ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شروع سال مالی 2015 برای الکترونیک آرتز فوق العاده بود

علی رغم تاخیر خوردن دو بازی مهم الکترونیک آرتز در سال 2014 و موکول شدن یکی از آن ها به اوایل 2015 (برابر با ربع سوم سال مالی 2015)، وضعیت فعلی شرکت بسیار عالی و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۴:۱۵

علی رغم تاخیر خوردن دو بازی مهم الکترونیک آرتز در سال 2014 و موکول شدن یکی از آن ها به اوایل 2015 (برابر با ربع سوم سال مالی 2015)، وضعیت فعلی شرکت بسیار عالی و رو به رشد است. نتایج به دست آمده از فعالیت های ربع اول سال مالی 2015 در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته نشان می دهد که EA مسیر رو به رشدی را طی می کند.

درآمد کلی شرکت امسال به 1 میلیارد و 214 میلیون دلار رسید در حالی که این رقم سال گذشته 949 میلیون دلار بود. درآمد خالص هم از 222 میلیون دلار در سال 2014، به 335 میلیون رسید.

اندرو ویلسون مدیرعامل الکترونیک آرتز

اندرو ویلسون مدیرعامل الکترونیک آرتز

این شروع قدرتمندی برای الکترونیک آرتز در سال پیش رو بود. ما متعهدیم که خواسته بازیکنان را در درجه اول قرار دهیم و سرگرمی، نوآوری و خلاقیتی از طریق عناوین جدید و محتواهای تازه ارائه دهیم که آن ها می خواهند. ما کاملا آماده ایم که تعهد خودمان به سال مالی 2015 و فراتر از آن را اعلام کنیم.

b56190f68fdeb2aeda2164e06772b3b6

همانطور که ساعاتی قبل خواندید، EA دو بازی بتلفیلد: هاردلاین و عصر اژدها 3 را به تعویق انداخت تا از کیفیت نهایی هر دو محصول اطمینان بیشتری حاصل کند. در این صورت، ربع دوم سال مالی با بازی های ورزشی پشتیبانی می شود و ربع سوم هم نوبت به ستاره هایی چون بتلفیلد می رسد.

سالی که نکوست از بهارش پیداست. به نظر شما الکترونیک آرتز در سال پیش رو هم می تواند باز موفق به دریافت جایزه بدترین کمپانی آمریکا شود یا این بار اقبال عمومی به سوی الکترونیک آرتز و سیاست های جدیدش خواهد گشت؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • NARENJI
    NARENJI | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    بازی های خوبی تولید میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی