ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این بازی واقعیت افزوده خانه شما را بدل به یک کابوس شبانه خواهد کرد

Night Terrors نام یک بازیست که با استفاده از عناصری نظیر واقعیت افزوده، شما را به شکل جالبی و با استفاده از تکنولوژی های روز، خواهد ترساند. این بازی هم اکنون در وب سایت Indiegogo در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

Night Terrors نام یک بازیست که با استفاده از عناصری نظیر واقعیت افزوده، شما را به شکل جالبی و با استفاده از تکنولوژی های روز، خواهد ترساند.

این بازی هم اکنون در وب سایت Indiegogo در حال کسب سرمایه اولیه بوده و مراحل ساخت را پشت سر می گذارد. «وحشت شبانه» با استفاده از دوربین موبایل و همینطور بهره گیری از عناصر تازه توسعه یافته ی واقعیت افزوده، خانه شما را تبدیل به کابوسی از جنس واقعیت افزوده خواهد کرد.

برای انجام این کار، بازی یاد شده توسط موبایلتان، نقشه ای از خانه تان تهیه کرده و فاصله دیوارها از هم و کف تا سقف را اندازه می گیرد. این اطلاعات سپس در موبایل ذخیره می گردند و هنگام انجام بازی، از آنها بهره گرفته خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لازم به ذکر است که این بازی صرفا در شب ها قابل انجام بوده و فردی که می خواهد مشغول به انجام این بازی گردد، ابتدا باید چراغ های خانه را به شکل کامل خاموش نموده و صرفا از طریق فلاش دوربین، می تواند جلوی خود را (در نمایشگر موبایلش) ببیند. هنگام انجام این بازی، دوربین، فلاش و میکروفون و اسپیکر موبایل به کار مشغول خواهند بود تا فضایی ترسناک را برایتان به ارمغان آورده و شبیه سازی نمایند.

night2

تا کنون توسعه دهنده این بازی به نام Bryan Mitchell بیش از ۱۰۰۰ ساعت وقت را برای توسعه Night Terrors صرف نموده است؛ بازی مورد بحث به نحوی طراحی گشته تا بازخورد و رفتارهای بازیکن را نیز حدس بزند؛ این که کاربران در اقدامات بعدی خود به کدام قسمت از خانه می روند و چه خواهند کرد.

Mitchell می گوید: «اگر لازم باشد تا بازی، بازیکن را به انتهای راهرو بکشاند، توسط فشارهای وارده از سوی ارواح او را مجبور خواهد کرد که مسیر مورد نظر بازی را در پیش بگیرد. اگر هوش مصنوعی «وحشت شبانه» نخواهد بازیکن تکان بخورد، برای او موقعیتی را فراهم می کند که حرکت کردن باعث کشته شدنش در بازی گردد.»

سازندگان Night Terrors می گویند که برای ساخت هیولاها و ارواح موجود در بازی، وقت بسیاری را صرف کرده اند تا آنها را به شکل هرچه واقعی تر به تصویر کشند. Mitchell در این خصوص می گوید: «در وحشت شبانه، هر عنصری که از واقعیت افزوده دیده می شود به نوعی طراحی گشته تا با شرایط نور مختلف همخوانی داشته باشد. از سوی دیگر کنترل LED یا همان فلاش موبایل کاربر در اختیار گرفته می شود تا شرایط نوری به شکلی فراهم گردد که وحشتناک ترین تجربه را به ارمغان آورد.»

در حال حاضر ۱۴ ماه از توسعه Night Terrors می گذرد و باید ببینیم پس از تکمیل، خواهد توانست در بازی های موبایل  که از عناصر واقعیت افزوده بهره می گیرند انقلابی ایجاد نماید یا خیر. سازندگان این بازی اذعان داشته اند که اوایل سال ۲۰۱۶، آن را برای پلتفرم iOS آماده خواهند کرد و سپس به سرعت نسخه های اندروید و ویندوز فون را نیز در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • sackboy
    sackboy | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فکر کن اینو با Oculus Rift بزنی! :|

  • محسن
    محسن | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان آپارات جدیدا برای شما هم مشکل پیدا کرده مال من هی قطع و وصل میشه حتی تو سایت خودش ولی تو یوتویوب اصلا اینجوری نمشه (البته انتقاد نبود نظرم حمله نکنیند :) لول ) در ضمن hون دختر کوچوله نمیترسه تو همچین بازی هایی بازی می کنه ؟ من وقتی اندازه اون بود شبا از ترس سمندون نمی تونستم بخوابم (واللا ) :)

  • محسن
    محسن | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان آپارات جدیدا برای شما هم مشکل پیدا کرده مال من هی قطع و وصل میشه حتی تو سایت خودش ولی تو یوتویوب اصلا اینجوری نمشه (البته انتقاد نبود نظرم حمله نکنیند :) لول )

  • Mr. Android
    Mr. Android | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عالی عالی
    نه بخاطر ایدش بخاطر زحمت ، نوآوری و وقتی که روی بازی گذاشته راه رو واسه بقیه هم باز میکنه

  • Arya
    Arya | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    حالا از چند وقت دیگه مردم داستان درست میکنن که این بازی باعث شده تو خونمون واقعا جن بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی