ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بررسی ویدیویی دیجیاتو: Moto X 2014

برای گیک هایی مثل ما که عاشق انواع و اقسام گجت ها هستیم، نوشتن بررسی محصول همواره یکی از لذت بخش ترین قسمت های کارمان بوده است. هنگامی که در مورد یک دستگاه شروع به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

برای گیک هایی مثل ما که عاشق انواع و اقسام گجت ها هستیم، نوشتن بررسی محصول همواره یکی از لذت بخش ترین قسمت های کارمان بوده است. هنگامی که در مورد یک دستگاه شروع به نوشتن می کنیم، به آن شخصیت می بخشیم و سعی می نماییم ارتباطی که با آن برقرار کرده ایم را برای شما تشریح کنیم.

در بررسی ها تلاش نموده ایم واقعیت ها را بیان کنیم و محصولات مختلف را بر اساس آنچه که ارائه می دهند به نقد کشیم. در طول این ۶ ماه که از عمر دیجیاتو می گذرد، بیش از ۴۰ دستگاه را مورد بررسی قرار دادیم و حتی یکبار هم وسوسه نشدیم تا بیان واقعیت را قربانی منافع اقتصادی کنیم؛ اقدامی که هرچند در این مدت دردسرهایی را برایمان به وجود آورد، اما در نهایت باعث نشد تا خط مشی رسانه ای خود را فراموش کنیم.

به احتمال زیاد با Moto X 2014 آشنا هستید. پرچمدار موتورولا را چندی پیش در دیجیاتو مورد بررسی قراردادیم و به تشریح ویژگی های آن پرداختیم. همانطور که در آن مطلب نیز اشاره شد، Moto X به لطف قابلیت های متعددش، می تواند یکی از گزینه های جدی برای خرید به شمار رود و با محصولات دیگر سازندگان همچون سونی و سامسونگ به رقابت بپردازد.

اکنون افتخار داریم تا شروع به کار بخش «بررسی ویدیویی» را با این دستگاه جشن بگیریم و به شما وعده دهیم تا زین پس محصولات بیشتری را در برابر دوربین دیجیاتو قرار دهیم. در نهایت از شما خواستاریم تا همچون همیشه با بازخوردهای خود ما را در مسیر بهتر شدن، همراهی کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Digiato-MotoX-2014-Review-LQ.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • vahid783
    vahid783 | ۷ آذر ۱۳۹۳

    منم دو تا نکته که به نظرم رسید اینه که یکی موزیک پس زمینه خیلی دلگیره، یکی هم صدای گوینده خودمونی نیست. دیگه نمی دونستم چجوری منظورم رو برسونم;-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی