ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر زنده از LG G4 Note لو رفت

یکی از اعضای فروم XDA Developers تصاویری را از پرچمدار کره ای ها که هنوز معرفی نشده در وب قرار داده است. با توجه به تصویر، G4 Note به قلم استایلوس مجهز خواهد بود که در گوشه ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

یکی از اعضای فروم XDA Developers تصاویری را از پرچمدار کره ای ها که هنوز معرفی نشده در وب قرار داده است. با توجه به تصویر، G4 Note به قلم استایلوس مجهز خواهد بود که در گوشه بالا سمت راست دارد و به آن امکان رقابت با گلکسی نوت سامسونگ را می دهد.

طراحی دستگاه در کل دنباله رو مدل های قبلی، G2 و G3 است و نمایشگر با حاشیه باریک از ویژگی های سبک طراحی ال جی است.

برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تا پیش از این جنس بدنه این دستگاه مشخص نبود اما حالا می توان تأیید کرد که بدنه G4 فلزی است. در صورتی که ال جی از بدنه فلزی استفاده نکند، در رقابت با سامسونگ ضرر زیادی خواهد کرد. دیگر ویژگی مهم این مدل، نمایشگر خمیده است که پیشتر از G Felx هم آن را دیده بودیم. البته از آنجا که به نظر می رسد نمایشگر 5.3 اینچ باشد، احتمال می رود این مدل همان G4 باشد و هر دو مدل G4 و G4 Note به قلم استایلوس مجهز شوند.

2

با توجه به تصاویر، این دستگاه با اندروید 5.0.2 عرضه خواهد شد که با رابط کاربری ال جی دستخوش تغییرات زیادی نسبت به اندروید خالص شده است.

احتمالاً G4 Note به همراه LG G4 در بهار امسال عرضه شوند و انتظار می رود که نسبت به پرچمدار قبلی، کیفیت ساخت بهتری داشته باشد. از ویژگی های سخت افزاری احتمالی آن می توان به چیپ اسنپدراگون 810، دوربین 16 مگاپیکسلی و نمایشگر QHD را بر شمرد.

نظر شما درباره پرچمدار جدید LG چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    یجوریه درب پشتش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی