ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین دو گانه Honor 6 Plus منتشر شد

قبلا در بین شایعات در مورد تلفن هوشمند Honor 6 plus از هوآوی به نسبت زیاد شنیده ایم و انتظار می رود این محصول در کمتر از دو هفته ی دیگر و در روز ۱۶ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۵

قبلا در بین شایعات در مورد تلفن هوشمند Honor 6 plus از هوآوی به نسبت زیاد شنیده ایم و انتظار می رود این محصول در کمتر از دو هفته ی دیگر و در روز ۱۶ دسامبر به صورت رسمی معرفی شود. گفته شده است تلفن مورد بحث دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P، پردازشگر کایرین ۱.۸ گیگاهرتزی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، حافظه ی داخلی ۱۶/۳۲ گیگابایتی و اندروید کیت کت ۴.۴.۴ خواهد بود.

اما آنچه موبایل جدید هوآوی را از محصولات پیشنش متمایز می کند دو دوربین ۸ مگاپیکسلی است که در پشت آن تعبیه شده اند و یادآور دوربین دوگانه ی به کار رفته در محصول HTC موسوم به One M8 هستند. یکی از دوربین های به کار رفته در قسمت پشتی Honor 6 Plus به ثبت تصاویر می پردازد و دیگری ظاهراً اطلاعات مرتبط به عمق را جمع آوری کرده و در صورت نیاز کاربر می تواند سوژه هایی که در تصویر ثبت شده نزدیک و یا دورتر هستند را محو جلوه دهد.

امروز در اینترنت چند نمونه ی تصویر منتشر شده که گفته می شود متعلق به این دوربین های جدید از هوآوی هستند، همچنین شایعاتی نیز شنیده می شود که شاید دو دوربین ۸ مگاپیکسلی موجود در پشت Honor 6 Plus توانایی ثبت سه بعدی تصاویر را نیز فراهم بیاورند.

در ادامه ی مطلب می توانید عکس های مورد اشاره را مشاهده نمایید.

A-regular-unaltered-picture-taken-with-the-Huawei-Honor-6-Plus

-or-blur-the-foreground-and-emphasize-the-background

The-phones-Focus-Function-can-set-a-foreground-focal-point...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

    من یه سالی هست هانر 6 دارم
    با وجود کار کردن زیاد با گوشی و نرم افزارهای سنگین هیچوقت حتی یک بار هنگ نکرده. تاچش عالیه و بسیار روون. دوربینش واسه من که عاشق عکس گرفتنم عالیه و عکسهام تو اینستاگرامم هست میتونید ببینید . نشانی اینستا : aryamehrgan . صفحه نمایش عالی. و تو ساپورت حافظه جانبی از جمله فلش و هارد اکسترنال با ال جی جی 4 و سامسونگ اس 5 رقابت گذاشتیم و این گوشی من بود که سربلند بیرون اومد..
    بعد از تحقیق زیاد خریده بودمش و بی اندازه ازش راضیم..

  • Heisenberg
    Heisenberg | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    دوربین کپی ام ۸

  • کامران
    کامران | ۱۴ آذر ۱۳۹۳

    سری honor گوشی های هوآوی عالیه.شاید کپی کار باشن ولی کیفیت و امکاناتی که توی گوشیهاشون قرار میدن فوق العادست.رابط کاربری خیلی خوبی در حد touchwiz داره.امیدوارم برا یک بارم که شده امتحانشون کنید مخصوصا honor 6 رو تا بفهمید سال آینده سامسونگ و بقیه گوشی های اندرویدی انگشت کوچیکه هوآوی هم نمیشن....

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    حداقل اگه میشد با این دو دوربینش عکسای سه بعدی گرفت باز خوب بود... این فقط یه کپی دیگس...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی