ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات GoPro HERO4 منتشر شد: فیلم برداری 4K و نمایشگر لمسی

ساعاتی پیش از لو رفتن دوربین ارزان قیمت HERO محصول GoPro خبر دادیم و حالا، اطلاعات دوربین جدید این شرکت، HERO4 توسط پتاپیکسل منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که این وب سایت در رابطه با ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۳

ساعاتی پیش از لو رفتن دوربین ارزان قیمت HERO محصول GoPro خبر دادیم و حالا، اطلاعات دوربین جدید این شرکت، HERO4 توسط پتاپیکسل منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که این وب سایت در رابطه با این دوربین نوشته، باید گفت هیرو۴ دو قابلیت بسیار کلیدی دارد: فیلم برداری با رزولوشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و نمایشگر لمسی.

متاسفانه این دو قابلیت کلیدی در یک دوربین قرار ندارند و هیرو ۴ در واقع دارای دو مدل خواهد بود: هیرو۴ مشکی و نقره ای. هر دو از یک شکل ظاهری برخوردارند و تفاوت صرفا در قدرت تصویربرداری و نمایشگر لمسی است. مدل مشکی دارای سخت افزار بسیار قدرتمند و قابلیت فیلم برداری با کیفیت بسیار بالا و مدل نقره ای، از صفحه نمایش لمسی برخوردار است. طبق گفته پتاپیکسل نسل جدید دوربین های GoPro از کیفیت ضبط صدای بهتری برخوردار است و از اواسط اکتبر عرضه خواهند شد.

هیرو ۴ مشکی با رزولوشن های کمتر می تواند با نرخ بالاتری فیلم برداری کند که به ترتیب ذکر می کنیم: 4K نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، 2.7K نرخ ۵۰ فریم بر ثانیه، 1440P نرخ ۸۰ فریم بر ثانیه و 1080P به پایین نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه.

در سمت دیگر برای هیرو ۴ نقره ای با وجود فیلم برداری 4K، نرخ فیلم برداری به ۱۵ فریم بر ثانیه کاهش پیدا می کند و دیگر رزولوشن ها هم بدین ترتیب خواهد بود: 2.7K نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، 1440P نرخ ۴۸ فریم بر ثانیه، 1080P نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، 960P نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه و 720P نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه. در عوض، این مدل از یک صفحه نمایش لمسی بهره می برد که می توانید به وسیله آن دوربین خود را تحت کنترل خود داشته باشید.

هر دو دستگاه کاملا ضد آب بوده و تا عمق ۴۰ متری مقاومت خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت. دو دوربین جدید از قابلیت های دیگری همچون اتصال وای فای، بلوتوث، تنظیم اکسپوژر برای تصویربرداری در شب، دکمه روشن شدن و شروع فیلم برداری سریع برخوردار هستند.

همانطور که گفتیم از تاریخ عرضه دقیق این محصولات و همچنین قیمت آنها خبری منتشر نشده و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، شما را مطلع خواهیم کرد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این دو محصول به ادامه مطلب مراجعه کنید.

GoPro HERO4 Black

blackfront blackangled

blackback

GoPro HERO4 Silver

silverfront silverback

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۸ مهر ۱۳۹۳

    GOPro جوابشو پس داده! محکم,مقاوم,قدرتمند!
    بخاطر ارگونومی خاصی که داره تو اکثر کار ها میشه ازش استفاده کرد! بدرد ورزشکار ها میخوره!

  • LG Forever
    LG Forever | ۶ مهر ۱۳۹۳

    دوربین خیلی سبک نوستالژیکی داره باحاله :)

  • جستجوگر کچل
    جستجوگر کچل | ۶ مهر ۱۳۹۳

    اگر دو عنصر علاقه به فیلم برداری و هیجان رو تو خودت دیدی / این گجت میتونه بهترین رفیقت بشه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی