ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت Ulefone تلفن هوشمندش را با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می کند

برای گیک ها هیچ خبری خوشحال کننده تر از عرضه تلفن همراه هوشمند جدید نیست. این خوشحالی با اطلاع از قیمت رقابتی و سخت افزار قدرتمند آن محصول دو چندان می شود. حال شرکتی به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

برای گیک ها هیچ خبری خوشحال کننده تر از عرضه تلفن همراه هوشمند جدید نیست. این خوشحالی با اطلاع از قیمت رقابتی و سخت افزار قدرتمند آن محصول دو چندان می شود.

حال شرکتی به نام Ulefone تلفن هوشمند خود را با نام Ulefone Be One را معرفی کرده که از همین مشخصات برخوردار است و طبق گفته وب سایت سازنده، در این ماه عرضه می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی با شعر "تک باش، ساده باشد، خودت باش و در سال ۲۰۱۵ بهتر باش" این محصول را معرفی کرده است. تلفن هوشمند بی وان دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است. در دل این محصول یک گیگابایت رم در کنار پردازنده ۸ هسته ای MTK6592M از شرکت مدیاتک با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز قرار دارد.

ulefone2

در بخش حافظه باید بگوییم این تلفن همراه هوشمند ۱۶ گیگابایت فضای داخلی دارد که می توان تا ۳۲ گیگابایت دیگر به وسیله کارت حافظه جانبی MicroSD به آن اضافه کرد. اگر دوربین برای شما اهمیت بالایی دارد، باید بگوییم بی وان با یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و امکان فیلم برداری Full HD و همچنین دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی عرضه می شود.

تلفن هوشمند مذکور از یک باتری معمولی ۲۳۵۰ میلی آمپر عرضه شده که آنچنان رقم بالایی محسوب نمی شود. البته باید بگوییم در حالت ذخیره انرژی ۱۳ درصد بهتر از دیگر دستگاه ها عمل می کند و طبق گفته شرکت سازنده، ۲۵ ساعت مکالمه 2G، حدود ۲۱ ساعت استفاده اینترنت نسل سوم مخابراتی و ۴۸۰ ساعت حالت بدون استفاده دوام می آورد.

uelfone4

این محصول از دو سیم کارت همزمان فعال پشتیبانی می کند و همچنین از فن آوری های 2G، 3G، وای فای و بلوتوث برخوردار است و با اندروید کیت کت ۴.۴ عرضه می شود.

اما قسمت جذاب این محصول قیمت است و Ulefone این تلفن هوشمند را با ۱۲۹ دلار به بازار عرضه می کند. این کار در این ماه و نزدیک به شروع سال ۲۰۱۵ در دو رنگ سفید و آبی تیره به فروش خواهد رسید.

AH
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • hadi
    hadi | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    شعارش تو حلقم

    "نیم کیلو باش مرد باش "

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی