ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Evolution:Battle for Utopia؛ دنیایی بزرگ در گجت هایی کوچک

دیگر دورانی که بازی های موبایل، عمدتا بازی های کوچک و کم حجم بودند به سر آمده؛ بعضی از بازی هایی که امروزه روی گجت ها می بینیم آنقدر عظیم و پرجزئیات اند که حتی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

دیگر دورانی که بازی های موبایل، عمدتا بازی های کوچک و کم حجم بودند به سر آمده؛ بعضی از بازی هایی که امروزه روی گجت ها می بینیم آنقدر عظیم و پرجزئیات اند که حتی می شود آنها را با بازی های کنسولی مقایسه کرد. Evolution:Battle for Utopia از جمله همین بازی هاست، محصولی که آمده تا با ترکیب چند ژانر مختلف در دنیایی عظیم، پای به میدان رقابت با استودیوهای بزرگ بازی سازی بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بازی Evolution در یک اتمسفر پس-آخرالزمانی در سیاره ای به نام یوتوپیا دنبال می شود، جایی که پس از وقوع جنگی بزرگ و پر از خون و خون ریزی، تنها خرابه ای از آن باقی مانده. شما در این بازی به عنوان قهرمان جدید یوتوپیا موظفید ضمن بازگرداندن این سیاره متروک به روزهای اوج، ارتشی فراهم کرده و برای تسلط کامل بر آن به جنگ با سایر مدعیان کسب قدرت بروید.

Evolution در اصل بازی ای در ژانر استراتژیک است، با این حال برخی از نبردها را می توانید در نمای سوم شخص دنبال کنید. بسیاری از المان های دنیای بازی هایی چون استارکرفت، مس افکت، هیلو، چرخ دنده های جنگ و ... را در Evolution مشاهده خواهید کرد، بنابراین با بازی کاملی مواجه خواهید بود.

همانند سایر بازی های استراتژیک، باید از منابع روی سطح یوتوپیا برای ساخت ساختمان ها و ادوات جنگی تان استفاده کرده و ارتشی برای خود دست و پا کنید. سپس با حمله به دشمنان و دفاع در مقابلشان، تجربه و پول بدست آورید و قدرتتان را افزایش دهید.

Evolution Battle for Utopia 2

یک سری مبارزات هم در حالت سوم شخص و به سبک بازی مس افکت دنبال می شود. در این حالت، با قهرمان خود به نبرد تن به تن با دشمنان خواهید پرداخت و جالب این که در مبارزه می توانید از همراهی یک روبات به شکل سگ به نام Fido هم بهره ببرید. قهرمانتان هم قابلیت شخصی سازی دارد و با کسب تجربه و بالا رفتن سطح، می توانید بر قدرت او بیفزایید.

بخش مالتی پلیر Evolution به قدرتمندی سایر بازی های مشابه روی کنسول ها و رایانه های شخصی است. در حالت آنلاین، می توانید وارد PvP Arena (مبارزه رو در رو) شده و به جنگ آنلاین با سایر گیمرها در نقاط مختلف جهان بپردازید.

Evolution Battle for Utopia 3

دنیای بازی Evolution به قدری بزرگ، پرجزئیات و درگیرکننده است که با دانلود و نصب آن روی گجت خود، مطمئن باشید که ماه ها مشغول آن خواهید بود. لازم به ذکر است که برای تجربه این بازی، نیاز به ابزاری قدرتمند برای اجرایی روان دارید. این بازیفوق العاده به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی و آیفون و آیپد در دسترس است.

Evolution:Battle for Utopia

Evolution:Battle for Utopia

سازنده: MY.COM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 476 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • پدرام
    پدرام | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    با این حجم چجوری دانلودش کنیم، پلی‌استور هم که هیچ کدوم از برنامه های درست حسابیش واسه ما باز نیس

  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه.... مرسی

  • سعید استاد
    سعید استاد | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    دنبال کردن نوشته های اقا علی بیگ از وظایف است
    ممنون از معرفیه این بازی ؛)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی