ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده Backflip Studios – قسمت اول

شرکت Backflip Studios را می توان نسبتا تازه کار دانست. این شرکت که در سال 2009 تاسیس شد، با جذب سرمایه ای تقریبا 150 هزار دلاری توانست به ساخت و توسعه بازی های بسیاری برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

شرکت Backflip Studios را می توان نسبتا تازه کار دانست. این شرکت که در سال 2009 تاسیس شد، با جذب سرمایه ای تقریبا 150 هزار دلاری توانست به ساخت و توسعه بازی های بسیاری برای پلتفرم iOS و اندروید بپردازد. عمده بازی های Backflip از ظاهری کارتونی برخوردارند و در کیفیت بالای آن ها شکی نیست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Seabeard

screen640x640

با کاپیتان Seabeard دل به دریا بزنید و برای ماجراجویی شگفت انگیزی که انتظارتان را می کشد آماده شوید. Seabeard عنوانی بزرگ، غنی و سرگرم کننده است که در آن می توانید به گوشه و کنار بازی سرک بکشید و مناطق بسیاری را شناسایی نمایید. همچنین می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود در تعامل باشید و از جزیره های شان دیدن کنید، با یکدیگر ماهی گیری کنید یا حتی بجنگید و غارت کنید. برای انجام بازی نیاز به اینترنت دارید.

Seabeard

Seabeard

سازنده: Backflip Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 99.5 مگابایت زبان:

Epic Island

screen640x640 (1)

در Epic Island از جزیره ای بازدید خواهید کرد که هیچ شباهتی به جزیره های عادی دیگر ندارد. در هیچ گوشه آن نمی توان آرامش و زیبایی را یافت. تنها چیزی که می توانید ببینید دشمنان بزرگ و غول آساست که صف کشیده اند و راه شما را مسدود کرده اند. برای شکست دادن آن ها باید چندین قهرمان و شوالیه شجاع را انتخاب کنید و با مناسب ترین تکنیک ها خدمت شان برسید. Epic Island اصلا و ابدا شوخی بردار نیست.

Epic Island

Epic Island

سازنده: Backflip Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 96.9 مگابایت زبان:

NinJump Dash

screen520x924

NinJump Dash یک رانر عادی و بی پایان نیست، بلکه بر اساس رقابت های آنلاین طراحی شده. این بار به جای اینکه بازیکن ها (بهتر است بگوییم نینجاها)، سوار ماشین های آخرین مدل جنگی خود باشند، در حال دویدن هستند و اگر حریف جلو بزند، با انواع و اقسام ادوات جنگی از خجالت اش در می آیند. NinJump Dash تجربه ای متفاوت و جذاب خواهد بود و اگر در پیدا کردن همبازی از طریق اینترنت مشکلی نداشته باشید می تواند مدت ها سرگرم تان کند.

NinJump Dash™ - Multiplayer Race

NinJump Dash™ - Multiplayer Race

سازنده: Backflip Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 65.6 مگابایت زبان:

NERF Hoops

Untitled

حتی وقتی در مورد یک بازی بسکتبال هم که صحبت کنیم، باز هم زامبی ها سر و کله شان پیدا می شود. در Nerf Hoops، بازیکن با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر موبایل باید توپ بسکتبالی که در اختیار دارد را درون سبد بیاندازد. حالا در این بین موانقع از جمله باد، اجسام متحرکت و حتی زامبی ها وجود دارند! نکته جالب در مورد این عنوان، به چالش کشیدن دوستان خود به صورت آنلاین است.

NERF Hoops

NERF Hoops

سازنده: Backflip Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 66.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • احد
    احد | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    سلام به همه کاربران
    من چند وقته دنبال یه نرم افزار برای کار ترافیکی میگردم تو اندروید منظورم نرم افزاری مثل Bandwidth Monitor تو ویندوز هست که نمایش بده سرعت دانلودت الان چقدر هست یا این که گزارشی از میزان ترافیک استفاده در روز یا در هفته و ... چقدر بوده را بده از کاربران در خواست می کنم اگه نرم افزاری می شناسن به من معرفی کنن یا این که از مدیران سایت در خواست می کنم این گونه نرم افزار ها را را معرفی کنند

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

      سلام، میتونید از برنامه My Data Manager استفاده کنید که اردیبهشت ماه معرفیش کردیم:



      http://goo.gl/vS7lmx

  • parsa
    parsa | ۱۵ تیر ۱۳۹۴

    عالی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی