ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین موبایل Xperia Z3+ جایگاه سوم را در میان برترین های جهان در اختیار دارد

اپلیکیشن دوربین موبایل Xperia Z3+ شاید هم اکنون با مشکلاتی روبرو باشد، با این همه، آنطور که  DxOMark اعلام کرده، دوربین این دستگاه، در میان تمامی محصولات سری اکسپریا بهترینشان است و به طور مشترک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپلیکیشن دوربین موبایل Xperia Z3+ شاید هم اکنون با مشکلاتی روبرو باشد، با این همه، آنطور که  DxOMark اعلام کرده، دوربین این دستگاه، در میان تمامی محصولات سری اکسپریا بهترینشان است و به طور مشترک با آیفون 6 و آیفون 6 Plus جایگاه سوم جدول برترین ها را از این لحاظ به خود اختصاص داده.

اما هم سونی و هم اپل یک گام عقب تر از سامسونگ قرار دارند چراکه دو موبایل پرآوازه این شرکت یعنی گلکسی S6 edge و نوت 4 همچنان جایگاه های اول و دوم جدول را از لحاظ عملکرد دوربین به خود اختصاص داده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بی تردید تلفن هوشمند Xperia Z3+ که در ژاپن با نام  Xperia Z4 شناخته می شود، محصول فوق العاده ایست. اگر مشکل گرم شدن بیش از اندازه چیپست را نادیده بگیریم، در خواهیم یافت که این محصول از هر لحاظ در سطحی مطلوب قرار دارد.

با این همه، باز هم به خوبی می توان دریافت که چرا برخی کاربران، از تغییرات اندک ایجاد شده در این موبایل نسبت به پرچمدار سال قبل گله مندند و اگر خصوصیات این دو را روی کاغذ بیاوریم به خاطر اندک اختلافات موجود میان این دو دستگاه با آنها هم عقیده خواهیم شد.

در واقع اگر خصوصیات دوربین های اصلی دو موبایل Z3 و Z3+ را با هم مقایسه نماییم، متوجه تفاوت اندکی میان آنها نمی شویم با این همه، DxOMark دریافته که عملکرد پرچمدار امسال در این حوزه به میزان قابل توجه ای از محصول سال قبل بهتر است.

dxo

در تست تخصصی انجام گرفته روی دوربین این محصول، عوامل مختلفی در نظر گرفته شده اند که از آن جمله می توان به فوکوس خودکار، اکسپوژر، حفظ جزئیات و موارد دیگر اشاره نمود که مجموعا امتیاز 82 را برای Xperia Z3+ به ارمغان می آورند که سه امتیاز بالاتر از رقم ثبت شده توسط موبایل های Z2 و Z3 و همچنین گلکسی S5 سامسونگ است.

اما یک یا دو نکته منفی در مورد دوربین این محصول به چشم می خورد که مهم ترینشان به تعبیر DxOMark کُندی فوکوس خودکار دوربین آن در وضعیت فیلم برداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (60 مورد)
  • hh.vaez
    hh.vaez | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    عکس رو دقت کنید Xperia z3 هست ن Xperia z3 plus

  • DK
    DK | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    آقا پس جدا note 3 اینجا نیست؟

  • میثم
    میثم | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    آیفون 6 مسخره رو باش.خخخخخخخ

  • س
    س | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    شک نکنید جی4 اوله و این تبلیغی بیش نیست برای سامسونگ ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی