ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های پرشی در سبک و سیاق مختلف

جریان سازی در دنیای بازی های موبایل ساده نیست ولی در عین حال شگفتی آور است. ایده های ساده در عرض چند سال به یک سبک بازی سازی تبدیل می شوند که مخاطبین بسیاری هم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مهر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

جریان سازی در دنیای بازی های موبایل ساده نیست ولی در عین حال شگفتی آور است. ایده های ساده در عرض چند سال به یک سبک بازی سازی تبدیل می شوند که مخاطبین بسیاری هم دارند.

بازی های پرشی، مشتمل بر هر نوع پرنده و جهنده ای، برای مدتی طولانی روی بورس بوده اند و حالا هم یکی از معروف ترین ها محسوب می شوند. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت بر 4 بازی محبوب این سبک.

با دیجیاتو همراه شوید.

 

Doodle Jump

1111

Doodle Jump را اگر آغازگر جریانی نو ندانیم، حداقل می توانیم به آن لقب یکی از بهترین ها را بدهیم. حواس تان را جمع کنید، این بازی به شدت سرگرم کننده و اعتیادآور است. هیچ بعید نیست که روزانه 2 الی 3 ساعت از زمان خودتان را به Doodle Jump اختصاص دهید تا هر بار رکورد قبلی خود را بشکنید. جانور سبز رنگی که در تصویر بالا می بینید پرنده ی قابلی است و موانع را یکی پس از دیگری زیر پا می گذارد تا هر چه می تواند اوج بگیرد و بالا برود. در مسیرش با موجودات و حفره های فضایی روبرو می شود که باید از آن ها فاصله بگیرد.

Doodle Jump

Doodle Jump

سازنده: Lima Sky LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 35 مگابایت زبان:

 

Jumping Ninja

2222

این نینجای پرنده که کِنجی نام دارد در کوهستان های اطراف محل سکونتش اوقات خوشی را سپری می کند. می پرد و با شنل مخصوصی که همراهش دارد سرعت و اوج می گیرد. کنجی به دنبال کریستال می گردد و پرواز هایش در کوهستان به همین سبب است. کنترل بازی بسیار ساده و روان طراحی شده؛ با یک بار لمس صفحه نمایش می توانید به کنجی قدرت حرکت ببخشید.

Jumping Ninja

Jumping Ninja

سازنده: Gamesofa Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

 

Jetpack Joyride

3333

جتپک جوی راید، به جرات یکی از بهترین بازی های موبایل ساخته شده در طول تاریخ است و هیچ شکی در آن نیست. جوی راید سال 2011 و 2012 جوایز بسیاری را درو کرد و با اختلاف یکی از برترین های سبک پرشی بود. اما این بار نه در نقش یک نینجا هستید و نه یک موجود عجیب و یا پرنده ای بال دار. یک جت پک به پشت کاراکتر اصلی متصل شده که با استفاده از آن حرکاتش را کنترل می کند. برای به اتمام رساندن هر مرحله باید مسیری پر خطر را بپیمایید. انفجار و تکه تکه شدن یکی از ساده ترین این مشکلات هستند.

Jetpack Joyride

Jetpack Joyride

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 42.8 مگابایت زبان:

 

Sonic Jump Fever

4444

سونیک، جوجه تیغی آبی رنگ ژاپنی روزگاری در قلمروی بازی های ویدیویی پادشاهی می کرد و سگا با این بازی نشان داد که چگونه می توان سردمدار بود. سال ها از آن دوران خوش گذشته و نه سگا صلابت گذشته را دارد و نه سونیک. این جوجه تیغی را همه جا و به هر شکلی می توان یافت. یکی از بازی های موفقی که اخیر بر اساس این کاراکتر ساخته شده، Sonic Jump Fever نام دارد. دشمن اصلی سونیک در این بازی "زمان" است، و تنها زمانی متوجه این موضوع می شوید که با دوستان تان به مسابقه می پردازید و رکورد ثبت می کنید.

Sonic Jump Fever

Sonic Jump Fever

سازنده: SEGA of America قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 96.5 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    بازی های جالب و قشنگی هستن و اعتیاد اور ولی........داستان درست حسابی ندارن! بدرد وقت کشی و گذروندن اوقات میخوره!

    ولی Doodle Jump اوایل خیلی بازی میکردم!

  • Khonsa
    Khonsa | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    برای اندروید می‌تونید NinJa Up رو هم امتحان کنید، بنظرم جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی