ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند ZTE Q7؛ یک محصول چینی دیگر با ظاهری شبیه آیفون ۶ پلاس

زمان زیادی از معرفی Sisley S90 لنوو نمی گذرد که دیگر کمپانی چینی یعنی ZTE نیز تلاش خودش برای ارائه ی تلفن هوشمندی تحت عنوان Q7 که همانند موبایل لنوو ظاهری به شدت شبیه آیفون ۶ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

زمان زیادی از معرفی Sisley S90 لنوو نمی گذرد که دیگر کمپانی چینی یعنی ZTE نیز تلاش خودش برای ارائه ی تلفن هوشمندی تحت عنوان Q7 که همانند موبایل لنوو ظاهری به شدت شبیه آیفون ۶ دارد را آغاز کرده است.

تلفن هوشمند مورد بحث که سعی دارد از نظر شکل و شمایل به شدت شبیه آیفون ۶ پلاس باشد ابعادی تقریباً مشابه با محصول اپل را نیز دارا است (اندازه های Q7 عبارتند از ۱۵۷ در ۷۸ در ۷.۹ میلی متر و اندازه های آیفون ۶ پلاس عبارتند از ۱۵۸ در ۷۷.۸ در ۷.۱ میلی متر). علاوه بر این ZTE در فبلت جدیدش دقیقاً مشابه محصولی که از آن کپی برداری کرده از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ استفاده برده است.

از سایر مشخصه های Q7‌ می توان به پردازنده ی هشت هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی (تولید شده توسط مدیاتک)، پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر LTE، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش دو گانه LED، دوربین جلویی ۳ مگاپیکسلی، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل افزایش و اندروید کیت کت ۴.۴.۴ اشاره کرد.

اطلاعات مرتبط به موبایل مذکور توسط سازمان استانداردسازی ابزارهای مخابراتی در چین به بیرون درز پیدا کرده است و در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتر و دقیق تری از آن را مشاهده کنید.

The-ZTE-Q7 (1)

The-ZTE-Q7 (2)

The-ZTE-Q7 (3)

The-ZTE-Q7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    من میگم سامسونگ بهترین گوشی تو دنیا اگه فکر میکنین دروغ میگم برین گلگسی نوت 4 رو بگیرین یه تکنولوژی داره که نگو.خدا وکیلی من از همه ایفون ها خوشم نمیومد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی