ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل معرفی کرد: پرطرفدارترین های سال 2014

اغلب کاربران اینترنت روزانه حداقل یکبار از جستجو استفاده می کنند. در بین موتورهای جستجو، گوگل یکی از قوی ترین و محبوب ترین هاست. این شرکت آمار موضوعاتی که بیشتر جستجو شده اند را در ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۸

اغلب کاربران اینترنت روزانه حداقل یکبار از جستجو استفاده می کنند. در بین موتورهای جستجو، گوگل یکی از قوی ترین و محبوب ترین هاست.

این شرکت آمار موضوعاتی که بیشتر جستجو شده اند را در بخش Trends خود منتشر می کند.و اکنون لیست محبوب ترین های موضوعات مختلف در این موتور جستجو برای سال 2014 منتشر شده است.

این آمار می تواند ضمن رفتار شناسی کاربران اینترنت و شناخت عقاید و سلایق مردم جهان به مدیران وب سایت ها نیز در بهبود SEO صفحات اینترنتی شان کمک بسزایی کند.

در این مطلب قصد داریم نگاهی گذرا به برخی از این موضوعات داشته باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

خودروها

1- فورد (Ford)

فورد

شرکت خودرو سازی چند ملیتی است که کار خود را از آمریکا آغاز کرد. این کمپانی در 16 ژوئن 1903 میلادی توسط هنری فورد تاسیس شد و درآمدش در سال 2013 حدود 147 میلیارد دلار بوده ، همچنین مجموع دارایی شکت مذکور به 202 میلیارد دلار است.

تعداد کارکنان فورد 181 هزار نفر در سال 2013 بوده و شرکت های مرکوری، لینکن موتور، استون مارتین و مزدا برخی از شرکت های زیر مجموعه آن محسوب می شوند.

مارک فیلدس مدیرعامل و ویلیام کلی فورد رئیس هیات مدیره فورد هستند و دفتر مرکزی این شرکت در دبریورن از ایالت میشیگان قرار دارد.

2- جیپ (Jeep)

jeep-w600

این برند نیز مانند فورد یک شرکت خودروسازی آمریکایی بوده که از ژانویه 2014 با تشکیل گروه فیات کرایسلر اتومبیلز زیر مجموعه این شرکت خودروسازی شناخته می شود.

البته کمپانی مذکور که در سال 1941 تاسیس شد کشاکش بسیاری بین مالکین خود داشت. نام مالک جیپ از سال 1944 تا 2014، 10 بار تغییر کرد. امریکن موتورز، رنو، کرایسلر و فیات برجسته ترین مالکان این کارخانه خودروسازی بوده است.

 

جیپ در ابتدا تحت نظر ارتش آمریکا قرار داشت و نام آن از GP که مخفف General Purpose (استفاده عمومی) است گرفته شده و  البته برخی GP را بر گرفته از Goverment Purpose (استفاده دولتی) نیز می دانند.

3- دوج (DODGE)

dogde-w600

این شرکت خودروسازی نیز کار خود را در ایالت میشیگان آمریکا آغاز کرده اما قدمت آن بیش از فورد و جیپ است. این شرکت در سال 1900 میلادی توسط برادران دوج تاسیس شد.

در حال حاضر به خاطر خرید کرایسلر توسط فیات، دوج زیر مجموعه این شرکت ایتالیایی به حساب می آید. HELMI426 از موتورهای برجسته این شرکت است که در مسابقات اتومبیل رانی هواداران زیادی داشت و باعث حذف برخی از رقبای خود شده است.

4- تویوتا (Toyota)

toyoya-w600

شرکت بزرگ خودروسازی ژاپنی است که در کشور ما نیز طرفداران و خریداران بسیاری دارد. این شرکت در سال 1937 توسط کشیرو تویودا در کارخانه نساجی صنایع تویوتا که متعلق به پدرش بود راه اندازی شد.

این غول خودرو سازی که هم اکنون در سراسر دنیا گسترش یافته و چند ملیتی شده، بیش از 333 هزار نفر کارمند دارد و در سال 2011 پس از شرکت های جنرال موتورز و فولکس واگن به عنوان سومین خودروساز جهان از نظر میزان فروش شناخته شده است.

اصغر حدادزاده در سال 1352 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری و مجاز این برند معتبر خودروسازی دنیا در ایران شد و ایرتویا را در خیابان بهشتی تهران افتتاح کرد. محصولات تویوتا بین سال های 74 تا 83 وارد کشور نمی شد ولی از سال 1383 تا کنون با صدور مجوز صنفی برای واردات، خودروهای این برند وارد ایران می شوند.

5- جنرال موتورز (General Motors)

gmc-w600

این شرکت آمریکایی با نام مخفف GM شناخته می شود. این برند در سال 1908 به رهبری ویلیام دورانت در خاک ایالات متحده متولد شد. کمپانی مذکور سال هاست که در صدر خودروسازان دنیا قرار دارد و یکی از بیشترین آمارهای فروش را به خود اختصاص داده است.

این شرکت آمریکایی دارایی حدود 166 میلیارد دلار و تقریبا 219 هزار نفر کارمند دارد. شرکت های بیوک، شورولت، کادیلاک و جی ام سی، مشهور ترین زیرمجموعه های جنرال موتورز هستند.

مری بارا و تیم سولسا به ترتیب مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این غول بزرگ خودروسازی دنیا هستند. این شرکت در چند سال اخیر جزو 20 برند برتر دنیا قرار دارد.

آمار فروش آن بیش از 10 میلیون خودرو در سال بوده که بیشترین سهم تولید محصولات جنرال موتورز به ترتیب در خاک آمریکا، چین، کانادا، انگلیس و آلمان است.

فیلم ها

1- Frozen

frozen_wide-w600

فیلم frozen محصول شرکت والت دیزنی بوده که در سال 2013 به بازار ارائه شده است. کارگردان این فیلم کریس باک است که فیلم سینمایی فوق را بر اساس فیلمنامه جنیفر لی نوشته و ساخته.

این فیلم نامه برگرفته از رمان ملکه برفی اثر نویسنده مشهور هانس کریستیان آندرسن ساخته و نوشته شده که پنجاه و سومین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی نیز هست.

در Frozen بازیگرانی چون کریستن بل، آدینا منزل و جناتان گروف به کار صداپیشگی (گذاشتن صدا بر روی انیمیشن) پرداخته اند. این فیلم در مدت کوتاهی توانست به ترتیب رتبه نخست و دهم پرفروش ترین پویانمایی و فیلم تاریخ را از آن خود کند.

همچنی Frozen بیش از 1 میلیارد و 100 میلیون دلار فروش داشته که حدود 400 میلیون دلار آن در خاک آمریکای شمالی بوده است.

مدت زمان این محصول دیزنی 108 دقیقه است.

2- Interstellar

ut_interstellar2_f-w600

فیلم علمی تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان، فیلم ساز آمریکایی است که در اکتبر 2014 اکران شده . ماجرای این فیلم درباره فضانوردانی است که به سیاره ای قابل سکونت سفر می کنند.

فیلم نامه Insterstellar توسط کارگردان و بردارش کریستوفر نوشته شده که در آن باریگرانی چون متیو مک کانهی، ان هنوی، جسیکا چستین و بیل ایروین بازی کرده اند.

این فیلم در این مدت زمان کم، حدود 621 میلیون دلار از گیشه ها درآمد کسب کرده است.

3- Divergent

divergent-wallpaper02-w600

این فیلم سینمایی نیز محصول 2014 هالیوود به حساب می آید که نیل برگر آن را کارگردانی کرده است. ژانر Divergent هم علمی تخیلی بوده و از بازیگرانی همچون شایلن وودلی، تئو جیمز، اشلی جاد، جای کورتنی و ری استیونسون بهره می برد.

ورونیکا راف فیلم نامه را از رمان خود به همین نام بر گرفته که ترجمه آن در ایران کاری از هدیه منصورکیایی بوده و در بازار توسط انتشارات نوروز هنر به چاپ رسیده است.

این فیلم که از ماه مارس 2014 به اکران درآمده، حدود 275 میلیون دلار فروش داشته است.

4- Gone Girl

o-GONE-GIRL-facebook-w600

فیلم فوق اثر دیوید فینچر کارگردان هالیودی بوده که روزهای ابتدایی مهرماه امسال برای اکران منتشر شده است.

فیلمنامه این فیلم که در ژانر رمز آلود ابه حساب می آید، از رمان Gone Girl، گیلیان فلین نویسنده این فیلم برگفته شده و بن افلک، رزاماند پایک و نیل پاتریک هریس در آن ایفای نقش کرده اند.

مدت این فیلم 149 دقیقه است. Gon Girl به مسائلی همچون خشونت در زندگی زناشویی، رسانه، تاثیر فرآیندهای اقتصادی در زندگی خانوادگی و ظاهر سازی می پردازد.

5- Lone Survivor

Lone-Survivor-UK-Quad-Poster-w600

فیلم 121 دقیقه جنگی آمریکایی به کارگردانی پیتر برگ فیلم ساز هالیوودی است. فیلم نامه این فیلم را خود کارگردان به همراه مارکوس لوترل نوشتند.

Lone Survivor توسط یونیورسال استودیوز تولید گردیده و بازیگرانی چون مارک والبرگ، تایلور کیش امیل هیرش، بن فستر و اریک بانا در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان این فیلم ماجرای عملیات بال های سرخ برای دستگیری یا از پا درآوردن یکی از رهبران رده بالای طالبان است.

محل های نقشه گوگل

1- Walmart

Wal-mart-Taking-Hits-and-Plunging-w600

خرده فروش آمریکایی است که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در دنیا به حساب می آید.

والمارت در سال 1962 توسظ سام والتون تاسیس شد. درآمداین شرکت در سال 2013  469 میلیارد دلار بوده که سود 17 میلیارد دلاری را به همراه داشته است.

کارمندان این شرکت بیش از 2.2 میلیون نفر هستند که در سراسر دنیا فعالیت می کنند. والمارت 8هزار و 500 شعبه در 15 کشور تحت 55 برند مختلف دارد.

2- Starbucks

StarbucksDrinks-w600

شرکت خدمات کافی شاپ زنجیره ای آمریکایی بوده که 20 هزار و 737 شعبه در کشورهای مختلف دارد. استارباکس در سال 1971 توسط زو سیگل جری بالدوین و گوردون بوکر تاسیس شد.

استار باکس با تعدد شعبه هایش توانسته عنوان بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا را کسب کند و بتواند در سال 2013 رکورد درآمد 15 میلیارد دلاری با سود 8.8 میلیارد دلار را بدست آورد.

160 هزار نفر برای این شرکت در 22 کشور دنیا کار می کنند. هاروارد شولتز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این شرکت است.

3- Target

Illinois_Target_Store-w600

شرکت زنجیره ای خرده فروشی آمریکایی است که پس از والمارت به عنوان دومین خرده فروش ایالات متحده به شمار می رود. این شرکت جزو 50 برند برتر دنیاست و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می گردد.

تارگت در سال 1900 میلادی توسط جورج دیتون در ایالت مینه سوتا تاسیس شد. دومین خرده فروش بزرگ آمریکا در این کشور و کانادا فعالیت می کند و درآمد حدود 70 میلیون دلاری را به کمک 365 هزار نفر کارگر و کارمند خود به دست آورده است.

4- MC Donald's

hero_pdt_value_au-w600

بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان است که در 119 کشور بیش از 35 هزار شعبه دارد. این برند روزانه به 64 میلیون مشتری خدمات غذایی می دهد.

این شرکت بزرگ در سال 1940 میلادی به همت برادران مک دونالد در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد. MC Donald's  با حدود 1 میلیون و 800 هزار نفر کارمند موفق به کسب درآمد 28 میلیارد دلار و سود 5 و نیم میلیارد دلاری در سال 2013 شده است.

5- Home Depot

130206015130-home-depot-hiring-monster-w600

این شرکت نیز یک خرده فروش زنجیره ای در آمریکاست که زمینه کاری آن فروش لوازم خانگی، تجهیرات ساخت و ساز، ابزار رنگ و نقاشی، مصالح ساختمانی، ابزار باغبانی و تجهیزات لوله کشی است.

هوم دیپو در سال 1978 توسط برنارد مارکوس و آرتور بلنک در ایالت جورجیا تاسیس شد. این برند در کشور های آمریکا، کانادا، مکزیک و پورتوریکو 2 هزار و 248 شعبه دارد که حدود 340 هزار نفر در آن کار می کنند.

گجت ها

1- iPhone 6

bgr-iphone-6-top

این محصول اپل همانند تعداد بررسی ها و شایعات، در میزان جستجو نیز در صدر گجت های برتر دنیا قرار گرفته است. این تلفن هوشمند که با سایز 4.7 اینچی تابوی اپل برای ارائه اسمارت فون های کوچک را شکست و توانست رکورد فروش نسل قبلی خود را بشکند و بازار برادر بزرگتر خود یعنی آیفون 6 پلاس را تحت تاثیر خود قرار دهد.

iPhone 6  با ضخامت 6.9 میلی متری، فیلمبرداری 1080P با نرخ 60 فریم بر ثانیه و چیپست A8 یک سر و گردن بالاتر از نسل قدیم خود یعنی آیفون 5 اس به حساب می آید.

2-Galaxy S5

-samsung-galaxy- s5-g900-h-16gb

پرچمدار 2014 سامسونگ اگرچه با قابلیت های جدیدی به بازار عرضه شد ولی از سطح انتظارات کاربران و کارشناسان پایین تر بود. هرچند قابلیت IP67(مقاومت در برابر گرد و خاک و آب)، سنسور اثر انگشت و حسگر تشخیص ضربان قلب برای اولین بار بر روی این تلفن هوشمند سامسونگ اضافه گردید اما نتوانست محبوبیتی شبیه گلکسی اس 4 کسب نماید.

Galaxy S5 اولین پرچمدار این شرکت کره ای است که در دو نسخه تک و دو سیم کارت به بازارهای جهانی عرضه شد.

3- Nexus 6

nexus-6

اولین فبلت شرکت گوگل است که با همکاری شرکت موتورلا تولید می شود. این فبلت حدود دوماه پیش توسط کمپانی رونمایی شد و عرضه آن در بازار های جهانی از ماه گذشته آغاز شده است.

این فبلت از چیپست اسنپدراگون 805 شامل پردازنده 4 هسته ای 2.7 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 420 بهره می برد. صفحه نمایش 5.96 اینچی نکسوس 6 وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل را با تراکم پیکسلی عالی 493ppi به ارمغان می آورد.

دوربین 13 مگاپیکسلی این محصول قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 2160P و نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد.

4- Apple Watch

apple-watch-wear-next-120814-640x640

با ارائه این ساعت انتظار خیلی از هواداران اپل پایان یافت. هر چند خیلی از علاقمندان و کارشناسان فناوری منتظر ارائه iWatch توسط اپل بودن ولی این غول دنیای دیجیتال نام نامانوس Apple Watch را برای اولین تجربه خود در زمینه ابزارهای پوشیدنی برگزید.

