ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جی ال ایکس
تکنولوژی

مدیرعامل جی ال ایکس: برخی معتقدند سامسونگ به پای GLX نمی رسد

مدیرعامل جی ال ایکس ادعای تازه ای را در گفت و گو با رسانه ها انجام داده است، ادعایی که باورش شاید کمی سخت باشد. حمید سعیدی با اشاره به مظلوم واقع شدن صنعت موبایل ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

مدیرعامل جی ال ایکس ادعای تازه ای را در گفت و گو با رسانه ها انجام داده است، ادعایی که باورش شاید کمی سخت باشد.

حمید سعیدی با اشاره به مظلوم واقع شدن صنعت موبایل در کشور و عدم توجه دولت به این بخش، گفت: یک نمونه از موبایل های خود را با حذف عنوان جی ال ایکس به کنفرانس بین المللی بردیم و هر کس آن را تست کرد قیمت بالای یک میلیون تومان برای آن گذاشت و عده ای معتقد بودند که که سامسونگ به پای جی ال ایکس نمی رسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی افزود: وقتی که گفتیم برند ایرانی است قیمت این محصول با کاهش فراوان مواجه شد. برای به دست آوردن بازارهای بین المللی باید از برند حمایت شود. در غیر اینصورت به خودباوری رسیده ایم در غیر این صورت کار برای تولید کننده بسیار سخت می شود.

مدیرعامل جی ال ایکس اظهار کرد: سالانه 10 میلیون تلفن همراه در ایران فروخته می شود که سهم برندهای داخلی کمتر از 10 درصد است و علیرغم اینکه در محصولات غذایی نظیر پسته و برنج به خودباروی رسیده ایم اما در زمینه فناوری کمیت مان لنگ می زند.

سعیدی گفت: برای ما رقیب داخلی وجود دارد و ما امیدواریم کار همه آنها رونق بگیرد ولی از آن جهت که تمایل بازار به سمت تلفن های هوشمند است، سعی کرده ایم با راهکارهایی نظیر قرار داد با جی فایو  زمینه جهانی شدنمان را فراهم نماییم.

وی یکی از اهداف آینده این شرکت را چنین بیان کرد: در صدد رایزنی با برندهای دیگر کشورها هم هستیم تا محصولات آنها را در داخل کشور تولید کنیم. با انجام چنین کاری قیمت تمام شده کمتر گردیده و جلوی قاچاق این کالاها گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت جی ال ایکس در رابطه با تبلیغات توضیح داد: می خواهیم کارهایی انجام دهیم تا تیزرهای تبلیغاتی بهتری بسازیم. کلیپ های برندهایی چون سامسونگ در خارج ساخته می شود و برای اینکه بازار را به سمت خود سوق دهند، و رقبای داخلی کشورهای هدف را حذف کنند، گاهی هزینه تبلیغاتشان چند برابر فروش می گردد.

سعیدی تاکید کرد: شرکت ضرر ده نیست ولی سود بالایی نیز ندارد. با این حال امیدواریم در سال آینده جزو سه برند برتر فروش موبایل در ایران باشیم و جای آیفون از لحاظ تعدا فروش را خواهیم گرفت اما قطعا جایگاه برندش حفظ می شود. ما دنبال جایگزینی برند خود با برند دیگری نیستیم.

وی درباره میزان دستمز و حقوق پرسنل پاسخ داد: حقوق را طبق قانون کار پرداخت می کنیم اما با توجه به اینکه بر اساس نیاز و تقاضای بازار کشور تولید می کنیم ممکن است گاهی خط تولید تعطیل باشد.

به تازگی خبرگزاری تسنیم گزارشی تصویری را از «کارخانه» جی ال ایکس در اهواز منتشر نموده است. در این بازدید از دیجیاتو دعوتی به عمل نیامد؛ کسی چه می داند شاید یک گزارش تصویری ساده جنبه های مختلف این «کارخانه» را بهتر از تحلیل یک سایت فناوری منعکس کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (175 مورد)
  • irani hastam
    irani hastam | ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

    مقایسه samsung j7 pro با GLX شاهین
    upsara.com/images/z26_presentation1.jpg

  • محمد مهدی ولدخانی
    محمد مهدی ولدخانی | ۱۴ تیر ۱۳۹۶

    اگه همه مردم ایران اندازه یه سره سوزن رو محصولات ایرانی تعصب داشتن وضعیت ما این نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی