ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات موبایل معرفی نشده گلکسی J7 سامسونگ در یک سایت روسی رویت شد

تلفن هوشمند گلکسی J7 سامسونگ هنوز هم معرفی نشده اما شواهد زیادی در حال حاضر موجود است که نشان می دهد این محصول به همراه موبایل J5 به زودی از راه می رسند. اخیرا اطلاعات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

تلفن هوشمند گلکسی J7 سامسونگ هنوز هم معرفی نشده اما شواهد زیادی در حال حاضر موجود است که نشان می دهد این محصول به همراه موبایل J5 به زودی از راه می رسند.

اخیرا اطلاعات تازه ای در رابطه با موبایل J7 روی یک سایت خرده فروشی روسی منتشر شد که هرگونه ظن و گمان در رابطه با وجود آن را برطرف می کند و جالب است بدانید که از هم اکنون امکان پیش سفارش این محصول وجود دارد و این نشان می دهد که به زودی خبرهای تازه ای از سوی کمپانی کره ای سازنده آن خواهیم شنید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن تصویر منتشر شده از موبایل مورد بحث می توان گفت که این محصول با نمایشگر 5.5 اینچی اش که رزلوشنی برابر با 720 در 1280 پیکسل دارد در گروه میان رده ها جای می گیرد.

البته درست است که نمایشگر این تلفن همراه از نوع HD است اما بی تردید نمی تواند باعث شگفتی کاربران شود و با در نظر داشتن ابعاد فبلت مانند این دستگاه باید بگوییم که نمایشگر تراکم پیکسلی پایینی خواهد داشت.

از طرف دیگر این روزها شمار زیادی از تلفن های هوشمند جدید همراه با نمایشگر 1080p عرضه می شوند، در نتیجه به نظر نمی آید که موبایل های J7 و J5 (که احتمالا دارای نمایشگری با رزلوشن 720p است) بتوانند مورد توجه قرار بگیرند.

یک چیپست هشت هسته ای Marvel PXA1936 و همچنین 1.5 گیگابایت رم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده و دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و برای آن دسته از کاربرنی که قصد دارند حجم بالایی از اپلیکیشن ها، بازی و رسانه های دیگر را روی موبایلشان داشته باشند باید یگوییم که یک درگاه میکرو اس دی نیز روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده.

باتری این دستگاه ظرفیتی برابر با 3000 میلی آمپر ساعت دارد و مدلی که در این سایت روسی معرفی شده از نوع دو سیم کارتی است، و مشخص نشده که آیا برای ایالات متحده آمریکا و دیگر نواحی دنیا نوع تک سیم کارتی ساخته می شود یا خیر.

اوایل این هفته مشخص شد که موبایل های J7 و J5 درست مانند گلکسی S6 و S6 Edge از رابط کاربری TouchWiz UX بهره می برند اما جدای از این مساله که همه این دستگاه ها توسط سامسونگ ساخته شده اند و روشن است که شباهت هایی میانشان دیده شود، خصوصیات مشابه متعددی را می توان میان سری J و کهکشانی های امسال یافت.

Samsung-Galaxy-J7-Russian-Listing-Leak

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • rahi
    rahi | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    سلام.
    من پنج هفته اس ک این گوشی (j7 f) رو خریدم و ازش راضیم.
    بین گوشی های رنج 900 یا 900 و خورده ای بهترین گوشی هستش میشه گفت.
    اندروید 5.1
    دوربین 13 مگاپیکسلی ک میتونم بطور قطع بگم کیفیت عکسش با کیفیت عکس دوربین 16مگاپیسکلی S5 برابری میکنه!!
    ولی کیفیت فیلمبرداریش علیرغم خوب بودن ب اندازه ی کیفیت عکسش عالی نیست.
    دوربین 5مگاپیکسلی جلو و فلاش برای گرفتن عکسای سلفی عالی.
    Cpu:8هسته ای
    هر هسته 1.5 گیگا هرتز
    ک باعث سرعت بیشتر قابلیت بالاتر گوشی در اجرای بازی ها و نت گردی شده.
    لمس واقعا فرز و قوی.
    باتری لیتیومی خیلی قوی ک جوابگوی 10_12 ساعت نت گردی بی وقفه و صفحه ی 5.5 اینچی اون هست
    شارژش برای من 2 ساعت طول میکشه (1:45+15دقیقه برای نگهداری شارژ بهتر)
    صفحه ی Hd و سوپر آمولد ک واقعن کیفیت عالی داره (خصوصا کیفیت رنگ) و تفاوت فاحشی با یه صفحه با کیفیت Fhd نداره.

    خلاصه بگم گوشی خیلی خوبیه و منکه ازش راضیم تنها ایرادی ک میتونم روش بزارم سنگین بودنشه (نه خیلی سنگین ولی خوب سنگینه !! ) و بنظرم با این حال از A5 واقعن بهتره از هر نظر تنها مزیت A5 سایز مناسب و سبک بودنشه!



    اگه طرفدار عکسای سلفی و خواهان دوربین و سرعت و لمس بالا و باتری قوی هستین
    این گوشی یه گزینه ی عالی هستش. :)
    خصوصا برای طرفدارای سامسونگ.

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    درسته تنوع زیاد خوبه اما اون موقع شانس گرفتن اپدیت هم برای این گوشی ها کم میشه.به نظرم برای میان رده های سامسونگ 3 سری کافیه.سری E،سریA و سری J. دوباره تو اینا هم باید جوری مدلاشو بیرون بده که شبیه هم نشن.
    .....................
    پردازندش دیگه ساخت کجاست؟Marvel PXA1936؟؟؟

  • حامد حامدی
    حامد حامدی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    تنوع بیش از حد باعث ایجاد تهوع خواهد شد .....

    • ali
      ali | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      باتریش خوبه
      --------------------
      گوشی های تایزنی سامسونگ کجا گیر میاد دوستان؟

      • رامین
        رامین | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

        شکرخدا فعلا هیچ جا!

  • Divan Greedy (Aj Lee)
    Divan Greedy (Aj Lee) | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    هی می خوام وارد حاشیه نشم ، اما انگار شدنی نیست ، بعضی دوستان یه صحبت هایی می کنن که ادم نمی تونه سکوت کنه / راجب به مطلب دیروز و سامسونگ ، کاری هم به سامسونگ ندارم یه چیزی جا افتاده تا یه تبلیغ و تیزر منتشر می شه ، بعضی ها شروع می کنن که عقده ای ، چرا مقایسه می کنه ، چون ایفون بهتره و اپل فلانه و .... / ویدیو زیر اقای تیم کوک رو نشون می ده داخل WWDC 2014 ، مقایسه اندرویید و ios از نظر ایشون
    http://www.aparat.com/v/yu20Q

    • Divan Greedy (Aj Lee)
      Divan Greedy (Aj Lee) | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      با دیدن این ویدیو و ویدیوهای دیگه که زیادن از کنفرانس های اپل ، متاسفانه این حقیقت تلخ رو نشون می ده که دوستان و طرفداران اپل اصلن مراسم های اپل رو نگاه نمی کنن / به امید دیدن مراسم امسال اپل توسط طرفدارانش / از طریق لینک زیر می تونید مراسم فردا رو ببینید
      http://www.apple.com/live/

      • سیدرضا
        سیدرضا | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

        دیوان جان این کارای اپل مشکلی نداره از نظر دوستان اپلی، فقط باقیه شرکت ها حق ندارن از این کارا کنن و عقده ای محسوب میشن، جالبه هیچ توهین و تمسخری هم نبوده فقط یه مقایسه بین قابلیت های داشته و نداشته بوده!! اتفاقا یکی از نویسندگان غیر متعصب!! این سایت هم نوشته بود که مقایسه ی اس 6 تو کنفرانس سام کارغیرحرفه ای هستش و بچه گانه، ولی همین اقا راجع به مقایسه های هر ساله اپل تو کنفرانس هاش حرفی نزده بود :-D ، زیاد خودتو خسته نکن داداش تاثیری نداره!!

        • رضا
          رضا | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

          تو فرهنگ ما هنوز انتقاد، هجو یا حتی تمسخر زیاد پذیرفته نمیشه واسه همینه که به یک کاریکاتور واکنشهای شدید نشون میدیم. اون چیزیکه مشکل داره چرندگویی هست. به نظر من در اون شرکتی که مسائل تکنیکی باتری غیرقابل تعویض یا نبود پورت اس دی رو مسخره میکنه (توجه کنید که تبلیغی که بارها از تلوزیون پخش میشه با یک جمله تحلیلی در یک مورد غیر تکنیکی که کاربرا گوشی بزرگ رو دوست ندارند خیلی فرق میکنه) و سال بعد خودش همون کار رو میکنه رو باید گل گرفت.

          • سیدرضا
            سیدرضا | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

            دقیقا چیزی که مشکل داره چرند گفتنه!! اتقاقا بنظر من در اونجایی رو باید گل گرفت که سال ها شرکت های دیگه رو بخاطر صفحه نمایش بزرگ مسخره میکرد و سالها 4 اینچ استاندارد میدونست، مدت ها فبلت ها رو مسخره میکردن مدیرانش و باز خودش تولید کرد، مدتها تبلت های کوچیکتر از ایپد 9.7 رو مسخره میکرد و میگفت غیرقابل استفاده هستش، ولی باز تولید کرد (توجه کنید سالها و بارها اینا گفته شده و مسخره شده)و .... نمونش ماشالله بسیار زیاده!!!

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

      به نظر منم دوستان شلوغش کردن. یه مقایسه بود با چاشنی طنز. البته قبلا سامی یه بار اومد تبلیغ ایپد(اونی که ایپد پشت یه مداد بود ) رو دقیقا کپی کرد و به حالت مسخره برای تب اس ساخت. اما این جدیده مشکلی نداشت.

      • Divan Greedy (Aj Lee)
        Divan Greedy (Aj Lee) | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

        این فقط یه نمونه بود ، وگرنه ویدیو هایی مثل پی سی گای و مک گای زیادن

مطالب پیشنهادی