Amazing Dinosaur Adventure؛ ماجراجویی های دایناسور
دایناسورها سوژه بازی های کوچک و بزرگ زیادی بوده اند که در اغلب آن ها دشمن شما محسوب می گشتند و تا کنون کمتر پیش آمده که بتوانید کنترل آن ها را به دست بگیرید. ...
دایناسورها سوژه بازی های کوچک و بزرگ زیادی بوده اند که در اغلب آن ها دشمن شما محسوب می گشتند و تا کنون کمتر پیش آمده که بتوانید کنترل آن ها را به دست بگیرید. با این تفاسیر، Amazing Dinosuar Adventure از آن دسته بازی های کوچکی است که می گذارد نقش یک دایناسور را بازی کنید در عین اینکه با گونه هایی مشابه از آن ها تقابل هم دارید.
دشمنان اصلی شما دایناسورها و گلوله های آتشینی هستند که از آسمان به سمت تان پرتاب می شوند و شما هم یک دایناسور قرمز رنگ با مزه بالدار هستید که فرصت اجتناب از همه ی آن ها را دارد اما باید به اندازه کافی فرز و زرنگ باشد.
ADA عنوان ساده و سرگرم کننده ای است. آنقدرها چالش برانگیز نیست که ساعت ها سرگرم آن شوید و هدف های متوالی را پشت سر بگذارید اما به عنوان یک بازی رایگان که 17 مگابایت حجم دارد، تقریبا ارزش امتحان کردن را داراست، مخصوصا مواقعی که بخواهید کودکان زیر 7 سالتان را ساکت نگه دارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

از ظاهر بازی معلومه که برای کودکان ساخته شده و با روحیات اونا سازگاره...ی بار گوشیمو دادم دست دختر خالم چشمتون روز بد نبینه همچین انداختش که وقتی برداشتمش گفتم صفحش ترک برداشته ولی خداروشکر کاریش نشده بود...شخصا گوشیمو دست هیچ کسی نمیدم :)
سلام
2 روز پیش از دیجیکالا الجی جی 3 طلایی گرفتم با کاور اورجینال
دیروز که تولدم بود عموم بهم گلکسی اس 5 داد و ترجیح میدم هدیه رو نفروشم و نگه داره
خلاصه یه الجی جی 3 طلایی با کور اورجینال ، نونو که فقط برای 2 ساعت روشن بوده برای فروشه
هندزفری
کاور
شارژر
باتری
usb اورجینال
قیمت 1790 تومن
تشکر
سلام دوستان شرمنده ک نظرم بی ربطه ولی خیلی برام مهمه جوابش. کسی میدونه چه جوری میتونم از پیام های توی وایبر بک آپ بگیرم. خیلی برام مهمه، خواهشا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه. ممنون
اولین باریه که اپ معرفی کردید و نسخه وین فون نداشت ولی حسرت نخوردم
من حاظرم از طبقه دوم بپرم پایین ولی دیوایسم رو دست بچه 7ساله ندم ؛)
دست بچه یازده ساله حاضری بدی؟
این اپها و گیمهایی که معرفی میکنید به درد کودکان ۳-۴ ساله میخوره، لطفاً چند سطح بیاین بالاتر، با سپاس.
خب فکر کنم برای همون کودکان زیر هفت سال مناسب تر باشه ;)