هر چند تیم کوک زمان ارائه این محصول به بازار را در مراسم رونمایی آن بیان نکرد ولی پیش بینی ها از ارائه ساعت اپل در بهار 2015 حکایت دارد. این ساعت به شکل مربع، در دو اندازه 38 و 42 میلی متر عرضه خواهد شد. اپل قصد دارد مدل های Sport  و Edition  را در کنار مدل عادی آن روانه بازار کند.

این ساعت از فناوری های ارتباطی GPS، بلوتوث و وای فای برای ارتباط با آیفون های، 5، 5سی، 5 اس، 6 و 6 پلاس بهره می برد.

5- Chromecast

chromecast-w600

بوسیله این دانگل شرکت گوگل می توان فیلم های سینمایی و کلیپ های ویدئویی را از طریق اینترنت به صورت آنلاین مشاهده کرد. این محصول از طریق پورت HDMI به تلویزیون و از طریق وای فای به موبایل، تبلت یا کامپیوتر متصل می شود.

این دستگاه قابلیت کار و همگام سازی با سیستم عامل های اندروید، iOS، مکینتاش و ویندوز را دارد. محصول فوق 35 دلار است که در ایران 160 هزار تومان به فروش می رسد.

سریال های تلویزیونی

1- Game of Thrones

got21-w600

این سریال تلویزیونی آمریکایی در سبک خیال پرازی حماسی توسط دیوید بنیاف و دی بی وایس تولید شده و رکود دار بیشترین بیننده در شبکه HBO است.

Game of Thrones  در کشورهای کرواسی، مالت، ایرلند شمالی، ایسلند، مراکش ، اسکاتلند و ایالات متحده فیلمبرداری شده و در 4 فصل40 قسمتی اکران گشته است. اجرای این سریال از سال 2011 میلادی آغاز شده است.

پیتر دنکلیج، لینا هیدی، نیکولای کاستر-والدو، امیلیا کلارک، کیت هارینگتون، ایان گلن و آیدان گیلن از جمله بازیگران این سریالند.

2- No,You Shut up

Noyoushutup_16x9_1600-w600

این سریال از ماه نوامبر 2013 نمایش داده شده و محصول کشور آمریکاست. کارگردان آن دیوید جاوربام  بوده و در شبکه Fusion به نمایش درآمده است.

سریال No,You Shut up توسط شرکت جیم هنسون تهیه شده و ماریا بامفورد، دوگ بنسون، نات فکسون، دیوید کوچنر و توماس لنون برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

3- True Detective

true-detective__140415184301-w600

مجموعه تلویزیون آمریکایی با ژانر جنایی، درام و رمزگونه به حساب می آیده. کری فوکوناگا کارگردان و نویسنده این سریال بوده که فصل اول آن از 24 ژانویه تا 9 مارس امسال روی آنتن شبکه HBO رفته است.

فیلمبرداری فصل دوم نیز از شهریور امسال آغاز شده و قرار است که این فصل در تابستان 2015 نمایش داده شود. متیو مک کانهی، وودی هارلسون، میشل موناگان، مایکل پاتس و توری کیتلر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

4- Orange is the New Black

o-ORANGE-IS-THE-NEW-BLACK-facebook-w600

این سریال ملودی-درام توسط جنجی کهن کارگردانی شده و پخش Orange is the New Black در نت فیلیکس از تاریخ 11 جولای 2013 آغاز گشته است.

فصل دوم آن نیز در 6 ژوئن 2014 آماده اکران و از طریق سرویس مذکور پخش گردید. تیلور اسکایلین، لورا پریپن، کته مولچرو، جانسون بیگز و میشل هرست برخی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند و محل فیلمبرداری آن نیویورک است.

5- Blood, Sweat & Heels

این سریال در ژانر حقیقت تولید گشته و تا کنون 2 فصل و 10 ایپزود داشته و توسط برنت مونتگومری ساخته شده است. مجموعه تلویزیونی Blood, Sweat & Heels از5 ژانویه 2014 در شبکه Bravo پخش گشته و تاکنون نیز ادامه دارد.

ملیسا فورد، میکا هاگس، دیزی لولین، جنوا توماس، چانتله فراسر و آرزو آنوار از جمله بازیگران مطرح فصل های اول و دوم این سریال هستند. شرکت لفت فیلد پیکچرز تولید کننده Blood, Sweat & Heels است.

بازی های ویدیوئی

1- Destiny

destiny_game-w600

بازی ویدئویی در سبک تیر اندازی اول شخص و نقش آفرینی است. Destiny توسط اکتیویژن برای کنسول های بازی پلی استیشن 3 و 4 و اکس باکس وان و 360 در سپتامبر 2014 ارائه گردید.

Destiny را می توان تک یا چند نفره بازی کرد. بانجی توسعه دهنده این بازی ویدئویی است.

2- Titanfall

TF-Panoramic-Overwatch-w600

تیتانفال در سال 2014 توسط الکترونیک آرتس با سبک تیر اندازی اول شخص منتشر شد. Respawn Entertaiment توسعه دهنده Titanfall، بازی مذکور را برای سیستم عامل ویندوز و کنسول های بازی شرکت مایکروسافت یعنی اکس باکس وان و 360 ارائه کرده است.

این بازی چندنفره آنلاین 11 مارس 2014 به بازارهای جهانی ارائه شد و تیتانفال  توسط جاستین هندری طراحی گردیده است.

3- Watch Dogs

WatchDogs-preview-1-w600

این بازی توسط یوبی سافت در E3 سال 2012 معرفی شد و قرار بود در اواخر سال 2013 منتشر شود. ولی سرانجام Watch Dogs در 27 می 2014 به بازار آمد.

بازی مورد بحث با سبک Open World، اکشن-ماجراجویی و مخفی کاری برای سیستم عامل ویندوز و کنسول های بازی پلی استیشن 3 و 4، اکس باکس وان و 360 و Wi-U ارائه شده است.

Watch Dogs را می توان تک و چند نفره بازی کرد.

4- ArcheAge

ArcheAge-Alpha-Caption-Contest-Screenshot-w600

این بازی ویدئویی در سبک MMORPG  توسط تنسنت گیم، تریون وردز و میل رو در تاریخ 15 ژانویه 2013 منتشر شده و اکس ال گیمز توسعه دهنده ArcheAge است.

این بازی تنها برای سیستم عامل ویندوز ارائه گشته و یک بازی چند نفره به حساب می آید.

5- Call of Duty: Advance Warfare

call-of-duty-advanced-warfare-listing-thumb-01-us-05may14-w600

این بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص محصول سال 2011 میلادی که توسط اسلج همر گیمز توسعه یافته است. Call of Duty: Advance Warfare توسط اکتیویژن و اسکوئر انیکس ماه قبل منتشر شد.

بازی مذکور برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و کنسول های بازی پلی استیشن 3و 4 و اکس باکس وان و 360 ارائه شده است.

Call of Duty: Advance Warfare را می توان تک و چند نفره بازی کرد. این بازی یازدهمین سری از مجموعه Call of Duty است.

 

تیم های فوتبال

1- رئال مادرید (Real Madrid)

1412540566977_wps_42_MADRID_SPAIN_OCTOBER_05_T-w600

پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا پس از چند سال ناکامی در لیگ قهرمانان امسال توانست برای دهمین بار این جام اروپایی را به خانه ببرد. این قهرمانی با حضور ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، گریت بیل، کریم بنزما، سرخیو راموس و ایکر کاسیاس با مربیگری کارلو آنجلوتی به دست آمد.

رئال مادرید در این فصل مسابقات لالیگای اسپانیا نیز با 4 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول معتبرترین لیگ این کشور قرار دارد.

2- آرسنال (Arsenal F.C)

o-ARSENAL-facebook-w600

توپچی های لندن از سال 1886 پای به دنیای فوتبال گذاشتند و تا کنون موفق به کسب 13 عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول و برتر انگلستان شده اند. این تیم هر چند با ثبات کار آرسن ونگر مربی فرانسوی خود از سبک بازی خاصی بهره می برد، اما در سال های گذشته برای کسب عنوان قهرمانی در انگلیس و اروپا ناکام بوده است.

آرسنال رکورددار طولانی ترین صدرنشینی بدون وقفه و همچنین قهرمانی بدون شکست در فوتبال جزیره است. این تیم در فصل 14-2013 لیگ برتر انگلیس به مقام چهارمی رضایت داد و هم اکنون در رتبه ششم قرار دارد.

3- منچستر یونایتد (Manchester United)

Manchester-United-v-QPR-w600

تیم منچستر یونایتد پس از سال ها حضور الکس فرگوسن به پر افتخار ترین باشگاه فوتبال کشور انگلستان تبدیل شد. شیاطین سرخ از سال 1878 پا به عرصه ورزشی گذاشتند و تا کنون 20 بار در لیگ برتر، 4 بار در جام اتحادیه، 11 بار در جام حذفی و 20 بار در سوپر جام انگلستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند.

این باشگاه تا به حال 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گشته است. منچستر یونایتد که بعد از رفتن سر الکس فرگوسن وضعیت نابسامانی پیدا کرد در این فصل قصد دارد با حضور فنخال هلندی این ناکامی را جبران نماید. این تیم هم اکنون با 8 امتیاز اختلاف با چلسی در رده سوم جدول لیگ انگلستان حضور دارد.

4- بارسلونا (F.C. Barcelona)

barcelonafc-w600

کاتالونیا به خاطر شهرت این باشگاه نامش بر سر زبان ها افتاد. باشگاهی که با آمدن پپ گواردیولا به یک باره احیا شد. این تیم به خاطر حضور بازیکنان محبوبی چون لیونل مسی، اینیستا، ژاوی و نیمار به یکی از محبوب ترین باشگاه های دنیا تبدیل شده است.

آبی و اناری ها صاحب سبک تیکی تاکا شناخته می شوند، سبکی که بارها باعث قهرمانی آنها و تیم ملی فوتبال اسپانیا شده است. این تیم که پس از قهرمانی های پیاپی با گواردیولا به صدرنشینی و کسب جام عادت کرده بود، دو سالی است که حال و هوای خوبی ندارد و نتوانسته رضایت هواداران میلیونی خود را جلب کند. آنها اکنون در رده دوم جدول لالیگای اسپانیا حضور دارند جایگاهی که سال قبل در پایان فصل نیز در آنجا بودند.

5- اتلتیکو مادرید (Atletico Madrid)

Atletico Madrid Champs-w600

تیم دوم مادرید که همیشه به خاطر درخشش رئال در پس پرده بوده یا نقش تیم دوم شهر را بازی کرده است. اتلتیکو فصل گذشته با مربیگری سیمئونه آرژانتینی توانست در ماراتن نفس گیر لالیگا، گوی سبقت از بارسلونا و رئال را برباید و در صدر جدول اسپانیا موفق به دریافت جام قهرمانی شود.

البته اتلتیکو در فینال دور قبل لیگ قهرمانان اروپا در برابر همشهری خود رئال زانو زد و دهمین جام قهرمانی را به کهکشانی های مادرید تقدیم کرد.

سلفی ها

1- Oscar

سلفی اسکار

2- Monkey

سلفی میمون

3- Obama

سلفی اوباما

4- Squirrel

سلفی

5- David Ortiz

سلفی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • amir k
    amir k | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا میتونم بگم فیلم Interstellar(در میان ستارگان)واقعا یه شاهکاره..بهتون به شدت پیشنهاد میکنم برین ببینین...
    واقعا خیلی هوشمندانه هیجان انگیز علمی تفکری بود

    ایول به سازنده اش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی