ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: گشت و گذار در سیاهچاله ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.


My Om Nom

screen640x640

شرکت روسی ZeptoLab سازنده بازی معروف Cut the Rope، خالق این کاراکتر سبز رنگ بامزه است. همان شخصیت خسته و تنبلی که منتظر است با هزار مشقت و بدبختی آبنبات را به حلقش برسانیم. اوم نوم حالا یک بازی کاملا مستقل برای خودش دارد. اما انتظار نداشته باشید وی نشانه ای از ماجراجویی در وجودش باشد. هنوز آنقدر خسته است که باید مراقبش باشید، تمیزش کنید، برایش غذا بیاورید و در مجموع بزرگش کنید.

My Om Nom

My Om Nom

سازنده: ZeptoLab UK Limited قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 96.9 مگابایت زبان:

SimCity BuildIt

screen640x640 (1)

سیم سیتی به حد کافی قدیمی و با سابقه است که در مورد آن حرفی برای گفتن نداشته باشیم اما با آپدیت اخیری که برای بازی منتشر شد، خون تازه ای به رگ های بازی جریان یافت. در ارتباط با SimCity BuildIt باید به دو مسئله توجه داشته باشید: یکی آنلاین بودن بازی و طبیعتا فوق العاده وقت گیر بودن آن و دیگری ناشر و سازنده بازی که الکترونیک آرتز است. BuildIt هم از بازی های قدیمی EA به حساب می آید، بنابراین انتظار دیدن جدیدترین متودهای بازی سازی موبایل را نداشته باشید.

SimCity BuildIt

SimCity BuildIt

سازنده: Electronic Arts قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 97.6 مگابایت زبان:

bit Dungeon II

screen520x924

سیاهچاله نوردی یکی از اصطلاحات جالب و جدیدی است که سال ها در دنیای بازی های ویدیویی قدمت و محبوبیت دارد. به جرات می توان گفت صدها بازی با چنین مضمون هایی ساخته شده که شمار زیادی از آن ها واقعا فوق العاده اند. bit Dungeon II هم یکی از همین عناوین جدید برای تلفن های همراه و تبلت است که با ظاهر کلاسیک خود شما را به سال های دور می برد. زمانی که کنسول های 64 بیتی فرمانروایی می کردند.

bit Dungeon II

bit Dungeon II

سازنده: Tom Heinecke قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 31.8 مگابایت زبان:

Where's my geek?

screen520x924 (1)

دل تان یک بازی کاملا متفاوت با آنچه هر روز انجام می دهید می خواهد؟ Where's My Geek دقیقا همان چیزی است که همین حالا، بدون درنگ، هر کاربر سیستم عامل iOS باید دانلود کرده و ساعت ها مشغولش شود. به قدری بازی پیچیدگی و مراحل تو در تو دارد که هیچ وقت دل تان نمی خواهد از آن بیرون بیایید. عجیب و غریبی بازی را که کنار بگذاریم، یک بخش مخصوص به زامبی ها هم در این عنوان وجود دارد که خود سوژه جدیدی برای سرگرمی است.

Where's my geek?

Where's my geek?

سازنده: Ivanovich Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 40.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    بز
    تک چشم
    چشم چپ
    به نظرم اینا معنی داره

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۲ دی ۱۳۹۳

    بابا كم لطفي نكنين،توي خيلب از هفت سنگ هاي ديگه بازي براي وينفون معرفي ميكردن،حتي بازي هايي بود كه فقط وينفون داشت يا فقط وين فون بود و با iOS يا اندرويد.
    عوضش من يه بازي ميگم كه خيلي جذاب و دوست داشتنيه:
    Mush
    موش خرماي دوست داشتني.به قيمت ٩٩ سنت.
    https://www.windowsphone.com/en-us/store/app/mush/236b43cd-a9ef-4b3c-8e1b-786125309b9e?signin=true

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی