ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با این تبلت ویندوزی نگرانی از گم شدن قلم نداشته باشید

اگر تا به حال امکان استفاده از قلم به هنگام کار با تبلتی را داشته اید، قطعا انکار نمی کنید که قابلیتی بسیار کاربردی است. اما این قابلیت همیشه یک نکته منفی به همراه داشته و ...

احسان سلطانی آزاد
نوشته شده توسط احسان سلطانی آزاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۵

اگر تا به حال امکان استفاده از قلم به هنگام کار با تبلتی را داشته اید، قطعا انکار نمی کنید که قابلیتی بسیار کاربردی است. اما این قابلیت همیشه یک نکته منفی به همراه داشته و آن چیزی نیست جز استرس گم شدن قلم!

حالا لنوو امکانی را به کاربرانش عرضه کرده که نگرانی گم شدن قلم تبلت را به حداقل رسانده. احتمالا فکر می کنید که قلم تبلت های لنوو، هنگامی که از آن دور باشد، بوسیله نوتیفیکیشن شما را با خبر می کند. باید بگوییم خیر؛ پاسخ به این مسئله بسیار ساده تر از این ها است.

در ادامه با ما همراه باشید.

yoga-tablet-with-anypen-7-1

قلم تبلت خود را گم کرده اید؟ قلم دیگری دم دست دارید؟ مداد چطور؟ همان را می توانید جایگزین قلم تبلت خود کنید. این امکانی جدید است که یکی از نسخه های مخصوص تبلت Yoga 2 به شما ارائه می دهد.

تقریبا با استفاده از هر جسم فلزی (بعلاوه مداد) می توانید بر روی این تبلت نوشته یا بین اپلیکیشن های مختلف جابجا شوید. لنوو می گوید می توانید از پیچ گوشتی، چنگال، چاقو و یا حتی قیچی نیز استفاده کنید.

لنوو این تکنولوژی را AnyPen معرفی کرده است. البته در اقدامی دیگر، برخی تلفن های هوشمند سونی نیز این قابلیت را دارند که از مداد یا خودکار به عنوان قلم استفاده کنند. به هرحال Yoga 2 اولین تبلت با این قابلیت است.

البته شرکت مذکور اعلام کرده است که تبلت هایی که قبلا به هیچ عنوان قابلیت استفاده از قلم برای آنها طراحی نشده بود را نیز می تواند تبدیل به یک تبلت با قابلیت پشتیبانی از هر جسمی به عنوان قلم کند.

این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که تبلت Yoga 2 با قلم همراه نیست، اما با استفاده از AnyPen می توان امکان یادداشت برداری از طریق آن را داشت.

لنوو تبلت Yoga 2 را 299 دلار قیمت گذاری کرده و اگر مایل به استفاده از قابلیت AnyPen باشید، باید 20 دلار اضافه پرداخت کنید.

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • سید اصغر نبوی
    سید اصغر نبوی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    سلام ای تبلت را چگونه می شود تهیه کرد شماره تماس شما چنده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی