ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حذف نوار مشکی رنگ از پایین نمایشگر تلفن هوشمند One M9 [شایعه]

هر روز که می گذرد شایعات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی (HTC One (M9 با اسم رمز هیما منتشر می شود. اما این بار، تصاویر خلاف آنچه در عکس های قبلی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

هر روز که می گذرد شایعات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی اچ تی سی یعنی (HTC One (M9 با اسم رمز هیما منتشر می شود. اما این بار، تصاویر خلاف آنچه در عکس های قبلی دیده بودیم را نشان می دهند و به نظر می آید که این تلفن هوشمند از لحاظ ظاهری شباهتی به نسخه قبلی اش ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در واقع، برخی مشخصات این محصول کاملا با M8 فرق خواهند داشت. در رابطه با قسمت جلویی این اسمارت فون و به طور مشخص اسپیکرهای Boomsound آن باید بگوییم که طبق گزارشات در فرایند طراحی شان از تبلت نکسوس 9 الهام گرفته شده که تصویر آن در پایین آمده است.

بنابراین، گفته می شود که صفحه نمایش M9 کاملا لبه به لبه است و پنل های اسپیکر آن نیز مانند مدل اورجینال One و M8 ظاهری آشکار روی بدنه ندارند و در عوض در داخل پنل شیشه ای قسمت جلویی محصول تعبیه خواهند شد.

برای این منظور به دو برش 45 درجه نیاز است تا اسپیکرها را در خود جای دهند که روی هم رفته 50 درصد از لبه های بالایی و پایینی محصول را اشغال خواهند کرد.

به این ترتیب طراحی M9 شباهت زیادی به تبلت نکسوس 9 پیدا خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشره از سوی منبع خبر، این سبک جدید در طراحی در نهایت باعث خواهد شد که ظاهر M9 در قیاس با مدل های قبلی اش یک دست تر به نظر بیاید.

در محصول جدید از نوار مشکی رنگی که درست در پایین نمایشگر M8 قرار دارد و میزبان لوگوی اچ تی سی است، خبری نخواهد بود زیرا اچ تی سی در نظر دارد اسپیکرها و آمپلی فایرهای هیما را در داخل پنل های پلاستیکی بلندتری جای دهد و این بدان معناست که دیگر نیازی به آن نوار مشکی رنگ نخواهد بود.

مهم نیست که این تغییرات تا چه حد مطلوب هستند، در هر صورت فراموش نکنید که همه اینها در حد شایعه هستند و تاکنون جزئیات مربوط به هیچیکدامشان از سوی کمپانی تولید کننده تأیید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • galaxy
    galaxy | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    این کارو نکنه واقعا به ضررشه بدجورم به ضررشه .....

  • rodrigez
    rodrigez | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    اچ تی سی هر روز یه خبر از پرچمدار بعدیش میزاره تا پرچمدار بعدیشو زیاد تر بفروشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی