ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلیس دوبی BMW i8 را به کلکسیون خودروهای خود افزود

پلیس دوبی همواره علاقه ی زیادی به استفاده از سوپراسپرت ها و خودروهای گران قیمت داشته و البته از این خودروها بیشتر برای گشت زنی در شهر و کاربردی معمولا تزئینی بهره می گیرد؛ پس از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

پلیس دوبی همواره علاقه ی زیادی به استفاده از سوپراسپرت ها و خودروهای گران قیمت داشته و البته از این خودروها بیشتر برای گشت زنی در شهر و کاربردی معمولا تزئینی بهره می گیرد؛ پس از افزودن خودروهایی نظیر شورلت کامارو و بوگاتی ویرون، در اقدام تازه ای، خودروی BMW i8 نیز به کلکسیون خودروهای پلیس این شهر افزوده شده است.

محصول هیبریدی BMW جدیدترین خودرویی است که لباس سبز و سفید نیروی پلیس دوبی را بر تن کرده؛ در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا در کنار ویدئوی مربوط به این خودرو در دوبی، با مشخصات آن بیشتر آشنا شویم.

درب های این خودرو رو به آسمان گشوده می شوند که همین موضوع چهره ای آینده نگرانه به آن بخشیده است؛ BMW i8 تقریبا با هرچه پیشتر در نیروی پلیس دوبی دیده ایم متفاوت بوده و می تواند در ترافیک شهری، با موتور الکتریکی و بی صدایش، به زیبایی توجه ها را به خود جلب نماید.

i8 یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار دارد و گشتاورش نیز برابر با ۵۶۰ نیوتن متر است. چنین قدرتی باعث می گردد تا در ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یافته و در نهایت نیز سرعتش به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت رسد. جالب است بدانید این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر صرفا ۲.۵ لیتر بنزین مصرف می کند.

مشخصات یاد شده، هر عاشق خودرویی را تحت تاثیر قرار می دهند اما کلکسیون خودروهای نیروی پلیس دوبی آنقدر متنوع است که BMW i8 با اختلاف زیادی، عنوان سریع ترین خودروی موجود در این ناوگان را از دست می دهد.

همانگونه که گفتیم، خودروهای لوکس برای ماموریت های خطرناک مورد استفاده قرار نگرفته و بیشتر برای گشت زنی های عادی و به رخ کشیدن سرمایه های ناوگان پلیس این شهر، مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر خودروهای مورد استفاده در این ناوگان، سوپر اسپرت هایی هستند که مصرف بنزین بسیار بالایی نیز دارند، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید i8، اولین خودروی دوستدار طبیعت در نیروی پلیس دوبی نیست؛ به لیست خودروهای عجیب مورد استفاده در ناوگان مذکور که نگاهی بیاندازیم، نام خودروی الکتریکی «رنو توئیزی» نیز به چشممان خواهد خورد؛ وسیله نقلیه ای بسیار کوچک که البته باز هم قادر است توجه ها را به خوبی به خود جلب نماید.

electric_mini_car_dubai_police

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • Chris
    Chris | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    اسم پلیس به عربی تو حلقم... :D

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    واقعا خندم میگیره که بعضی از دوستان از این خبر این موضوع رو برداشت میکنه که امارات از ایران بهتره.بله شاید اونجا راحت تر بشه زندگی کرد ولی این عربا که این ماشینا رو میخرن چقدر تو علم پیشرفت دارن؟چقدر تو صنایع دفاعی پیشرفت دارن؟چقدر کالاهای مورد نیازشون رو خودشون میسازن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی