ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سازنده Tiny Tower برای ساعت اپل هم بازی می سازد

ساعت هوشمند اپل تا چند ماه دیگر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و جالب است بدانیم که وقتی این دستگاه به بازار آمد، قادر به اجرای چه چیزهایی خواهد بود. استودیو Nimblebit، سازنده بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ساعت هوشمند اپل تا چند ماه دیگر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و جالب است بدانیم که وقتی این دستگاه به بازار آمد، قادر به اجرای چه چیزهایی خواهد بود. استودیو Nimblebit، سازنده بازی Tiny Tower، اعلام نمود که بازی جدیدشان برای ساعت هوشمند اپل هم ساخته می شود.

Letterpad، نام این بازی است و فعلا برای سیستم عامل iOS، و نه فقط ساعت هوشمند اپل، منتشر خواهد شد. Nimblebit حتی نمایشی ساده از شیوه کارکرد بازی روی ساعت را هم به نمایش گذاشت و اعلام کرد Letterpad، هنوز در دست ساخت قرار دارد و تاریخ عرضه خاصی برای آن در نظر گرفته نشده.

شاید چیز زیادی از بازی ندانیم اما همین تصویر ساده نشان می دهد که گیمینگ روی ساعت هوشمند اپل هم حتی قرار نیست آنقدرها حرفه ای و سرگرم کننده باشد. محدودیت سخت افزاری (مخصوصا نمایشگر)، توسعه دهندگان را در شرایط سختی می گذارد، مهم نیست این ساعت متعلق به اپل باشد یا هر شرکت دیگری.

Letterpad یکی از اولین بازی هایی است که برای ساعت اپل منتشر خواهد شد، در همین حال شایعاتی وجود دارد که اپل حوالی ماه مارس را برای عرضه محصول جدید خود در نظر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • opda511
    opda511 | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    اینم یه خبر برای اپلی های عزیز که دیگه هی نگن همش خبر مایکروسافتی ... ولی دم مایکروسافت گرم دیشب حال داد

  • فرشاد (در فراق دوست تازه بلاک شده)
    فرشاد (در فراق دوست تازه بلاک شده) | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    صفحه ساعت های هوشمند به اندازه صفحه موبایل های نسل قبل کار سختی نیست بازی سازی براشون

  • Mr.M
    Mr.M | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    فکر کنید انگشتون میتونه کل صفحه را بپوشونه بعد بیای بازی کنی ! بازی ساختن برای ساعت خلاقیت بسیار بالایی میخواهد چون محدودیتهایش بسیار است...
    من برای امکانات پزشکی دارم میرم سمتش وگرنه سالها است ساعت نمیبندم و اتفاقی هم نیفتاده
    مدل استیل ممکنه بخرم (مدل گلد را به خاطر اینکه هنوز نمیدونم چی هست بی خیال شدم)

  • Mr.M
    Mr.M | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    ببینید ساعت غیر کاربردی نیست ولی اولین اولویت نیست دقیقا آخرین اولویت هستش!
    اولویت خرید برای محصولات هوشمند اپل به قرار زیر هست
    مک پرو/آیمک رتینا 5k/آیمک/مکبوک پرو رتینا/مکبوک ایر/آیپد ایر2و1/آیپد مینی رتینا/آیفون/آیپاد تاچ/ساعت اپل
    میبینید که ساعت اپل میرود رده آخر اولویت کاربردی!
    در ضمن من یکزمانی خودم آیپد2 را به مکبوک ایر ترجیح دادم !
    این اولویت برای کشورهای پیشرفته هست
    این اولویت بر اساس ارزش خرید به قیمت طبقه بندی شده ولی برای کاربرد باید ببینی براتون کاربرد داره یا نه مثلا مک پرو برای اکثریت بیش از حد بالا است پس آیمک برای عموم بهتره و...
    من که کاربردم بیشتر تبلت هست و مک مینی هم دارم ! ساعتش هم قطعا میگیرم! (آیمک رتینا همین امروز/فردا میخرم)چون بقیه مدلها برام کاربردی نیست نمیگیرمشون.

    • ali.n
      ali.n | ۲ بهمن ۱۳۹۳

      مبارکت باشه..... من که از ساعت های هوشمند میترسم، به اندازه کافی وابسته اسمارتفون شدم، حالا یه نوتیفیکیشن رو دورتر بفهمم اشکال زیادی پیش نمیاد، اما اینکه آدم عادت کنه چندین بار ساعتش رو هم برای دیدن نوتیفیکیشن ها و اپ هاش چک کنه رو نمی پسندم....... برای مباحث سلامتی هم دستبند های سلامتی خوبی موجوده الان.

  • خشایار
    خشایار | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    ساعت های اپل خودش چی هست هکه بازی هاش چی باشه

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    اقایون واقعا از دست بعضی دوستان ناراحتم اخه به چه دلیلی این بچه بازی هارو در می اوردید برای سایت دیجیاتو اصلا خوب نیست نکنید اقایون واقعا اقای پارسا شما شخصیت خیلی خوبی رو دارید لطفا به بقیه هم یاد بدید ممنون

  • Mr.M
    Mr.M | ۲ بهمن ۱۳۹۳

    بازی روی ساعت عجیبه!
    من که تبلت کار میکنم گوشی برام بیش از حد کوچیکه و بازیهای خاصی روی آیپاد تاچ میریزم که با صفحه کوچک بهتر باشه
    حالا حساب کنید ساعت به اون کوچیکی بیای بازی کنی !!!

مطالب پیشنهادی