ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در WWDC امسال خبری از معرفی اپل TV جدید نخواهد بود

تا امروز شنیده ها حکایت از این داشتند که در نطق WWDC امسال خبری از معرفی سرویس تلویزیون اینترنتی اپل نخواهد بود، اما حالا و بر اساس گزارشی که از جانب نیویورک تایمز انتشار یافته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تا امروز شنیده ها حکایت از این داشتند که در نطق WWDC امسال خبری از معرفی سرویس تلویزیون اینترنتی اپل نخواهد بود، اما حالا و بر اساس گزارشی که از جانب نیویورک تایمز انتشار یافته ظاهراً در جریان این مراسم سخت افزار اپل TV جدید نیز قرار نیست رونمایی شود.

تایمز طی گزارشی که در آن عمدتاً به اپل واچ پرداخته شده و از برنامه های ساکنین کوپرتینو برای ایجاد و ارائه یک کیت توسعه ی کارآمد برای آن سخن به میان آورده، ذکر نموده اپل در ابتدا قصد داشته تا یک ستآپ باکس جدید را در کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۵ خود معرفی نماید.

این برنامه ریزی تا اواسط ماه می نیز پا بر جا بوده و ظاهراً اپل TV در دست توسعه ریموت کنترل کارآمدتری دارد و به برنامه نویسان امکان می دهد تا اپ هایی مناسب صفحه نمایش تلویزیون ها تولید و عرضه نمایند.

اما در این میان و در آخرین جمع بندی های مرتبط به رویداد WWDC غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو به این نتیجه رسیده که محصولش هنوز تکامل نیافته و جای کار دارد، لذا تصمیم گرفته تا در زمان بندی های خود تغییر ایجاد کند.

محتوی نیز یکی از دیگر مشکلات موجود بوده است. سرویس تلویزیون اینترنتی اپل رقبای قدری همچون Sling TV را در مقابل خود دارد و طبق اطلاعات انتشار یافته این سرویس از محتوای کافی برای مقابله با رقبای مذکور برخوردار نبوده. گفته می شود اهالی کوپرتینو هنوز با صاحبین محتوی در حال مذاکره بر سر قیمت، حق امتیازات و مشکلات تکنولوژیک معمول در تلویزیون های اینترنتی هستند.

تمایل اپل به پخش شبکه های محلی در سراسر کشور آمریکا نیز یکی دیگر از بحث های مسئله ساز بوده و بر طبق تفاسیر صورت پذیرفته سرویس تلویزیون اینترنتی این شرکت احتمالاً در انتهای سال جاری و یا در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد، ضمن اینکه امید می رود رونمایی اپل تی وی جدید نیز به همراه آن صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    و گویم بسم الله وامده کردن خود به مدت چند روز برای بیرون امدن شایعه از اپل قبل از اون اس6 ...جی4....پی8...پلاسm9...z3... طراحی تکراری..اندرویدm...وحالا اپل ...وبازم میگذره سال دیگه روز از نو روزی از نو تا کی ادامه دارد خدا داند این شد زندگی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی