ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ وعده یک دوربین فوق العاده را برای گلکسی اس 6 می دهد

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش طی مطلبی عنوان کردیم که شرکت های رقیب اپل، برای شکست آیفون باید در ابتدا به غلبه کردن بر دوربین آن فکر کنند. اکنون به نظر می رسد که ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۵۴

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش طی مطلبی عنوان کردیم که شرکت های رقیب اپل، برای شکست آیفون باید در ابتدا به غلبه کردن بر دوربین آن فکر کنند. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ نیز به عنوان جدی ترین رقیب اپل در بازار تلفن های هوشمند، متوجه این موضوع شده و قصد دارد پرچمدار بعدی خود را با دوربینی فوق العاده در اختیار کاربران قرار دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به تازگی دنگ هون جنگ، مدیر بخش تحقیق و توسعه دوربین سامسونگ مطلبی را منتشر کرده و در آن وعده داده که پرچمدار سال ۲۰۱۵ سامسونگ با دوربینی بسیار هوشمند به بازار عرضه خواهد شد؛ دوربینی که تمام محاسبات و فکر کردن ها را به جای کاربر انجام می دهد و برای شما این امکان را فراهم می آورد تا تحت هر شرایطی تصاویری فوق العاده را شکار کنید. به گفته جنگ با این دوربین تنها نگرانی کاربر فشردن دکمه شاتر خواهد بود و بعد از آن همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش خواهد رفت.

تکنولوژی پردازش تصاویر همواره یکی از نقاط قوت موبایل های سامسونگ بوده است. کره ای ها پس از اینکه چند سال در تکنولوژی دوربین خود تغییری را ایجاد نکردند، سرانجام در گلکسی نوت ۴، بهبود هایی را اعمال نمودند و دوربین این محصول را به یکی از نقاط قوت آن تبدیل کردند.

اکنون با فاصله کمی از عرضه گکلسی نوت ۴، ظاهرا باز هم تغییراتی در تکنولوژی دوربین سامسونگ در راه است.

مطلب منتشر شده از سوی مدیر بخش تحقیق و توسعه دوربین سامسونگ، همچنین به اهمیت دوربین جلو اشاره دارد و سلفی را یک موضوع در حال گسترش می داند. بر همین اساس می تواند حدس زد که گلکسی اس ۶ قرار است در بخش دوربین جلوی خود نیز حرف های بسیاری را برای گفتن داشته باشد.

دنگ هون جنگ در بخشی از مطلب منتشر شده، به افزایش تعداد مگاپیکسل های پرچمداران سامسونگ در طول زمان نیز اشاره می کند. موضوعی که تحلیل آن خبر از افزایش مجدد رزولوشن دوربین در گلکسی اس ۶ می دهد.

Image_2015-02-11_at_12.03.29_pm.0

سامسونگ همواره با تعداد مگاپیکسل هایش تلاش کرده تا کیفیت بالای دوربین خود را به نمایش بگذارد. اما واقعیت این است که کاربران هرگز به تعداد پیکسل های دوربین آیفون اهمیت نداده اند و صرفا به خاطر تجربه آسان و سریع، عکاسی با محصول اپل را تحسین می کنند.

اکنون به نظر می رسد سامسونگ نیز سرانجام با انتشار این پست قصد دارد از تغییر استراتژی خود خبر دهد. البته تعداد مگاپیکسل ها برای کره ای ها همچنان مهم است، اما چشم بادامی ها سرانجام به این نتیجه رسیده اند که یک تجربه بی نقص از عکاسی، چیزی است که کاربران به دنبالش هستند.

به نظر شما دوربین گلکسی اس ۶ می تواند آیفون را به چالش کشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

    اون ازمایشگاهDOXmark هم ثابت کرد که اس بهترین دوربین رو داره. نوت4 هم بهتر از آیفون بود. تو دیجیاتو هست اگه باور نمیکنید خودتون برید ببنید.

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • امید
    امید | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    اینجا چقدر تعصب موج میزنه اصلا با محصولات غیر از اپل کار کردن؟؟؟
    سامسونگ که بهترین دوربین داره و توسط سایتها اولین و بهترین انتخاب شد را بگذریم این مقایسه چی میگه؟
    http://www.phonearena.com/news/Nexus-6-beats-the-iPhone-6-Plus-by-a-mile-in-our-blind-camera-comparison_id64437

    اول با نکسوس رقابت کنید بعد بیان با نوت4 رقابت کنن.بخدا ما ایفون 6 پلاسخریدیم از بس هیاهو اپلیا ایجاد کرزده بودن سر دو هفته فروختیم و نوت4 خریدیم.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    سامسونگ اول باید سرعت باز شدن اپلیکیشن دوربین رو ببره بالا بعدم سرعت شاتر رو عالی کنه ، کیفیت عکساش عالیه فقط بعضی وقتا اپلیکیشن دوربین واقعا دیر باز میشه

  • gorkan
    gorkan | ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

    نسل بعدی 1020 حرفی برای گفتن سامی نمیزاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی