ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۵ Neo با چیپستی جدید و دوربینی بهتر در راه است

سامسونگ به صورت معمول و یک سال پس از عرضه ی موبایلی پرچمدار اقدام به ارائه ی نسخه ای مشابه از آن می نماید، گلکسی نوت ۳ Neo و گلکسی اس ۳ Neo از جمله مواردی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به صورت معمول و یک سال پس از عرضه ی موبایلی پرچمدار اقدام به ارائه ی نسخه ای مشابه از آن می نماید، گلکسی نوت ۳ Neo و گلکسی اس ۳ Neo از جمله مواردی هستند که از همین سیاست حاصل شده اند و البته حالا به نظر می آید کمپانی کره ای طراحی و تولید گلکسی اس ۵ Neo را نیز در دستور کار خودش قرار داده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق شایعاتی که در همین رابطه به بیرون درز یافته، گلکسی اس ۵ Neo دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. درست همانند گلکسی اس ۵، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه های موبایل مورد بحث محسوب می شوند.

ابعاد اسمارت فون مذکور هم نسبت به مدل اصلی تغییر خاصی نکرده و کماکان اندازه های ۱۴۲ در ۷۲.۵ در ۸.۱ میلی متر با وزنی ۱۴۵ گرمی حفظ شده و تنها تفاوت ها در چیپست، دوربین جلویی و تکنولوژی های ارتباطی مورد پشتیبانی خلاصه می گردند.

اس ۵ Neo به چیپست جدید ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۵۰ مجهز شده. پیش از این حضور چیپست یاد شده از طریق وب سایت GFXBench در یک فبلت برند چینی TCL مسجل گشته بود و بر همین اساس گمان می رود با پردازنده ای عمدتاً دارای هسته های Cortex-A53 با سرعت پردازشی ۱.۶ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 مواجه باشیم.

این موضوع حکایت از این دارد که با نمونه ای دان گرید شده از اگزینوس ۵۴۲۲ و یا اسنپدراگون ۸۰۱ که هر دو در گلکسی اس ۵ استفاده شده بودند طرف خواهیم شد.

از سوی دیگر دوربین جلویی شامل ارتقا گشته و حالا سنسوری ۵ مگاپیکسلی مشابه گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج دارد. دوربین پشتی نیز از یکی از سنسورهای خانگی کمپانی تولید کننده بهره می گیرد.

محصول جدید سامسونگ در دو نسخه ی تک و دو سیم کارته به تولید خواهد رسید هر چند که دور از ذهن نیست مدل دو سیم کارت تنها در بازارهای هند، چین و روسیه عرضه شود، زیرا در این بازارها تقاضا برای چنین تلفن هایی بسیار زیاد است.

از دیگر مشخصه های اس ۵ Neo نیز می توانیم به پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE-A، اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی و رابط کاربری تاچ ویز اشاره داشته باشیم. در مورد زمان عرضه و قیمت محصول مورد بحث هنوز حرفی به میان نیامده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • AliPC
    AliPC | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    طراحیش خیلی زشته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی