ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی در نیمه اول سال جاری ۳۴.۷ میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته است

حالا که اندک اندک نوبت به حساب و کتاب کردن در مورد عملکرد شرکت های مختلف دنیای تکنولوژی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ می رسد، Lei Jun، مدیر عامل شیائومی، در اشتراک Weibo خود اعلام نموده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

حالا که اندک اندک نوبت به حساب و کتاب کردن در مورد عملکرد شرکت های مختلف دنیای تکنولوژی در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ می رسد، Lei Jun، مدیر عامل شیائومی، در اشتراک Weibo خود اعلام نموده کمپانی متبوعش از ابتدای سال جاری تا به امروز موفق گشته ۳۴.۷ میلیون دستگاه اسمارت فون به فروش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

عدد ذکر شده حکایت از رشدی ۳۳ درصدی نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۴ دارد و این رشد در شرایطی صورت می پذیرد که آمارها از کاهش تقاضا برای خرید تلفن های همراه هوشمند در چین حکایت می کنند.

البته گفتنیست که شیائومی برای رسیدن به هدف گذاری پیشین خود، یعنی فروش ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون اسمارت فون طی سال جاری، باید نیمه ی دوم امسال را به شکلی بهتر و قدرتمند تر از سر بگذارند و در طول آن (از جولای الی دسامبر) مابین ۴۵.۳ الی ۶۳.۳ میلیون موبایل به بازار ارائه کند.

عرضه تلفن هوشمند Mi 5 و موفقیتش، از جمله فاکتورهای مهم و موثر برای محقق شدن هدف مورد اشاره در بالا محسوب می شود، اما از سوی دیگر که شیائومی در زمانبندی آماده سازی و رونمایی این محصول با چالش هایی مواجه است. زیرا از آنجایی که Mi 5 بناست تا با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ تولید گردد، احتمال می رود جهت اطمینان از صحت عملکرد چیپست یاد شده لازم باشد پرده برداری از آن تا ماه نوامبر به تعویق بیافتد.

طبق شایعات پرچمدار بعدی چینی ها نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد داشت و از ۴ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد. منابع مختلف می افزایند موبایل مورد بحث به دوربین اصلی و جلویی ۱۶ و ۶ مگاپیکسلی مجهز گشته و در درون آن نیز باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت.

ناگفته نماند که در کنار احتمال معرفی Mi 5 طی نیمه دوم امسال دور از ذهن نیست Redmi Note 2 نیز رونمایی گردد.

شیائومی از جمله کمپانی هایی است که با ارده ای بسیار قوی رو به جلو حرکت می کند. کوین ینگ، تحلیل گر IHS، در همین رابطه اظهار داشته آنها طی سه ماهه اول سال ۱۴.۹۸ میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته اند ولی این عدد در سه ماهه ی دوم به ۱۹.۷۲ میلیون رسیده است. لذا می توان انتظار داشت که بتوانند تا پایان سال هدف گذاری های پیشین خود را محقق کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • وینفون
    وینفون | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    پس این چه طوریه

    • وینفون
      وینفون | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

      :-x

      • وینفون
        وینفون | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

        امتحان میشه
        :P

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    گوشی عالی
    قیمت تهاجمی
    مردم عاشق این هستن
    چرا نفروشه؟

  • moji
    moji | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    ديجي داره يك تنه بازار شيائومي رو تو ايران garm مي كنه...! معلوم نيس cheghad pool migire
    :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی