ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Surface Pro 3
تکنولوژی

مایکروسافت به شایعات پیرامون توقف تولید و پشتیبانی از تبلت های سرفس خاتمه داد

مقامات رسمی مایکروسافت عاقبت تصمیم گرفتند به شایعاتی که اخیراً توسط برخی از سایت ها در مورد توقف پشتیبانی این شرکت از تبلت های سرفس شنیده می شد پاسخ داده و آنها را تکذیب نمایند. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۵

مقامات رسمی مایکروسافت عاقبت تصمیم گرفتند به شایعاتی که اخیراً توسط برخی از سایت ها در مورد توقف پشتیبانی این شرکت از تبلت های سرفس شنیده می شد پاسخ داده و آنها را تکذیب نمایند.

در روز نهم اکتبر سایت دیجی تایمز در مطلبی با استناد به اظهارات یکی از فعالان حلقه ی تولیدات مایکروسافت مدعی شده بود این شرکت به دلیلی ناتوانی در فروش قصد دارد کل تجارت مرتبط به سرفس را متوقف کرده و از تولید این سخت افزار دست بکشد.

اهالی ردموند که به صورت معمول به شایعات پاسخ نمی دهند عاقبت در همان روز قانون عمومی خود را زیر پا گذاشتند و در پستی در وبلاگ رسمی سرفس اعلام داشتند صاحبان کسب و کار می توانند با خیال راحت به خرید تبلت های این شرکت بپردازند زیرا ما بر سر تصمیمات و تعهدات خود باقی هستیم.

در همین راستا ساتیا نادلا نیز اخیراً اعلام داشته است به صورت جدیاز و حتی بیش از هسته ی اصلی تجارت های مایکروسافت به پشتیبانی از خط تولید سرفس خواهد پرداخت و تاکید کرده است که کمپانی وی قصد ندارد تبلت های مبتنی بر سخت افزارهای اینتل را از رده خارج نماید.

برایان هال، مدیر عمومی بخش توسعه ی سرفس نیز اشاره کرده است که این تبلت در آستانه ی شروع رابطه ای موفق با افراد و تجارت های گوناگون بوده و مایکروسافت ضمانت خواهد نمود سرفس پرو ۳ حتماً امکان ارتقا به ویندوز ۱۰ را خواهد داشت.

او همچنین می افزاید خط تولید فعلی لوازم جانبی سرفس پرو ۳ شامل تایپ کاور، آداپتورهای برق و سایر ابزارهای مشابه با نسل بعدی این تبلت ها نیز سازگاری کامل داشته و کاربران از این جهت با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

هال در گفته های خودش سخنی در مورد سازگاری یا عدم سازگاری سرفس پرو و پرو ۲ با ویندوز ۱۰ به میان نیاورده است، ولی برخی منابع آگاه خبر می دهند که کاربران این تبلت ها نیز به راحتی قادر به ارتقای محصولاتی که در اختیار دارند به نسخه ی بالاتر سیستم عامل ویندوز خواهند بود. هر چند همین منابع در مورد قابلیت ارتقا نسخه های مبتنی بر پردازنده های ARM سرفس با اطمینان اظهار نظر نمی کنند.

همچنین در روزهای اخیر شایعاتی در رابطه با ارائه ی نسل جدیدی از سرفس ۳ بر مبنای پردازنده های ARM شنیده می شود و دوباره صحبت از ارائه ی سرفس مینی بر مبنای این پردازنده ها نیز مطرح گشته است.

باید منتظر ماند و دید چه آینده ای در انتظار تبلت های مایکروسافت خواهد بود، آنچه مسلم است این شرکت قصد ندارد از کسب و کار مورد بحث پا پس بکشد و عرصه را برای رقبا خالی نماید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Thundro
    Thundro | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    خیلی بعیده که ویندوزی که از پزدازنده های ARM استفاده میکنه بتونه برنامه های قدیمی تر ویندوز را اجرا کنه.
    از آنجایی که یکی از مهمترین جذابیتت های ویندوز برای کاربران هماهنگی با نرم افزارهای قدیمی تره، بهتره مایکروسافت حداقل برای محصولات سرفییس از پردازنده های مبتنی بر معماری ARM استفاده نکنه.

  • Amir Reza
    Amir Reza | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    بنظر من سرفیس به عنوان تبلت خوبه و به عنوان یه لپ تاپ یکم ظعیفه ولی من مک بوک پرو رو ترجیح میدم

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    مایکروسافت با نادلا حالا حالا ها مونده پیشرفت کنه نادلا کارش درسته

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    این شایعاتو کی ول میده تازه اول اوج گرفتن سرفیسه اون روز بلومبرگ گفت تو اروپا با کمبود سرفیس مواجه شدند الانم که داره عالی پیش میره

    :Microsoft:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی