ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی رسما تلفن هوشمند Redmi 2S را معرفی کرد

همانطور که انتظار می رفت، شیائومی تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. این محصول Redmi 2S نام دارد و از همان صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل محصول پیشین بهره می برد. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

همانطور که انتظار می رفت، شیائومی تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. این محصول Redmi 2S نام دارد و از همان صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل محصول پیشین بهره می برد.

اما تفاوت ها در زیر بنای محصول بوده و حالا اسنپدراگون ۴۰۰ کنار رفته و به جای آن چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیتی با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتزی قرار گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما تفاوت ها به پردازنده محدود نمی شود و حالا آدرینو ۳۰۶ جایگزین آدرینو ۳۰۵ شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.

Xiaomi Redmi 2S (1)

دوربین های عقب و جلوی این محصول همچنان به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسل باقی مانده است. این محصول دارای باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری بوده و تحت اندروید ۴.۴.۴ اجرا می شود.

Xiaomi Redmi 2S (3)

اما شاید بزرگ ترین تفاوت Redmi 2S نسبت به محصول پیشین، در پشتیبانی از شبکه LTE در چندین اپراتور مخابراتی باشد. در واقع این تلفن همراه هوشمند از شبکه های GSM، WCDMA، TD LTE و LTD FDD پشتیبانی می کند. این یعنی Redmi 2S می تواند به شبکه 4G LTE متعلق به اپراتورهای China Telecom، China Unicom و China Mobile متصل گردد.

Xiaomi Redmi 2S (4)

تلفن هوشمند مورد بحث از امروز به قیمت ۱۱۲.۶۰ و در رنگ های سفید، مشکی، سبز، زرد و صورتی پیش فروش می شود. گفته شده که عرضه رسمی Redmi 2S در ۹ ژانویه آغاز خواهد شد.

انتظار می رود شیائومی در آینده ای نه چندان دور محصولات دیگری همچون فبلت Redmi Note و پرچمدار جدیدی با نام احتمالی Xiaomi Mi4S یا Mi5 را هم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    به نظرم تو ces فقط ابزاری که همه منتظرشن میتونه به چشم بیاد و ابزاری که کسی انتظارشو نداره تو کورا اخبار گم میشه شیائومی این مهم رو خوب درک کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی