ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت لنزهای بهتری در اختیار آکیلس قرار می دهد

اخیرا فایل های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد مایکروسافت در تلاش است تا لنزهای بهتری روی هدست های واقعیت مجازی آکیلس ریفت قرار دهد. در حالی که لنزهای مایکروسافت نسبت به لنزهای کنونی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

اخیرا فایل های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد مایکروسافت در تلاش است تا لنزهای بهتری روی هدست های واقعیت مجازی آکیلس ریفت قرار دهد. در حالی که لنزهای مایکروسافت نسبت به لنزهای کنونی آکیلس دامنه دید کوچک تری ارائه می دهند اما تصاویر کیفیت بالاتری خواهند داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

qNcdj0ZgfT-R.878x0.Z-Z96KYq

مایکروسافت در وبسایت خود می گوید لنزها از طریق برنامه LensFactory در واحد تحقیقات تولید شده ند و کیفیت شان به شکل قابل توجهی از لنزهای عادی آکیلس بهتر است. لنزها از تکنولوژی Edmund Optics بهره می برد.

بر اساس گفته های واحد تبلیغات مایکروسافت، افرادی که مایل به ساخت لنزها هستند باید قالب آن را به وسیله پرینتر سه بعدی بسازند. مایکروسافت لنزی که در تصویر بالا می بینید را به وسیله Object Eden 260 با متریال Vero Black ساخته است و پرینترهای دیگر تست نشده اند.

IlkIw3uCNw5Q.878x0.Z-Z96KYq

در فایل مربوطه آمده که پرینترهای FDM احتمالا دردسرساز خواهند شد، چرا که دنده های نگه دارنده لنز به درستی پرینت نمی شوند و لنز محکم در جایگاه قرار نمی گیرد. از طریق فایل های .cs و .shader می توان تنظیمات لازم مربوط به لنز را اعمال کرد تا تولیدکنندگان بازی که از موتورهای مختلف استفاده می کنند دچار مشکل نشوند.

این لنزها در حدود 200 دلار برای هر چشم آب می خورند. در واقع برای داشتن یک آکیلس ریفت بهتر مجموعا باید 400 دلار بپردازید که البته در مدل نهایی این قیمت کاهش می یابد.

مدل نهایی آکیلس ریفت در 3 ماهه ابتدایی سال 2016 به بازار عرضه می شود و برای کار کردن با آن نیاز به کامپیوتری قدرتمند دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۰ تیر ۱۳۹۴

    برای کار کردن با آن نیاز به مامپیوتری قدزتمند دارید و البته ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار پول

مطالب پیشنهادی