ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: ماجراجویی سوپی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Soppy's Adventure

11

یکی از بهترین بازی های انحصاری چند هفته اخیر برای سیستم عامل ویندوز فون Soppy's Adventure است. سرنوشت این قطره در دستان شماست. باید او را از موانع و مراحل مختلف رد کنید و برای کسب 3 ستاره ی هر مرحله تلاش کنید. یکی از ویژگی های جالب این بازی، آهسته کردن زمان است. در حالی که Soppy روی هوا قرار دارد، می توانید زمان را آهسته کنید تا موانع پیش رو را از سر راهش بردارید. اگر ویندوزفون دارید، این عنوان را از دست ندهید.

Soppy's Adventures

Soppy's Adventures

سازنده: Loon Apps قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 71 مگابایت زبان:

WWE Immortals

22

کشتی کج هر چه که هست طرفداران زیادی دارد، مخصوصا در داخل ایران و WWE Immortals یک بازی منحصر به فرد و متفاوت برای مشتاقان این مدل مبارزه است. به جای رینگ های مرسوم و مبارزات قانونی، این بار این جنگجویان فناناپذیر به شیوه ای تفاوت می خواهند یکدیگر را به چالش بکشند. همه مبارزان معروف و مشهوری که پیشتر با آن ها به مبارزه می پرداختید در این بازی هم حضور دارند اما با ظاهری کاملا متفاوت.

WWE Immortals

WWE Immortals

سازنده: Warner Bros قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 564 مگابایت زبان:

Flockers

33

سری Worms یا کرم ها را به یاد دارید؟ Team 17، سازنده سری Worms دست به ساخت عنوان جدیدی زده که Flockers نام دارد. همانطور که از تصویر بالا پیداست، در این بازی هم با یک مشت گوسفند سر و کار داریم (دقیقا مثل زندگی روزمره مان) که دست بر قضا توان حفاظت از خود را هم ندارند. وظیفه شما، گذراندن این موجودات عجیب و غریب از پس موانع وحشتناکی است که گوسفندها را از بین می برد.

Flockers

Flockers

سازنده: Team17 Software Ltd قیمت: 2.59 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، اندروید و iOS حجم: 211 مگابایت زبان:

Lego Bionicle

44

لگو بایونیکل را می توان -در عین لگو بودن- جدی ترین بازی این هفته ی هفت سنگ نامید. ربات های لگویی در نبردهایی سهمگین و غول آسا به نبرد با یکدیگر می پردازند و از پس رقبای خود می گذرند. در بازی 6 ربات مختلف وجود دارد که می توانید در نقش یکی از آن ها باشید. بیش از 100 قطعه مختلف برای شخصی سازی و پیشرفت ربات ها وجود دارد و مجموعا 74 زمین مختلف وجود دارد که نبرد ها در آن انجام می شود.

LEGO® BIONICLE® Mask Of Creation

LEGO® BIONICLE® Mask Of Creation

سازنده: The LEGO Group قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 349 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • zoroastrian
    zoroastrian | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    ایول . عجب تیکه ای انداختید .! :D

  • Hossein Za
    Hossein Za | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    •وای عجب هفت سنگ هیجان انگیزی بود ممنون....
    Flockers و Lego Bionicle رفت برای دان...
    ___________
    •عجب فوتبال هیجان انگیزی بود بازم ممنون....

  • Openmind
    Openmind | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    «با یک مشت گوسفند...» :-D
    ______________
    ایران تو پنالتی ها باخت
    :(

  • steve
    steve | ۳ بهمن ۱۳۹۳

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی