ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل معرفی کرد: اپلیکیشن inbox ؛ نگاهی متفاوت به دنیای ایمیل ها

جیمیل را می توان بی شک یکی از بهترین پلتفرم های میزبانی ایمیل دانست. گوگل در طول سالیان اخیر همواره تلاش کرده تا با تغییراتی کوچک و بزرگ فرآیند مدیریت ایمیل ها را آسان تر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۵۲

جیمیل را می توان بی شک یکی از بهترین پلتفرم های میزبانی ایمیل دانست. گوگل در طول سالیان اخیر همواره تلاش کرده تا با تغییراتی کوچک و بزرگ فرآیند مدیریت ایمیل ها را آسان تر نماید و تجربه بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اگر به خاطر داشته باشید چند روز در مطلبی به تشریح سیاست های گوگل پرداختیم و اشاره کردیم که این شرکت علاقه عجیبی دارد تا «از هر چیز دو نسخه بسازد»؛ اکنون این استراتژی در مورد ایمیل ها نیز پیاده سازی شده و بر اساس آن اپلیکیشنی جدید به نام inbox متولد گشته است.

در ادامه مطلب با inbox بیشتر آشنا شوید.

inbox برنامه ای است که به گفته گوگل قرار است به صورت موازی در کنار جیمیل فعالیت کند و بنایی بر جایگزینی سرویس اصلی ایمیل گوگل ندارد. این اپلیکیشن قابلیت های متعددی را با خود به همراه می آورد که توسط آن ها کاربر قادر خواهد مدیریت جامع تری را بر روی ایمیل های خود داشته باشد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Inbox that works for you.mp4"]

 

inbox را به نوعی می توان ترکیبی از Google Now و Gmail دانست. این برنامه به صورت خودکار اطلاعات مهم در داخل ایمیل های شما را شناسایی می کند و آن ها را در قالب کارت هایی به نمایش در می آورد. برای مثال اگر اطلاعات پرواز در داخل ایمیل هایتان باشد، اینباکس برای زمان پرواز یاد آوری تنظیم می کند و حتی اطلاعاتی را در مورد مقصد به شما ارائه می دهد.

ساندار پیچای، از مدیران گوگل، در زمان معرفی inbox به استیصال کاربران در حین مواجهه با انبوهی از ایمیل ها اشاره کرد و گفت که اینباکس تلاشی است از سمت گوگل، برای سازماندهی بیشتر ایمیل ها. او اضافه کرد:

ساندار پیچای

ساندار پیچای

برای بسیاری از ما مواجه روزانه با ایمیل ها تبدیل به امری طاقت فرسا می شود که ما را از مسیر اصلی فعالیتمان خارج می کند. این اتفاق در حالی می افتد که فلسفه ایمیل ها به آسان سازی ارتباطات بر می گردد و نه پیچیده کردن آن ها. بر همین اساس ما "اینباکس" را طراحی کردیم تا در خدمت شما باشد.

جدا از مباحث مطرح شده، اینکه inbox تا چقدر می تواند کاربردی باشد هنوز مبهم است. فعالیت موازی این برنامه در کنار جیمیل، خود بار اضافه ای بر روی ذهن کاربر است و شاید همین موضوع باعث شود استقبال گسترده ای از اینباکس به عمل نیاید.

استفاده از اینباکس در حال حاضر تنها از طریق دعوتنامه ممکن است. اگر شما نیز دوست دارید تا از اولین استفاده کنندگان این برنامه باشید، می توانید به آدرس ایمیل inbox [at] google.com درخواست خود را ارسال کنید تا در لیست دعوتنامه ها قرار بگیرید. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن تنها بر روی دستگاه هایی با اندروید ۴.۱ به بالا سازگاری خواهد داشت و نسخه iOS آن نیز نیاز به ورژن ۷ به بعد دارد. inbox از نسخه تحت وب نیز برخوردار است که طبیعتا اجرای آن تنها محدود به مرورگر Chrome خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۲ آذر ۱۳۹۳

    الان من از داخل خود اپلیکیشن gmail همه ایمیل ها : یاهو aol و.... را مدیریت میکنم

  • دادا
    دادا | ۱ آبان ۱۳۹۳

    من هم نکسوسی شدم عین اینی که توی عکسه فقط با وای فای خونه مشکل دارم فعلا نمی تونم دانلود کنم.. :(

  • خشايار
    خشايار | ۱ آبان ۱۳۹۳

    آقاى قاسمى، چرا ايميل رو درست نمينويسيد؟
    دليل خاصى داره كه @ رو [at] مينويسين؟ و با فاصله؟

    • مصطفی
      مصطفی | ۲ آبان ۱۳۹۳

      چون الان روبات ها بدنبال ادرس برای سوء استفاده هستند که یکی از این ها ارسال اسپم است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی