نمی رسد چیزی در این رابطه تغییر کند. با توجه به قیمت بالایی که برای بازی در نظر گرفته شده وجود این بخش منطقی تر به نظر می رسید.

IMG_0386

این عوامل و موفقیت نسبی Revolution روی پلتفرم iOS سبب شد که 2K Games به فکر ساخت نسخه بعدی این بازی تنها برای پلتفرم های موبایل باشد. اگرچه این بازی ابتدا برای سیستم عامل iOS منتشر شده اما در آینده ای نزدیک اندروید دارها هم می توانند این بازی را روی تلفن همراه یا تبلت خودشان داشته باشند. در مورد نسخه ویندوز فون هم باید از مایکروسافت پرسید که چرا حمایت ها از سیستم عاملش تا به این حد از سوی سازندگان بازی پایین است.

با توجه به توضیحات فوق و البته نام بزرگ Civilization، احتمال اینکه بخواهید این بازی را انجام بدهید بسیار بالا است اما توجه داشته باشید که قیمت این بازی 15 دلار است (البته همیشه راه های دیگر و ارزان تری وجود دارد). خریدهای داخل بازی هم محدود به موارد اندکی مثل رهبران و نقشه های جدید شده اند. به هر حال مهم نیست چگونه این بازی را انجام می دهید، مهم آن است که حتما Civilization Revolution 2 را بازی کنید.

Civilization Revolution 2

Civilization Revolution 2

سازنده: 2K Games قیمت: 15 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 428 مگابایت زبان:

 

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • امیر بهادر
    امیر بهادر | ۱۳ تیر ۱۳۹۳

    اخ جون کرک داره ولی من جیل نیستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی