ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واکوم معرفی کرد: تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز

واکوم از مدل Cintiq Companion 2 رونمایی کرد. این مدل که با ویندوز ارائه می شود نسبت به مدل پیشین یعنی Cintiq Companion با بهبودهای سخت افزاری و کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری مواجه شده است. ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۲:۲۰

واکوم از مدل Cintiq Companion 2 رونمایی کرد. این مدل که با ویندوز ارائه می شود نسبت به مدل پیشین یعنی Cintiq Companion با بهبودهای سخت افزاری و کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری مواجه شده است.

این مدل علاوه بر قابلیت های حرفه ای برای طراحان، می تواند امکانات معمول یک تبلت ویندوزی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

صفحه نمایش این مدل ۱۳٫۳ اینچی است و رزلوشن صفحه نمایش ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسلی دارد. همانند اغلب مدل های واکوم، در این مدل نیز از ExpressKey ،Pro Pen ، جسچرهای حرکتی و سایر امکانات و قابلیت های معمول پشتیبانی می شود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

در این مدل از دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی در عقب و جلوی تبلت بهره برده شده و پشتیبانی از کارت حافظه و باتری با عمر ۴٫۵ ساعت از دیگر قابلیت های آن است.

مدل پایه آن که با ویندوز ۸٫۱ عرضه خواهد شد با قیمت ۱۲۹۹ دلار با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی اینتل Core i3 عرضه می شود که از گرافیک Interl HD 4400 و ۴ گیگابایت رم در آن بهره برده شده است.

مدل های بعدی به ترتیب ۱۵۹۹، ۱۹۹۹ و ۲۴۹۹ دلار قیمت دارند که در نسخه نهایی که با نام Premium و قیمت ۲۴۹۹ دلاری عرضه می شود ۵۱۲ گیگابایت فضای داخلی SSD و گرافیک Intel Iris 6100 به همراه ۱۶ گیگابایت رم بهره برده شده است. همچنین پردازنده ۳٫۱ گیگاهرتزی Core i7 اینتل نیز توان پردازشی این مدل را تامین می کند.

این مدل های تازه تا بهار به بازار عرضه خواهند شد.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی