ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مسابقه ماشین های موشکی در Rocket Cars

استودیوی Illusion Labs، از جمله توسعه دهندگان خوش نام اپلیکیشن های iOS بوده که شهرت خود را عمدتا مدیون بازی های فکری و ورزشی است. با این حال این استودیو برای نخستین بار، اقدام به عرضه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

استودیوی Illusion Labs، از جمله توسعه دهندگان خوش نام اپلیکیشن های iOS بوده که شهرت خود را عمدتا مدیون بازی های فکری و ورزشی است. با این حال این استودیو برای نخستین بار، اقدام به عرضه یک بازی مسابقه ای به نام Rocket Cars کرده؛ عنوانی که با قرارگیری در فهرست Editor's Choice آیتونز، تاکنون موفق ترین محصول این بازی ساز سوئدی محسوب می شود.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر از علاقه مندان به گیم پلی بازی های ماریو کارت باشید، راکت کارز را هم بازی محبوبی خواهید یافت. در این بازی هم درست مثل عنوان کلاسیک نینتندو، باید در عین جمع آوری سکه، با توسل به هر روش ناجوانمردانه ای که می توانید (از پرتاب شوک الکتریکی به سمت رقبا گرفته تا پرت کردنشان به بیرون از جاده) به مقام اول برسید.

1457

موشک های سوار بر پشت ماشین، از مهم ترین عوامل سرعت گیری و پیروزی شما در مسابقه اند. البته 15 ماشینی که در بازی در اختیار دارید را هم می توانید به انواع سلاح های مرگبار مجهز کنید. بیش از 60 پیست عالی و هیجان انگیز هم در بازی وجود دارد که در پنج مود مختلف قادرید در آن به مسابقه بپردازید.

مود Elimination جذاب ترین حالت بازی است. در این مود می توانید بدون نگرانی از بابت زمان، تا رسیدن به خط پایان همه رقبایتان را ناک اوت کنید. هر چند راکت کارز از گیم پلی فوق العاده جذابی بهره می برد، با این حال جای خالی یک بخش مالتی پلیر خوب را در آن احساس خواهید کرد.

این بازی مسابقه ای را می توانید با حجم 94 مگابایت به رایگان برای سیستم عامل iOS دانلود کنید.

Rocket Cars

Rocket Cars

سازنده: Illusion Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی