ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریزر احتمالا OUYA را به زودی می خرد

OUYA، استارتاپی که سال 2012 به جهت ساخت کنسولی متن باز تشکیل شد، حالا در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوانی است و به دنبال یک خریدار می گردد. منابع نزدیک گزارش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

OUYA، استارتاپی که سال 2012 به جهت ساخت کنسولی متن باز تشکیل شد، حالا در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات فراوانی است و به دنبال یک خریدار می گردد. منابع نزدیک گزارش کرده اند که اویا با شرکت ریزر، تولیدکننده لوازم جانبی و تجهیزات حرفه ای پی سی، در حال مذاکره است.

گفته می شود که قرارداد هنوز نهایی نشده و مدیران اویا می خواهند کارمندان خود را در مجموعه ریزر به کار گیرند و تا حد امکان از اخراج کارکنان جلوگیری کنند. منبع دیگری می گوید که رقم توافقی دو شرکت حوالی 10 میلیون دلار است.

اویا اما در حال حاضر طرفداران بسیاری ندارد و کاربران استفاده از کرومکست، فایر تی وی و اپل تی وی را به آن ترجیح می دهند اما با این حال، طی مدت زمانی اندک در زمان راه اندازی پروژه، 64 هزار نفر، مبلغی معادل 8.6 میلیون دلار به این پروژه کمک کردند.

پس از آن در سال 2013، سرمایه گذاران در حدود 15 میلیون دلار سرمایه به پروژه تزریق کردند تا اینکه در نهایت اویا با قیمت 99 دلار عرضه شد. در هر صورت، محبوبیت رو به زوال اویا، با خریداری شدن توسط ریزر می تواند دوباره جانی تازه به خود بگیرد و باید توجه داشت که ریزر هم دلایل قانع کننده ای برای این خرید 10 میلیون دلاری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Google I/O 2015 = WWDC 2014
    Google I/O 2015 = WWDC 2014 | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    از نظر متخصص اينكار يعني خودم قيمت را بايد ٢٠٠ دلار ميگذاشت اون وقت برشكست كه نميشد هيچ الآن داشت گوشي و تبلت هم ميزد
    البته درجا زدنش تو تگرا ٣ هم موثر بوده و هستش

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    خداوکیلی هر استارت‌آپی موفق نمیشه!! هر چیزی که متن‌باز و جدید و حتی ارزون‌تر و بهتر هم باشه نمیتونه جلوی شرکت‌های بزرگ دووم بیاره(اصن نمیزارن)

  • عیسی
    عیسی | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    علی بابا که خیلی مانور داد رو این کنسول !!!

    چرا تو چین بازار نداره؟!

مطالب پیشنهادی