گلکسی اس 6 ممکن است از نو طراحی شود
همانطور که می دانید هر ساله شاهد رونمایی از نسل جدیدی تلفن هوشمند سری اس سامسونگ هستیم. اگر این غول کره ای برنامه ی زمانی خود را برای معرفی پرچمدار جدید سری گلکسی اس تکرار ...
همانطور که می دانید هر ساله شاهد رونمایی از نسل جدیدی تلفن هوشمند سری اس سامسونگ هستیم. اگر این غول کره ای برنامه ی زمانی خود را برای معرفی پرچمدار جدید سری گلکسی اس تکرار نماید، می توان انتظار داشت حدودا شش ماه دیگر یعنی در ماه مارس 2015 ششمین نسل این تلفن هوشمند رونمایی گردد.
شایعات جدیدی منتشر شده که بیان می کند سامسونگ اینبار نمی خواهد بر مبنای خط تولید کنونی اش پیش برود. این شرکت با پروژه ای تحت عنوان پروژه ی صفر، قصد باز طراحی کلی پرچمدار آینده خود یعنی گلکسی اس 6 را دارد.
نام این پروژه خود نشان دهنده ی این است که ظاهرا شاهد تغییر بزرگی خواهیم بود، زیرا شرکت سامسونگ معمولا از حروف ساده برای پروژه های خود استفاده می نماید. مثلا استفاده از حرف K برای پروژه ی گلکسی اس 5 و یا T برای گلکسی نوت 4.
بر طبق اعلام SamMobile، سامسونگ در مراحل اولیه توسعه و تولید گلکسی اس 6 است که اگر این موضوع را به همراه ایده ی احتمالی سامسونگ برای طراحی مجدد تلفن هوشمند یاد شده در نظر بگیریم کمی عجیب و غریب به نظر می آید. زیرا اگر قرار بر تولید انبوه تلفن هوشمند مورد بحث در بازه ی زمانی شش ماهه ی آینده باشد، باز طراحی کلی باید در حال تکمیل شدن و یا در حال گذران مراحل نهایی باشد. از آنجا که تولید انبوه گلکسی اس 6 احتمالا باید در ماه ژانویه صورت پذیرد، تیم طراح این تلفن هوشمند زمان زیادی را برای انجام این کار ندارد.
در حال حاضر و با توجه به آنچه در این مطلب به آن اشاره شد، می تواند انتطار سه چیز را داشت:
1- خبر اشتباه است و و باز طراحی کلی احتمالا در آینده ای دورتر اتفاق خواهد افتاد.
2- سامسونگ از گلکسی اس 6 مانند روال گذشته خود یعنی بازه زمانی شش ماهه، پرده برداری نخواهد کرد.
3- پروژه ی صفر مربوط به نسل هفتم تلفن هوشمند مورد بحث خواهد بود، یعنی گلکسی اس 7.
برای روشن شدن موضوع باید منتظر ماند و دید که ساسونگ چه در سر دارد. نظر شما در مورد پروژه صفر چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه طرحی مثل سری آلفا.با فریم فلزی و قاب پلی کربنات و...
+ آندروید ۵ چی شد؟ چرا نمیاد؟
سامسونگ دیگه نباید از این زبان طراحیش استفاده کنه!!
کلا باید یه طراحی جدید بزنه چون هم هواداراش خسته شدن و هم داره مشتری هاش رو از دست میده٬پس باید یه چیز جدید رو کنه
.....................................
اقا پس کی این اندروید ال میاد واسه نکسوس۵ مردم از انتظار
دو تا احتمال دیگه هم من اضافه کنم
1- اسم پروژه جدید مثل همون قبلی ها O باشه نه صفر :)
2- پروژه صفر خیلی پیش از اینها کلید خورده باشه و خبرش الان درز کرده باشه :)
فکر نکنم این انفاق بیفته ، سامسونگ الان به ایده آل طراحی رسیده ، گوسی های جدید هم زیباست هم مثل گوشی های دیگه بعضی از محدودیت ها مثل عدم تعویض باطری یا وزن سنگین رو نداره ، خلاصه اینکه شاهد یه گوشی مثل آلفا یا نوت ۴ هستیم
بدترین قسمت طراحیش دکمه هومش هستش تو اس تو واقعا قشنگ بود بعد از اون مستطیلی زد رسما گند زد به طراحی پشتشم جالب نیست دوربین مربعی شکل میتونه گرد مانن سمت چپ بزاره حاشیه رو کم کنه میتونه به یه طراحی خوب برسه ولی به نظرم باید تاچ ویز هم حتما عوض کنه خیلی رنگ رنگی هستش بیاد ابکون های برنامه هاش رو بزرگ تر و تخت تر کنه جالبه بدونین قسمت setting گوشی تو اس ۵ خیلی گیج کننده تر از قبل شده اونم واسه من البته جی ۳ هم همینطوری هستش
واقعا اميدوارم يه تغييرى بده،و يه تغيير مثبت
واقعا طراحى اخير سامسونگ به شدت تكرارى هستش
درسته مثل هرشركتى زبان طراحى داره ولى زبان طراحيش همه پسند نيست
يه چيز جذاب تر هم ميتونه باشع
مثلا جنس پلاستیکشو میخواد ارتقا بده ؟!
آخه يه آدم چقدر میتونه ترول باشه؟؟؟؟
جوابتو نمیدم ، کلفت میشی .. اونوخ با یه آفتابه آب هم پایین نمیری
از سامی .... چه انتظاری داری؟!
اولین کامنت من بعد از این همه مدت ..... من اس 5 دارم راضیم خداییش ولی گاهی کند میشه که خاموش روشن میکنم درست میشه همیشه باید حواسم باشه یه وقت گوشه هاش رنگش نپره در کل رضایت دارم و میخوام نوت 4 اگه قیمتش خوب باشه بخرم ممنون بابت به روز رسانی خوب سایتتون
بخدا درستشم همینه ، هرکس با هرچی حال میکنه بگیره حالا سامسونگ سونی اپل الجی نوکیا هرچی میخواد باشه کسی هم نباید این حقو به خودش بده مسخرش کنه بابت نظرش
صب بیدار میشی میبینی آپدیت.....نیومده....کی میاییی بنفشه برگ بیدم کی میایی تو گفتی کل دراید من میایمم گل عالم تموم شد کی میایی
همین والا..یهو تو خواب پریدم زدم چک..دیدم نه!نیومده...بیااااااااادیییییگهههههه
من دو سه بار بیدار شدم چک کردم!حتی خابشم دیدم:))) در این حد
باورت میشه منم خواب دیدم واسم اومده!؟البته فقط در حین دانلودش..توش هیچتصویری ندارم تو ذهنم:)))
اینو تو چنتا سایت دیدم الان:
Android 5.0 Lollipop Release Date: New Software Update Expected to be Rolled Out on 3 Nov; Nexus 4 and 5 to Wait Longer
سلام ب همگی..من بعد از ی مدت دنبال کردن دیجیاتو توش عضو شدم ^_^
خیلی خوش آمدم:/
خوش اومدی رفیق
خوش اومدی آقای گل