ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بسته های اینترنت موبایل ایرانسل با بازه زمانی و ترافیک های تازه ارائه شد

بسته اینترنت موبایل با حجم و مدت زمان زیاد توسط ایرانسل ارائه شد تا کاربران 3G این اپراتور بتوانند از خدمات دیتا پر سرعت این نسل تلفن همراه استفاده بیشتری داشته باشند. ایرانسل با ارائه ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۹ آبان ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

بسته اینترنت موبایل با حجم و مدت زمان زیاد توسط ایرانسل ارائه شد تا کاربران 3G این اپراتور بتوانند از خدمات دیتا پر سرعت این نسل تلفن همراه استفاده بیشتری داشته باشند.

ایرانسل با ارائه بسته های اینترنت 3، 6 و 12 ماهه با حجم مصرفی زیاد، سعی دارد رضایت مشترکان نسل سوم تلفن همراه خود را جلب کند. البته شنیده های دیجیاتو، از یک برنامه جدید در این اپراتور حکایت دارد.

برای اطلاع از جزئیات این برنامه جدید ایرانسل و بسته های اینترنت جدید ایرانسل در ادامه با ما همراه باشید.

بسته های جدید اینترنت

بسته های اینترنت جدید این شرکت، حجم های 50، 70 و 100 گیگابایتی را به ترتیب برای استفاده در 3، 6 و 12 ماه فراهم می کند. البته ایرانسل پیش از این نیز یک بسته 3 ماهه کم مصرف با حجم 600مگابایت با شرط 200 مگابایت داشت که در این بسته های جدید محدودیت استفاده در هر ماه را برداشته است.

ایرانسل

به گزارش دبجیاتو، هر چند که این بسته ها برای سیم کارت های اعتباری این اپراتور است، اما به زودی بسته های مشابه برای سیم کارت های دائمی این شرکت نیز ارائه می شود.

به نظر می رسد استفاده از طرح های پر حجم و زمان دار می تواند برای مشترکین 3G و 4G کاربردی تر باشد. با ارائه بسته های فوق شاید کاربران به فکر جایگزینی اینترنت نسل سوم تلفن همراه به جای وایمکس و ADSL بیافتند.

برنامه جدید ایرانسل

بر اساس شنیده های دیجیاتو ایرانسل به زودی می خواهد از برنامه جدید خود، پرده بردارد. ایرانسل به زودی امکان به اشتراک گذاری بسته های اینترنت را بین چند کاربر یا سیم کارت های مختلف یک کاربر روی دستگاه های مختلف ایجاد می کند. با این کار دیگر لازم نیست اعضای یک خانواده، گروه یا شرکت از چند بسته برای اینترنت خود استفاده کنند. یعنی می توانند یک طرح تشویق اینترنت را برای همه اعضای خود به اشتراک بگذارند.

به عبارت دیگر با  یک بسته اینترنت ایرانسل می شود از خدمات دیتای این شرکت در چند سیم کارت با شماره های متفاوت به صورت همزمان استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (69 مورد)
  • roza
    roza | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    واقعا ظلمه تازه بسته های من بعضی وقت ها زود تر هم تموم میشه که امیدوارم ان اتفاق واسه هیچ کس نفته چون ادم واقعا دلش میشکنه

  • masoume
    masoume | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    سلام من یه بسته سه ماهه خریدم امشب اخرین مهلت استفادش بوددوباره امروز صبح یه بسته شش ماهه خریدم امامهلت استفاده همین بسته شش ماهه روهم امشب میهزنه یعنی بسته جدیدم میمونه یامیسوزه

  • z.k
    z.k | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    باسلا.لطفا یکی توضیح بده که آیا این مودهای وای فای ایرانسل میتونن جایگزین اینترنتهای پرسرعت برای اتصال کامپوتر به شبکه اینترنتی باشه یا خیر؟
    یعنی با اتصال کامپیوتر به این مودمها آیا برنامه های روی کامپیوترمون هم آپدیت میشن؟

  • پریسا
    پریسا | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    ایرانسل واقعا که
    خیلی بدی
    آخه به اون بسته 10 تومن 24 گیگی شبانه چیکار داشتی؟چرا حذفش کردی؟
    خاهش میکنم بیارش
    پلیییز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی