ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینترنت LTE ایرانسل در استان مازندران راه اندازی شد

با نزدیک شدن به ایام عید، ایرانسل به تکاپو افتاده است تا اینترنت پرسرعت موبایل را در استان های توریستی کشور راه اندازی نماید. در حالی که چندی پیش از راه اندازی نسل چهارم شبکه ایرانسل در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۵

با نزدیک شدن به ایام عید، ایرانسل به تکاپو افتاده است تا اینترنت پرسرعت موبایل را در استان های توریستی کشور راه اندازی نماید. در حالی که چندی پیش از راه اندازی نسل چهارم شبکه ایرانسل در کیش نوشتیم، اکنون خبر می رسد که اینترنت LTE این اپراتور به استان مازندران نیز راه یافته است.

شهرهای ساری، رامسر، بابل، تنکابن، چالوس، نوشهر، محمودآباد، قائم شهر، کتالم و سادات شهر، نور، شیرود، امیرکلا، هچیرود، نمک آبرود، ایزد شهر، و خرم آباد از جمله مناطقی هستند که ساکنین آن ها از امروز می توانند از اینترنت پر سرعت ایرانسل استفاده نمایند.

در ادامه مطلب سخنان مدیرعامل ایرانسل در مراسم راه اندازی LTE در استان مازندران را می توانید مطالعه نمایید.

مدیرعامل ایرانسل درباره وضعیت خدمات ایرانسل در استان مازندران گفت: درحال حاضر شهرهای جویبار، نکا، رودپی شمالی و رودپی جنوبی، بهشهر، نشتارود، عباس آباد، کلاردشت، نمک آبرود، ایزدشهر، محمودآباد، دشت سر، فریدون کنار، چالوس، ساری، بابلسر، نوشهر، آمل، کتالم و سادات شهر، رامسر، قائم شهر، تنکابن، نور و بابلتحت پوشش 3G ایرانسل و ساری، رامسر، بابل، تنکابن، چالوس، نوشهر، محمودآباد، قائم شهر، کتالم و سادات شهر، نور، شیرود، امیرکلا، هچیرود، نمک آبرود، ایزد شهر، و خرم آباد مازندران تحت پوشش 4G ایرانسل قرار دارند.
علیرضا قلمبر دزفولی تصریح کرد: 58 شهر، 1298 روستا و 1121 کیلومتر از جاده‌ها و راه‌های اصلی و فرعی استان مازندران تحت پوشش خدمات ایرانسل است.

دزفولی پوشش جمعیتی شبکه ایرانسل در مازندران را ۹۹ درصد اعلام کرد و گفت ایرانسل 515 آنتن BTS در این استان دارد و میزان بهره‌گیری از طرح جزیره هوشمند ایرانسل در این استان 90 درصد است. وی ادامه داد: درحال حاضر مرکز اختصاصی خدمات ایرانسل مازندران در شهر ساری دایر است.

دزفولی درباره ویژگی‌های استان مازندران نیز گفت: این استان با 24هزار کیلومتر مساحت و همجواری با بزرگترین دریاچه جهان جمعیتی معادل 3.2 میلیون نفر، بیش از چهار درصد جمعیت کشور را در خود جای داده است. همچنین استان مازندران با پذیرایی از بیش از 12 میلیون نفر گردشگر در سال، نخستین استان کشور در جذب گردشگر است.
وی افزود: مازندران بزرگترین قطب گردشگری کشور، قطب صنعت زراعت و نیز قطب صنعت شیلات کشور است.

دزفولی به شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مازندران با دارا بودن بیش از 2 میلیون و 300 هزار مشترک ایرانسل، 71 درصد ضریب نفوذ تلفن همراه، 50 درصد ضریب نفوذ تلفن ثابت، نزدیک به 500هزار کاربر اینترنت همراه، بیش از 2میلیون کاربر اینترنت پهن باند ثابت و بیش از 90 درصد ضریب نفوذ اینترنت، نخستین استان ایران از نظر ضریب نفوذ کاربر اینترنت و هفتمین استان از نظر تعداد کاربر اینترنت و اینترنت همراه است. همچنین با وجود اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت بالاتر از میانگین کشور است؛ اما این استان از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه پایین‌تر از میانگین کشوری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • رضا بهشهری
    رضا بهشهری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    شهرستان بهشهر هم الان 1 هفتس ک 4 جی شده

  • سینا
    سینا | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    جناب دزفولی یه سر به آمل لازمه بزنی ! چرا عوام فریبی میکنین؟ آمار سازی که میگن همینه دیگه ! ایرانسل 3 جی در آمل فعال نیست، تنظیمات هم درست وارد شده امروز 8 فرودین 1394هست و خبری از 3جی نیستش!

  • ایمان
    ایمان | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    دروغ محضه ساری حتی 3جی هم نیس زده ال تی ای نکت بهشهر هم کلا هیچکدومو ندارن قایمشهرم همش قط میشه سرعتشم شدیدا افت داشته
    قضیه همون پرواز دلفینها و برف اهوازه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی