ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

گلکسی اس 6 ممکن است از نو طراحی شود

همانطور که می دانید هر ساله شاهد رونمایی از نسل جدیدی تلفن هوشمند سری اس سامسونگ هستیم. اگر این غول کره ای برنامه ی زمانی خود را برای معرفی پرچمدار جدید سری گلکسی اس تکرار ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ | ۰۸:۱۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید هر ساله شاهد رونمایی از نسل جدیدی تلفن هوشمند سری اس سامسونگ هستیم. اگر این غول کره ای برنامه ی زمانی خود را برای معرفی پرچمدار جدید سری گلکسی اس تکرار نماید، می توان انتظار داشت حدودا شش ماه دیگر یعنی در ماه مارس 2015 ششمین نسل این تلفن هوشمند رونمایی گردد.

شایعات جدیدی منتشر شده که بیان می کند سامسونگ اینبار نمی خواهد بر مبنای خط تولید کنونی اش پیش برود. این شرکت با پروژه ای تحت عنوان پروژه ی صفر، قصد باز طراحی کلی پرچمدار آینده خود یعنی گلکسی اس 6 را دارد.

نام این پروژه خود نشان دهنده ی این است که ظاهرا شاهد تغییر بزرگی خواهیم بود، زیرا شرکت سامسونگ معمولا از حروف ساده برای پروژه های خود استفاده می نماید. مثلا استفاده از حرف K برای پروژه ی گلکسی اس 5 و یا T برای گلکسی نوت 4.

بر طبق اعلام SamMobile، سامسونگ در مراحل اولیه توسعه و تولید گلکسی اس 6 است که اگر این موضوع را به همراه ایده ی احتمالی سامسونگ برای طراحی مجدد تلفن هوشمند یاد شده در نظر بگیریم کمی عجیب و غریب به نظر می آید. زیرا اگر قرار بر تولید انبوه تلفن هوشمند مورد بحث در بازه ی زمانی شش ماهه ی آینده باشد، باز طراحی کلی باید در حال تکمیل شدن و یا در حال گذران مراحل نهایی باشد. از آنجا که تولید انبوه گلکسی اس 6 احتمالا باید در ماه ژانویه صورت پذیرد، تیم طراح این تلفن هوشمند زمان زیادی را برای انجام این کار ندارد.

در حال حاضر و با توجه به آنچه در این مطلب به آن اشاره شد، می تواند انتطار سه چیز را داشت:

1- خبر اشتباه است و و باز طراحی کلی احتمالا در آینده ای دورتر اتفاق خواهد افتاد.

2- سامسونگ از گلکسی اس 6 مانند روال گذشته خود یعنی بازه زمانی شش ماهه، پرده برداری نخواهد کرد.

3- پروژه ی صفر مربوط به نسل هفتم تلفن هوشمند مورد بحث خواهد بود، یعنی گلکسی اس 7.

برای روشن شدن موضوع باید منتظر ماند و دید که ساسونگ چه در سر دارد. نظر شما در مورد پروژه صفر چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Morteza Di
    Morteza Di | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    یه طرحی مثل سری آلفا.با فریم فلزی و قاب پلی کربنات و...

    + آندروید ۵ چی شد؟ چرا نمیاد؟

  • hadizarei
    hadizarei | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    سامسونگ دیگه نباید از این زبان طراحیش استفاده کنه!!
    کلا باید یه طراحی جدید بزنه چون هم هواداراش خسته شدن و هم داره مشتری هاش رو از دست میده٬پس باید یه چیز جدید رو کنه
    .....................................
    اقا پس کی این اندروید ال میاد واسه نکسوس۵ مردم از انتظار

  • رهگذر
    رهگذر | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    دو تا احتمال دیگه هم من اضافه کنم

    1- اسم پروژه جدید مثل همون قبلی ها O باشه نه صفر :)
    2- پروژه صفر خیلی پیش از اینها کلید خورده باشه و خبرش الان درز کرده باشه :)

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    فکر نکنم این انفاق بیفته ، سامسونگ الان به ایده آل طراحی رسیده ، گوسی های جدید هم زیباست هم مثل گوشی های دیگه بعضی از محدودیت ها مثل عدم تعویض باطری یا وزن سنگین رو نداره ، خلاصه اینکه شاهد یه گوشی مثل آلفا یا نوت ۴ هستیم

  • Mehdia_St
    Mehdia_St | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    بدترین قسمت طراحیش دکمه هومش هستش تو اس تو واقعا قشنگ بود بعد از اون مستطیلی زد رسما گند زد به طراحی پشتشم جالب نیست دوربین مربعی شکل میتونه گرد مانن سمت چپ بزاره حاشیه رو کم کنه میتونه به یه طراحی خوب برسه ولی به نظرم باید تاچ ویز هم حتما عوض کنه خیلی رنگ رنگی هستش بیاد ابکون های برنامه هاش رو بزرگ تر و تخت تر کنه جالبه بدونین قسمت setting گوشی تو اس ۵ خیلی گیج کننده تر از قبل شده اونم واسه من البته جی ۳ هم همینطوری هستش

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    واقعا اميدوارم يه تغييرى بده،و يه تغيير مثبت
    واقعا طراحى اخير سامسونگ به شدت تكرارى هستش
    درسته مثل هرشركتى زبان طراحى داره ولى زبان طراحيش همه پسند نيست
    يه چيز جذاب تر هم ميتونه باشع

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    مثلا جنس پلاستیکشو میخواد ارتقا بده ؟!

    • Farbod
      Farbod | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      آخه يه آدم چقدر میتونه ترول باشه؟؟؟؟

      • فرزاد
        فرزاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

        جوابتو نمیدم ، کلفت میشی .. اونوخ با یه آفتابه آب هم پایین نمیری

    • bahram
      bahram | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      از سامی .... چه انتظاری داری؟!

  • فرهاد
    فرهاد | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    اولین کامنت من بعد از این همه مدت ..... من اس 5 دارم راضیم خداییش ولی گاهی کند میشه که خاموش روشن میکنم درست میشه همیشه باید حواسم باشه یه وقت گوشه هاش رنگش نپره در کل رضایت دارم و میخوام نوت 4 اگه قیمتش خوب باشه بخرم ممنون بابت به روز رسانی خوب سایتتون

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      بخدا درستشم همینه ، هرکس با هرچی حال میکنه بگیره حالا سامسونگ سونی اپل الجی نوکیا هرچی میخواد باشه کسی هم نباید این حقو به خودش بده مسخرش کنه بابت نظرش

  • azjaguar
    azjaguar | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    صب بیدار میشی میبینی آپدیت.....نیومده....کی میاییی بنفشه برگ بیدم کی میایی تو گفتی کل دراید من میایمم گل عالم تموم شد کی میایی

    • AnDRoid uSeR
      AnDRoid uSeR | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      همین والا..یهو تو خواب پریدم زدم چک..دیدم نه!نیومده...بیااااااااادیییییگهههههه

      • azjaguar
        azjaguar | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

        من دو سه بار بیدار شدم چک کردم!حتی خابشم دیدم:))) در این حد

        • AnDRoid uSeR
          AnDRoid uSeR | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

          باورت میشه منم خواب دیدم واسم اومده!؟البته فقط در حین دانلودش..توش هیچ‌تصویری ندارم تو ذهنم:)))

    • بهراد
      بهراد | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      اینو تو چنتا سایت دیدم الان:
      Android 5.0 Lollipop Release Date: New Software Update Expected to be Rolled Out on 3 Nov; Nexus 4 and 5 to Wait Longer

  • AnDRoid uSeR
    AnDRoid uSeR | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    سلام ب همگی..من بعد از ی مدت دنبال کردن دیجیاتو توش عضو شدم ^_^
    خیلی خوش آمدم:/

    • behrad_salemi
      behrad_salemi | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      خوش اومدی رفیق

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

      خوش اومدی آقای گل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی