ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد Ascend P8 از هوآوی منتشر شد

Steve Hemmerstoffer صاحب اشتراک توییتر OnLeaks@ اخیراً اطلاعات و جزئیات تازه ای را در مورد پرچمدار بعدی کمپانی چینی هوآوی، یعنی Ascend P8 منتشر کرده است. شایعات تا کنون حکایت از این داشتند که تلفن هوشمند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

Steve Hemmerstoffer صاحب اشتراک توییتر OnLeaks@ اخیراً اطلاعات و جزئیات تازه ای را در مورد پرچمدار بعدی کمپانی چینی هوآوی، یعنی Ascend P8 منتشر کرده است.

شایعات تا کنون حکایت از این داشتند که تلفن هوشمند مذکور در مراسم روز پانزدهم آوریل رونمایی خواهد گشت و حالا @OnLeaks به شماتیکی دست یافته، که گفته می شود چینی ها از آن برای تولید نمونه های اولیه محصول شان بهره گرفته اند و می توان بر طبق این شماتیک آگاهی بیشتری در رابطه با ابعاد و امکانات پرچمدار آتی هوآوی کسب نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق سندی که به اینترنت راه یافته، Ascend P8 طولی برابر با ۱۴۴.۹ و عرضی معادل ۷۱.۹ میلی متر داشته و ضخامتش نیز به ۶.۶ میلی متر خواهد رسید. بر اساس اندازه های ذکر شده موبایل مورد بحث را می توان تقریباً از نظر ابعاد برابر با گلکسی S6 سامسونگ دانست، هر چند که این تلفن هوشمند در قیاس با همتای کره ای اش از نظر طول و عرض به ترتیب ۶ و ۱ میلی متر بزرگتر بوده و ضخامتش ۰.۲ میلی متر کمتر است.

از سوی دیگر پرچمدار کنونی هوآوی نسبت به مدل جانشین آینده اش اندازه های کوچکتری داشته و ضخامتش هم ۰.۱ میلی متر کمتر به حساب می آید، ظاهراً این افزایش انداک در ابعاد P8، به آن کمک کرده اند تا بتواند به جای نمایشگری ۵.۰ اینچی صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P را به خدمت گیرد.

موبایل یاد شده از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش دوگانه LED برای دوربین اصلی خود بهره می برد. ضمناً علاوه بر موارد ذکر شده، در درون شماتیک و در قسمت پشتی اسمارت فون یک مربع به چشم می خورد که اطلاعات خاصی در مورد آن وجود ندارد، ولی گمان می رود که متعلق به حسگر اثر انگشت یا سنسورهای زیستی مشابه باشد.

ناگفته نماند که در شایعات پیشین مرتبط به پرچمدار بعدی هوآوی آمده بود که این تلفن هوشمند با چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای Hisilicon Kirin 930 (با سرعت پردازش ۲ گیگاهرتز) عرضه خواهد شد.

بسیاری از منابع چیپست مذکور که بر مبنای تکنولوژی ۱۶ نانومتری توسعه یافته را از نظر کارایی و توانایی مشابه با اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ (۱۴ نانومتری) و اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام (۲۰ نانومتری) می دانند و انتظار دارند در مصرف انرژی و ارائه ی توان پردازشی عملکردی نزدیک به دو مدل پیش تر اشاره شده داشته باشد.

همچنین حدس زده می شود P8 مجهز به ۳ گیگابایت حافظه ی رم بوده تا با همراهی پردازنده ی قدرتمندش، کاربران را حسابی از خود راضی نماید. باید منتظر ماند و دید ظرف چند هفته ی آینده و با فرا رسیدن ۱۵ آوریل کدامیک از این موارد به واقعیت می پیوندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    کپی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی