ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تماشا کنید: حضور (HTC One (M8 و نوکیا لومیا ۹۳۰ در چالش سطل آب یخ

کمی قبل در دیجیاتو در مورد چالش سطل آب یخ به صورت مفصل صحبت کردیم، در این چالش افراد مختلف لازم است مبلغی را به انجمن مرتبط به بیماری ALS بپردازند یا به جای آن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

کمی قبل در دیجیاتو در مورد چالش سطل آب یخ به صورت مفصل صحبت کردیم، در این چالش افراد مختلف لازم است مبلغی را به انجمن مرتبط به بیماری ALS بپردازند یا به جای آن یک سطل آب یخ را بر روی سر خود خالی نمایند، البته کسانی که گزینه ی سطل آب یخ را انتخاب می کنند نیز کماکان می توانند به انجمن یاد شده کمک نقدی نمایند.

تا کنون در این چالش مدیران اثرگذار دنیای تکنولوژی، هنرپیشگان مشهور سینما و حتی سیاستمداران بسیاری حاضر شده اند، و هر فرد پس از انجام آن می تواند سه نفر دیگر را به چالش بکشد.

چند روز قبل و در یک اقدام غیر منتظره موبایل گلکسی S5 از سامسونگ نیز تصمیم گرفت در چالش مذکور حضور یابد و محکم و استوار در زیر آب سرد قرار گیرد، این تلفن هوشمند طبق رسوم تعریف شده پس از ایستادن در زیر آب، سه موبایل پرچمدار دیگر از برندهای رقیب یعنی (HTC One (M8، نوکیا لومیا ۹۳۰ و آیفون 5S را به حضور در چالش یاد شده فراخواند.

در اصل سامسونگ با این عمل خواسته است برتری S5 را به رخ رقبا بکشد زیرا این تلفن هوشمند دارای مجوز IP 67 بوده و این بدان معنی محسوب می گردد که گلکسی S5 می تواند مدت زمان ۳۰ دقیقه را بدون هیچ مشکلی در زیر آب با عمق تقریبی نزدیک به ۱ متر باقی بماند.

(HTC One (M8 یکی دیگر از دعوت شدگان به چالش سطل آب یخ دارای مجوز IPx3 است، بر مبنای این مجوز تلفن هوشمند مذکور فاقد مقاومت در مقابل گرد و غبار بوده ولی می تواند در مقابل اسپری شدن ۱۰ لیتر آب بر دقیقه با فشار ۸۰ الی ۱۰۰ کیلو نیوتن بر متر مربع به مدت تقریبی ۵ دقیقه مقاومت نماید. و البته تا جایی که ما آگاه هستیم لومیا ۹۳۰ حتی به اندازه ی (One (M8 نیز در مقابل آب مقاومت ندارد.

در پایان از شما دعوت می کنیم به تماشای ویدئوی مرتبط به حضور این دو تلفن هوشمند در چالش سطل آب یخ بنشینید، همانطوری که در انتهای ویدئو ملاحظه خواهید کرد به نظر می آید علیرغم میل باطنی سامسونگ به ناموفق بودن رقبا در گذراندن این چالش آنها پس از ایستادن در زیر جریان آب به مشکل خاصی بر نخورده و کماکان روشن باقی می مانند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ibc-m8-930.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (53 مورد)
  • انیشتین!
    انیشتین! | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    عزیزای دلم چقد شما ساده هستین بچه ها! به نظر شما شرکت نوکیا و اچ تی سی نمیتونه با یه ترفند کاری کنه که گوشی هاشون برای لحظاتی ضد اب بشه؟!! فکر میکنین انقدر سخته اینکار ؟! اصلا نیازی به این نیست که طرف انگشتشو رو درز هدفون بگیره ینی اینقدر ساده لوحن؟ بزارین من خودم یه روش کاملا ابتکاری از خودم براتون بگم ببینید چقد راحت میشه گوشی رو برای یه مدت کوتاهی ضد اب کرد !چاره کار یک عدد شمعه شمع رو اب میکنین میریزین داخل تمام درزهای گوشی از جمله درگاه هدفون ورودی شارژ و بقیه سوراخ سنبه های گوشی حتی میتونین دور قاب گوشی رو هم به این شکل ابکاری کنین دیدید کاری نداشت؟!!! گوشی کاملا ضد اب شد البته موقتی به همین سادگی به همین خوشمزه گی! در ضمن من این روشو به واسطه یه کلکل با یکی از گوشیهای دست چندم انجام دادم حالا این فقط یه روش بود شک نکنین نوکیا و اچ تی سی صد تا بهتر از این ترفندا رو میتونن پیاده کنن بچه که نیستن اخه هر کدوم واسه خودشون غولین اگه نتونن یه گوشی رو برا چن دیقه ضد اب کنن که باید برن سماق بمکن

  • sackboy
    sackboy | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    اگه راست می گی xperia z2 رو دعوت کن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی