ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل همچنان در حال کسب درآمدهای هنگفت از کشور چین است

امروز صبح گزارش مالی اپل را برایتان منتشر نمودیم، در جدید ترین آمار ارائه شده از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو، می توان دید که درخشان ترین آمار های فروش مربوط به کشور چین هستند. در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۰

امروز صبح گزارش مالی اپل را برایتان منتشر نمودیم، در جدید ترین آمار ارائه شده از سوی کمپانی ساکن کوپرتینو، می توان دید که درخشان ترین آمار های فروش مربوط به کشور چین هستند.

در دوره سه ماهه دوم سال جاری، اپل توانسته رشدی ۱۱۲ درصدی را از فروش محصولات خود در این کشور، در قیاس با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته به دست آورد. برای مطالعه جزییات خبر، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

۱۳.۲ میلیارد دلار از درآمدهای سه ماه اخیر اپل، از چین تامین شده اند و این در حالی بوده که در سال گذشته و برای همین مقطع زمانی، اپل توانسته بود درآمدی ۶.۲ میلیارد دلاری را از کشور یاد شده کسب نماید.

توجه داشته باشید که درآمد حاصل شده از کشور چین، به طور کلی از درآمدهای اپل از قاره اروپا بیشتر بوده است. این کمپانی از قاره یاد شده، درآمدی به میزان ۱۰.۳ میلیارد دلار به دست آورده.

در کنفرانس مالی که شب گذشته برگزار شد، تیم کوک عنوان نمود که درآمدهای حاصل شده از کشور چین در سه ماهه اخیر، ۸۷ درصد بیشتر از درآمد به دست آمده در سه ماهه دوم سال گذشته بوده اند. نکته جالب اینکه ۳۳ درصد از کل کامپیوترهای مک، در کشور چین به فروش رسیده اند.

جدا از بحث فروش سخت افزار، تیم کوک عنوان نمود که درآمدهای اپ استور نیز در دوره ی اخیر، دو برابر شده اند. در نهایت آقای کوک عنوان نمود که تا ۱۲ ماه آینده، شرکتش ۴۰ اپل استور جدید را در کشور چین احداث خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمدرضا پورمیرزایی M.R.P
    محمدرضا پورمیرزایی M.R.P | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    اپل سوار آسانسور آسمان خراش موفقیت و پول درآوردن شده و معلوم نیست کلید کدام طبقه رو زده و کی قراره این آسانسور از حرکت متوقف بشه. شدیدا خوشحالم چون با این اتفاق بقیه شرکت ها به حدی باید زحمت بکشن و محصولات بی نقص تری را (حتی بهتر از اپل) به بازار بفرستن تا سود کنند و این 100 درصد به نفع کاربران عادی هست، شدیدا از اینجور اتفاق ها خوشحال میشم امیدوارم اپل هم همینجور به موفقیتش ادامه بده و به گفته تیم کوک نوآوری رو کنه که بقیه برند ها و شرکت هام تمام سعیشونو بکنن تا عقب نمونند از قافله و در این بین ما کاربران هم نهایت استفاده رو بکنیم.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    پنجمین خبر از گزارش مالی اپل / فکر نمی کنید کافیه ؟؟؟

    • حامد
      حامد | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

      داداش اسم سایت دیگه دیجیاتو نیست تازگیا شده اپلیاتو

    • zoroastrian
      zoroastrian | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

      شما میمیری یه چیزی نگی .!‌ الان ۵ تا از ویندوز فون میذاشت چیزی نمی گفتی .!

مطالب پیشنهادی