ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس دو تلفن هوشمند ZenFone 2 و ZenFone Zoom را معرفی کرد

ایسوس در CES سال گذشته خط تولیدی از تلفن های هوشمند اندرویدی موسوم به ZenFone را رونمایی کرد. امسال هم این برند تایوانی دست خالی به رویداد یاد شده نیامده بود و دو مدل جدید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۰:۰۱

ایسوس در CES سال گذشته خط تولیدی از تلفن های هوشمند اندرویدی موسوم به ZenFone را رونمایی کرد. امسال هم این برند تایوانی دست خالی به رویداد یاد شده نیامده بود و دو مدل جدید با عناوین ZenFone 2 و  ZenFone Zoom را معرفی نمود.

هر دوی این موبایل ها به اندروید ۵.۰ یا همان آب نبات چوبی مجهز شده اند و ZenFone 2 تقریباً از مدل سال پیش خودش پیروی می کند اما مدل Zoom دوربین نسبتاً قوی تر و کاراتر را در خود جای داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ZenFone 2 دارای یک نمایشگر تمام HD با ابعاد ۵.۵ اینچیست که تراکم پیکسلی برابر با ۴۰۳ppi را ارائه می کند و از این جهت می توان آن را هم رده با محصولاتی همانند آیفون ۶ پلاس دانست.

موبایل مورد بحث در درون خود پردازنده ی ۶۴ بیتی چهار هسته ای اتم از اینتل را جای داده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم به آن قدرت می بخشد. اندروید آب نبات چوبی ارائه شده بر روی ZenFone 2 نیز از رابط کاربری ZenUI بهره می برد.

ZenFone Zoom تقریباً در اکثر موارد مشابه ZenFone 2 به حساب می آید با این تفاوت که تلاش داشته تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را برای هواداران عکاسی ارائه کند. در حالیکه ZenFone 2 به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معمول مجهز است، در مدل Zoom دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی آن از تکنولوژی لنز 10-element بهره می گیرد و کاربر با کمک این دوربین می تواند 3X زوم اپتیکال را نیز تجربه نماید، ناگفته نماند که دوربین یاد شده دارای لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز هست و البته طراحی قسمت پشتی Zoom هر فردی را تا حد زیادی به یاد نوکیا لومیا ۱۰۲۰ می اندازد.

 

ASUS_ZenFone_Zoom_front_and_back-2040.0.0 ASUS_ZenFone_2-2040.0 ASUS_ZenFone_Zoom.0ASUS_ZenFone_Zoom_front_and_back-2040.0

 

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

    من زنفون 2داشتم ازش خیلی راضی بودم که یروز باطری تموم کردو دیگه ام روشن نشد دوستمم گوشی از فاصله 05.متری افتاد رو فرشو گیم اور خلاصه اگه ام میخرید بفکر خدماتش باشید چون کمتر کسی انجام میده مال من که ب 6ماه نکشید انگار پولمو ریختم دور متاسفانه

  • علیرضا
    علیرضا | ۳۰ مهر ۱۳۹۴

    من میخوام گوشی زنفون بگیرم ولی نگران اینم اگه باتریش بسوزه چجوری عوض کنم تو یه سایت نوشته بود با دوربین جلوییش فقط میشه مکالمه تصویری برقرار کرد عکس سلفی نمیشه گرفت اگه کسی میفهمه خواهش میکنم یکم توضیح بده

  • تینا
    تینا | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    سلام چرا هیچ جا قیمت ایسوس زنفون زوم زد ایکس ۵۵۰ رو ننوشتن؟یکی بگه لطفا قیمتش چقدرهههههه،،،لطفا جواب سوالمو یه ایمیلم بفرستید،،،متشکرم

  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • امیرفربد پاشاخانلو
    امیرفربد پاشاخانلو | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    سلام و عرض ادب و تشکر و خسته نباشید به آقای مقدری و دیگر نویسندگان.
    با این خبرتون بــــــــــــســــــــــــــیـــــــــــــــــار من رو خوشحال کردید! من الآن گوشی زنفون 5 دارم، 2 گیگ رم، 5.0 اینچ، IPS، اندروید کیت کت، 16 گیگ+MicroSD، و 1280x720، و سی پی یو اینتل 2.0 گیگاهرتز دو تا دو هسته ای(2x2) که بسیار راضیم. خریدمش مفت.. البته فکرنکنم بتونید پیدا کنید. من شخصا اقدام کردم و سفارش دادم از تایوان! برام آوردن...!!
    خیلی گوشی عالی ایه... از همه نظر... وزن، کیفیت صفحه نمایش، از همه مهم تر نرم افزار بسیار روان و زیبا به لطف ASUS ZenUI که خیلی زیباست. از اون مهم تر:
    بعضی ها میگن دو هسته ای هست و ضعیفه و دو هسته ای مال 2-3 سال پیشه و ... اما من بازی آسفالت 8 روی آخرین تنظیمات بدون هیچ لگی اجرا کردم. و بازی گانگستر وگاس رو هم همینطور آخرین تنظیمات.
    از اونجایی که این دستگاه نهمین دستگاه ایسوس من و اولین گوشی من بوده، میتونم بگم من تو عمرم لگ تو اندروید ندیدم. چون 3 تا تبلت ایسوس داشتم هیچ کدوم لگ نداشتنتد. این هم اولین گوشی ایسوس من که زنفون 2 یا در آینده 3 هم ومین گوشی عمرم خواهد بود...
    دعا کنید وارد بازار ایران نشه!! چون با این قیمت همه میرن میخرنش دیگه خز میشه!!! من تا این لحظه اولین کسی هستم که این گوشی رو دارم و به شخصه اینو دست کسی ندیدم تو ایران!
    هر کی این گوشیو داره بگه.
    ممنون.

    • Sajad_alipour
      Sajad_alipour | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      سلام،تو اینترنت که همه ی مدل های زنفون گیر میاد با قیمت خوب.تو بازار اهواز هم زنفون ۴ و ۵ با قیمت نه چندان خوب پیدا میشه.فروش سایت ها هم بالا بوده چون موجودیشون زود تموم میشه پس دست مردم هست این گوشی.
      اگه فضولی نباشه خواستم بدونم چجور و با چه قیمتی این گوشی رو مستقیم خریدید؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی