ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی جدید ZTE با قیمت کمتر از 100 دلار در چین رونمایی شد

اوایل همین ماه بود که کمپانی ZTE از یک تلفن هوشمند اقتصادی با قیمت 144 دلار پرده برداشت که با وجود قیمت پایینش مجهز به یک اسکنر اثر انگشت بود. حالا این کمپانی، یک موبایل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اوایل همین ماه بود که کمپانی ZTE از یک تلفن هوشمند اقتصادی با قیمت 144 دلار پرده برداشت که با وجود قیمت پایینش مجهز به یک اسکنر اثر انگشت بود.

حالا این کمپانی، یک موبایل اقتصادی دیگر را با شماره مدل Q519T در چین رونمایی کرده که احتمالا فاقد اسکنر اثر انگشت است اما در مقابل یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که تا 35 روز در وضعیت استندبای روشن می ماند.

این گجت همچنین دارای سه وضعیت صرفه جویی در مصرف باتری است و از فناوری شارژ OTG بهره می برد. برای اطلاع از سایر مشخصات و امکانات موبایل مورد بحث با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت این تلفن همراه برابر با 95 دلار اعلام گردیده و آنطور که در لیست مشخصاتش آمده یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل دارد. چیپست MT6735 مدیاتک با چهار هسته یک گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی T720MP1 هم پردازش اطلاعات موبایل یاد شده را بر عهده دارد.

یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی امکانات ذخیره سازی این موبایل را تشکیل می دهند و به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی دستگاه هم می توان ظرفیت ذخیره سازی آن را به 32 گیگابایت رساند.

دوربین اصلی این محصول 5 مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز آن برابر با f/2.0 است و به همین خاطر عملکرد خوبی را در محیط های کم نور از خود به نمایش می گذارد. علاوه بر این، یک دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی هم برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

تلفن هوشمند اقتصادی جدید ZTE از دو سیم کارت، استاندارد ارتباطی 4G LTE، بلوتوث 4.0، وای فای و USB 2.0 پشتیبانی می کند و در قالب رنگ های آبی، طلایی و سفید موجود است. این موبایل از نسخه 5.0 اندروید بهره می برد و هنوز مشخص نیست که آیا در خارج از خاک چین نیز عرضه می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mr.M
    Mr.M | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    جون مادرتون يا هر كي دوستش دارين اينقدر بازار را خراب نكنيد ! آخه با اين قيمت ديگه كور سوي اميدي كه به شركت داشتم هم از بين رفت ! الهي پولهاتون چين بخوره !

  • steve
    steve | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    نسبت به قيمتش خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی