ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنگاپور در حال آزمایش اتومبیل های خودران به عنوان تاکسی است

یکی از بزرگ ترین مزایای اتومبیل های خودران، روزی است که هیچ کس به وسیله نقلیه شخصی نیاز نداشته باشد. اکنون، سنگاپور، در حال آزمایش نمونه واقعی این طرح است. مسئولین شهر، با کمک محققان ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۲۰

یکی از بزرگ ترین مزایای اتومبیل های خودران، روزی است که هیچ کس به وسیله نقلیه شخصی نیاز نداشته باشد. اکنون، سنگاپور، در حال آزمایش نمونه واقعی این طرح است. مسئولین شهر، با کمک محققان دانشگاه MIT،‌ سال آینده، یکی از محله های واقع در این شهر را به اتومبیل های خودران مجهز خواهند کرد تا تاثیر آن بر روی ترافیک را مشاهده کنند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

احتمالا این تاکسی ها همانند تاکسی های مشابهی که برای مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند یا ماشین های Uber به ساکنین شهر سرویس خواهند داد و از این طریق باعث کاهش استفاده از اتومبیل های شخصی می شوند.

این موضوع برای سنگاپور بسیار مفید است؛ کشوری که تراکم جمعیت بالای آن (۱۹۷۲۵ نفر در هر مایل مربع) دولت را به استفاده از شیوه های نوین نقل و انتقال سوق داده است.

هرچند هنوز موانع بسیاری تا رسیدن به روزی که چنین خودرو هایی همه جا مشاهده شوند، وجود دارد. دانشمندان MIT می خواهند بدانند دوچرخه سواران یا افراد پیاده چگونه بر عملکرد این خودرو های منحصر به فرد تاثیر خواهند گذاشت. محصول نهایی باید از نقشه هایی دقیق، جهت اطمینان حاصل کردن از عدم برخورد با دیگران یا انتخاب مسیر نادرست، بهره مند باشند.

به نظر شما این پروژه می تواند در آینده نزدیک در این کشور به نتیجه برسد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • bahram
    bahram | ۳ دی ۱۳۹۳

    ایول.ولی این چیزا فک نمیکنم به کشور ما بیاد

  • Sepehr
    Sepehr | ۳ دی ۱۳۹۳

    خب اينجوري كلي راننده تاكسي بيكار شن شاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی