ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تلفن های هوشمند سامسونگ و سونی

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن های هوشمند گاکسی اس ۵ (نسخه ۱۶ گیگابایت) محصول سامسونگ و سونی اکسپریا زد. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Samsung Galaxy S5 16GB

-samsung-galaxy- s5-g900-h-16gb

جدیدترین کهکشانی سامسونگ یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد که از پنل Super AMOLED بهره می برد. قلب تپنده این محصول اگزینوس ۵ است که دو پردازنده چهار هسته ای مجزا با سرعت های ۱.۳ و ۱.۹ گیگاهرتز و همچنین، پردازنده گرافیکی Mali-T628 MP6 به روی آن سوار است. گلکسی اس ۵ ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی دارد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این محصول عهده دار ثبت تصاویر شما است و همچنین سنسورهای اثر انگشت و ضربان قلب از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول هستند. برای آشنایی کامل با این محصول می توانید به مطلب "بررسی دیجیاتو: گلکسی اس ۵" مراجعه فرمایید.

قیمت محصول: ۱٫۵۷۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۵۵۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

۲- Sony Xperia Z

Mobile-Sony-Xperia-Z9ba 1cb

اکسپریا زد از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی برخوردار است. چیپ اسنپدرگن اس۴ این محصول دارای یک پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait با توان ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرینو ۳۲۰ است. مقدار رم اکسپریا زد دو گیگابایت و فضای داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده که می توان از کارت حافظه جانبی هم برای افزایش آن بهره برد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این محصول هم از سنسور Exmor RS برخوردار است.

قیمت محصول: ۱٫۱۰۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۰۶۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • HazelNut
    HazelNut | ۲۴ آبان ۱۳۹۳

    من 815 اکسپریا زد رو گرفتم اونوقت 1060 مثلا تخفیف خورده ؟!

  • Hamid
    Hamid | ۲۴ آبان ۱۳۹۳

    z خیلی گرونه
    خب میزی one mini 2 میخری
    یا اصلن s4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی