ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Oslo محصول بعدی از سری پورشه دیزاین بلک بری خواهد بود

امروز گزارشی منتشر شده که می گوید بلک بری Oslo، موبایلی که چندی پیش تصاویرش به اینترنت راه یافتند، احتمالاً محصول بعدی مرتبط به سری پورشه دیزاین کمپانی تولید کننده اش باشد و قیمتی مابین ۱۰۰۰ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

امروز گزارشی منتشر شده که می گوید بلک بری Oslo، موبایلی که چندی پیش تصاویرش به اینترنت راه یافتند، احتمالاً محصول بعدی مرتبط به سری پورشه دیزاین کمپانی تولید کننده اش باشد و قیمتی مابین ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش مذکور ظاهراً توسط یکی از منابع وب سایت BerryReview که در داخل بلک بری اشتغال دارد به صورت صد در صدی مورد تائید واقع گشته و منابع مختلف بر این باور هستند که موضوع یاد شده صحت خواهد یافت.

مدلهای پورشه دیزاین به صورت معمول توسط کمپانی کانادایی مورد بحث و بر مبنای اسمارت فون های رده بالای این شرکت طراحی و به عنوان محصولاتی لوکس و خاص عرضه می شوند. P'9981 اولین اسمارت فونی بود که تحت این برندینگ و در سال ۲۰۱۱ روانه ی بازار شد، بعد از آنهم شاهد عرضه ی P'9982 بودیم که بر اساس بلک بری Z10 توسعه یافته بود و موبایلی تماماً مبتنی بر تاچ اسکرین و فاقد صفحه کلید فیزیکی محسوب می شد.

آخرین محصول از این سری نیز P'9983 است، که به نمایشگری ۳.۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل تجهیز شده و ۶۴ گیگابایت هم حافظه ی داخلی دارد؛ ناگفته نماند که مدل مذکور به نوعی حاصل ترکیب محصولات اخیر بلک بری به حساب می آید.

اما بازگردیم به محصول آینده سری پورشه دیزاین، یعنی بلک بری Oslo. گفته می شود این موبایل از نظر ظاهری تا حد زیادی شبیه بلک بری پاسپورت (بررسی دیجیاتو - بلک بری پاسپورت) بوده و درست مانند همتای خود از نمایشگری مربعی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در کنار یک کیبرد فیزیکی بهره می برد.

در محصول مورد اشاره اعداد و کلیدهای علائم خاص بسته به آنچه که در حال نوشتنش بوسیله کیبرد فیزیکی هستید بر روی نمایشگر ظاهر خواهند شد تا کارتان را آسان تر نمایند. ضمن اینکه Oslo یک چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ را به عنوان مغز پردازشی خود برگزیده است.

در گزارش های اولیه گفته شده بود موبایل فوق الذکر با طراحی بهبود یافته جانشین پاسپورت خواهد شد، اما حالا و بر حسب ظاهر و بدنه ی فلزی آن نمی توان منکر این قضیه گشت که Oslo بی شباهت به سایر محصولات ارائه گشته تحت نام پورشه دیزاین نیست.

گزارش پیش تر اشاره شده می افزاید تصاویری که قبلاً به اینترنت راه یافته متعلق به یک نمونه ی در دست توسعه بوده اند و به همین علت لوگوی پورشه دیزاین را بر روی آنها مشاهده نمی کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی شیکه

  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان 3تا سوال داشتم در مورد ps4

    1-psn game چیه؟

    2-ps4موس و کیبورد بهش وصل میشه؟

    3-بازی دست دوم روی ps4اجرا میشه یا نه؟

    با تشکر

    • Divan Greedy (Aj Lee)
      Divan Greedy (Aj Lee) | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

      Psn مخفف play station network هستش ، مثل Xbox live داخل ایکس باکس ، مزایایی دارن / بازی های دست دوم هم روی pa4 و هم Xbox one اجرا می شن

    • danial_nejadgashti
      danial_nejadgashti | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

      موس و کیبرد وصل میشه ولی نه تو بازی فقط تو منو ها
      بله بازیه دست دوم هم میشه اجرا کرد

مطالب پیشنهادی