ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند ۳۲۵ دلاری با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی چرخان

ساخت تلفن های هوشمندی چون Sony Xperia C3 و HTC Desire EYE زمینه ای برای ظهور حوزه ی سلفی در سرزمین پهناور چین شد. ژست گرفته و برای گرفتن عکس سلفی لبخند بزنید زیرا تلفن ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

ساخت تلفن های هوشمندی چون Sony Xperia C3 و HTC Desire EYE زمینه ای برای ظهور حوزه ی سلفی در سرزمین پهناور چین شد. ژست گرفته و برای گرفتن عکس سلفی لبخند بزنید زیرا تلفن هوشمندی به نام Doov Nike V1 پا به میدان نهاده که دارای دوربینی جذاب و البته غیر متعارف است.

قبلا در دستگاه هایی مانند Oppo N3 دیده ایم که با استفاده از یک موتور، دوربین آن میچرخید. اما در Doov Nike V1 روشی دیگر برای این امر اتخاذ شده. دوربین این دستگاه دارای لولایی است که به کاربر اجازه می دهد زاویه دوربین را آنطور که می خواهد تنظیم کند. این قابلیت باعث می شود بتوان از دوربین این محصول به عنوان دروبین جلو و عقب استفاده کرد. حداکثر زاویه ای که دستگاه مورد بحث می تواند بچرخد ۱۹۰ درجه است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند Doov Nike V1 مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نسل دومی ساخت شرکت سونی بوده و یک فلش دوگانه نیز در کنار آن تعبیه شده است. این دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال نیز هست و توسط شیشه ای از جنس یاقوت کبود محافظت می شود. قدرت بالای ثبت تصاویر سلفی با این محصول با وجود حالت های beautifying و enhancing تکمیل می شود.

Doov-Nike-V1-1

باید یادآور شویم که سایر مشخصات Doov Nike V1 به اندازه ی دوربین چرخانش جذاب نیست. پردازنده ی اصلی این دستگاه چهار هسته ای و ساخت شرکت مدیاتک و مدل آن MT6732 است که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده. رم محصول یاد شده ۲ گیگابایت، باتری آن ۲۴۸۰ میلی آمپر ساعت و صفحه نمایش آن ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است. تلفن هوشمند Doov Nike V1 از سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۴ بهره میبرد که البته به رابط کاربری انحصاری شرکت سازنده مزین شده.

قیمت این محصول ۳۲۰ دلار است و توقع نداشته باشید به راحتی آن را در فروشگاه های شهر خود ببینید؛ چرا که به احتمال زیاد این تلفن هوشمند فقط در چین عرضه خواهد شد.

Doov-Nike-V1 Doov-Nike-V1-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • elvis
    elvis | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    خوبه. ولی مهم اینه که چن ثانیه طول میکشه دوربینش تو حالت سلفی قرار بگیره؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی