ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو دو تلفن هوشمند Vibe X2 و Vibe Z2 را معرفی نمود

شاید لنوو چندان به خاطر اسمارت فون هایش تا کنون در بازار مطرح نشده باشد، اما خبر پیوستن بخشی از موتورولا به این کمپانی حکایت از تلاش آن برای حضوری قدرتمند در زمینه ی یاد شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۳

شاید لنوو چندان به خاطر اسمارت فون هایش تا کنون در بازار مطرح نشده باشد، اما خبر پیوستن بخشی از موتورولا به این کمپانی حکایت از تلاش آن برای حضوری قدرتمند در زمینه ی یاد شده را می دهد. از همین رو این برند چینی لحظاتی پیش در کنفرانس خبری خود در IFA پرده از دو مدل جدید تلفن هوشمند با اسامی Vibe Z2 و Vibe X2 (تصویر آورده شده در بالا) برداشت.

همانطوری که از نام Vibe Z2 بر می آید این تلفن در زیر سایه ی پرچمدار کمپانی تولید کننده اش یعنی Vibe Z2 Pro قرار داشته و اولین تلاش لنوو برای ارائه ی یک محصول ۶۴ بیتی محسوب می گردد که به پردازنده ی ۱.۴ گیگاهرتزی چهار هسته ای اسنپدرگن مجهز گشته است و ضخامتی برابر با ۷.۸ میلی متر را داراست.

مجهز بودن مدل یاد شده به پردازنده یی با پشتیبانی ۶۴ بیتی بیانگر سازگاری آن با نسخه ی آتی اندروید بوده و احتمال عرضه ی این محصول با اندروید L نیز وجود دارد. Vibe Z2 به نمایشگر نسبتاً با کیفیت ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P مجهز گشته و دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه پشتیبانی از دو سیم کارت است. باتری مدل مورد بحث ۳۲۰۰ میلی آمپر بوده و دوربین اصلی آن ضمن مجهز گشتن به سنسور BSI (نور پس زمینه) دارای کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی است.

2

اما اگر به دنبال محصولی با ظاهر جذاب تر هستید لنوو برای نیاز شما پاسخی با عنوان Vibe X2 ارائه نموده است که دارای نمایشگری ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P بوده و به چیپست جدید True8Core مدیاتک تجهیز گشته است.

یکی از جذابیت های اصلی مدل مورد بحث طراحی سه لایه ی خاص و منحصر به فرد آن بوده که به وسیله ی سه رنگ متفاوت مجزا شده اند. این تلفن هوشمند دارای دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و با چهار گزینه ی رنگی سفید، قرمز، طلایی و خاکستری ارائه می گردد. لنوو همچین خبر از لوازم جانبی ویژه ی برای محصول مذکور داده که می توان در همین رابطه به یک باتری بسیار نازک و یک اسپیکر جداگانه اشاره کرد.

Vibe Z2 با قیمت ۴۲۹ دلار و Vibe X2 با قیمت ۳۹۹ دلار در ماه اکتبر عرضه خواهند گردید، هر دوی این محصولات ابتدا در بازار چین ارائه شده و سپس راهی بازارهای آسیا، اروپای شرقی و آمریکای لاتین خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محسن
    محسن | ۶ آذر ۱۳۹۳

    ایران انقد از چین گوشی طرح و چینی خریده که دیگه از گوشی های ایرای جی ال ایکس هم کپی می کنند و به خود ایران می فروشند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی